Pfff mijn vent

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiekies, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Hm , dan misschien toch de avond van tevoren alles klaarleggen buiten de slaapkamer, om het lawaai en gevraag tot een minimum te reduceren? :D

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    OMG! volgens mij zijn echt bijna alle mannen het zelfde :) geweldig!

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Haha ja ga het zondag avond proberen. Ik moet het weekend werken en maandag vrij en hij andersom :) Hopelijk dat die mij dan alsnog niet wakker maakt om te vragen waar 'weetikveelwat' ligt.

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier heb ik hem zover dat hij alles de avond van tevoren klaar legt. Hij heeft het weleens gepresteerd om zijn autosleutel kwijt te raken en toen kon ik om 4 uur 's ochtends nog opstaan om mee te zoeken. Maar ik ben het op zich wel gewend, hij is erg chaotisch.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Proest :D
    ---
    Nee, hier gelukkig niet herkenbaar.. Volgens mij zou ik helemaal dubbel liggen als m'n vriend naar me toekwam voor een euro en dan zou lopen slijmen met 'Ik hou van jou, snoesje' :D

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik stond een paar weken na de bevalling met tranen in mijn ogen voor de spiegel, mijn striae was zo rood en ik voelde me zo ontzettend lelijk... Ik zat er ECHT mee!!
    Antwoord van vriendlief: ach een tijgervelletje is toch best lekker..

GRRRRRRRRRR :x:x:x

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik hoop niet dat je toen ook GRRRRR zei tegen je vriend? :) hihi

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Whahaha nee, ik zal niet herhalen wat ik toen zei ;)
    Nu kan ik erom lachen maar toen echt niet..

9. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    En die van mij noemt me gerust dikke en zegt dan dat ik moet gaan lijnen want ik heb me dus een 'pens' volgens hem.
    Als ik dan kwaad wordt zegt ie: "aaaah doe niet zo! je kan ook niks hebben hé?"
    *zucht*
    En hij zegt dit ook gerust tijdens het 'oefenen'.........ja heel sexy schat, wil nog meer horen wordt er zo warm van :x
    Maar goed, ik zeg hem dan maar dat ik wat aan mijn probleem kan doen, hij heeft voor zijn probleem een lobotomie nodig :p

10. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ik heb blijkbaar ook een olifant in huis.. serieus om 7 uur gaat zijn wekker en tot half 8 blijft ie in bed dus heletijd die snooze geluid. De hele tijd stampen door het huis en dan nog keihard met de voordeur slaan als ie weggaat en tja dan is ook onze dochter klaarwakker en kan ik slapen vergeten. Als ik nou snachts goed kon slapen ok maar hij zaagt een hele bos om dus slapen dan kan ik ook vergeten.

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Mijn man zijn wekker gaat om 5 uur af dan springt hij eruit gaat douchen, ik ga zijn broodjes maken, tas inpakken, breng zijn kleding naar de douche. Hij kleed zich aan en is lekker om 10 voor half 6 opgedonderd en dan duik ik nog ff terug mn bed in hahaha.

Hier was het vroeger ook 4 uur wekker en een half uur snooze, vervolgens 100 vragen. Dus nu doe ik t anders :p

12. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    pff hier ook. ben hoogzwanger en het is alleen maar bloed heet hier. zet ml midden in de nacht de airco uit. om een paar rot centen te sparen. grrr. ik klaar wakker kom niet meer in slaap. zet vervolgens de airco weer aan waarop hij wakker word en zegt: hallo dat is niet nodig het is koel genoeg. grrrr mijn tenen gaan kromstaan hiervan en antwoord iets dat me dat geld niet boeit en dat ik het nu koel wil hebben. hierop zegt hij ja jij kan er ook niets aan doen dat je hormonaal bent! toen ben ik uitgeflipt en heb ik hem de keus gegeven of nu ophouden met het gezeik of hij ging maar onder slapen zonder airco!!!. hihiih kan altijd nog hormonaler

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier gaat de snooze een stuk of 8x... maar nu we een kleintje hebben die bij ons op de kamer slaapt, gaat alleen de tril snooze af op zijn tel... aaaaah heerlijk! hahaha

14. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Ohwkeej,

Nu ik al die berichtjrs heb gelezen ga ik nooit meer klagen dat mijn vriendje ALLES doet om mij tevreden te houden.

Laatst was onze hond ziek... hij werkte die week in nachtdienst.
    (Ik werkloos) dus ik snachts elk uur eruit. Komt ie thuis. Gaat ie bij de honden in de woonkamer op de bank liggen. Zodat als ze weer naar buiten moest ik niet weer wakker zou worden. Want ik had mn slaap ook nodig.

Ja hij niet dan. ??? Snachts werken en overdag amper slapen door de zieke hond. En snachts weer werken.
    Werd zo boos dat hij zichzelf altijd wegcijfert.

Nu ik al jullie berichten heb gelezen geloof ok dat ik superblij mag zijn!!

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    #35 Strijkkraal, 2 aug 2013
    Laatst bewerkt: 2 aug 2013
    LOL

Ik vrees dat je mij ook niet aardig vind dan :D Ik heb die snooze knop echt nodig om op te staan. Ik krijg het niet voor elkaar om 's ochtends bij het eerste geluid van de wekker op te staan. Mijn wekker staat dus ergens tussen 7:15 en 7:30 (ook nog eens verschillend, ik wen erg snel aan de tijd dat de wekker gaat met als resultaat dat ik er gewoon doorheen slaap) en dan kan ik zomaar pas om 7:45 en 8:00 op staan :) Die snooze knop gaat bij mij dus gemiddeld 3 tot 4 keer.

Ik ben gewoon geen ochtendmens ...helaas. Wel een avondmens, waardoor ik standaard te laat naar bed ga 's avonds, met alle gevolgen van dien voor de volgende ochtend ...

Ow ja ... licht aandoen terwijl ik slaap doet hij ook. Terwijl ik altijd super zachtjes doe als hij nog op bed ligt, alles op de tast doe in het donker, deuren dicht doe als ik douche of mijn haar föhn ... hij daarentegen heeft daar dus schijt aan. Dus wakker, licht aan, douchen, vragen stellen en dan nog gepikeerd zijn als ik ietwat kribbig "vraag" of het licht svp uitkan!

Ach ja ...

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik denk wel dat ik jou aardig vind, maar als je het niet erg vind, slaap ik niet samen met je in één bed. Ik denk dat we er wel uit kunnen komen verder ;) Mijn vriend vind ik overigens ook 98% van de tijd aardig; maar dat neemt niet weg dat zijn snooze-gewoontes volstrekt vervelend zijn.

Op mijn beurt snurk ik lekker hard 's nachts! Op zijn beurt snurkt hij ook - althans, soms - maar is hij de enige die wakker wordt van het gesnurk van ons beiden (en hij draagt al oordopjes). Hij snurkt zichzelf regelmatig wakker en soms word ik daar wakker van en schiet ik in de lach en zeg ik: lekker puhhuh :p Waarop hij dan verder slaapt met een kussen over zijn hoofd heen!

17. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Pff, hier een die elke ochtend om 05:00(!) z'n wekker zet, niet één, niet twee, maar 3! Ik bedoel...er zal er maar eentje niet afgaan;)
    Die wekkers gaan allemaal vlak achter elkaar af met allemaal een snooze tijd van 5 minuten. Dit gaat minstens een uur door, en met enige regelmaat zelf langer....en het leuke is...hij hoort ze vaak niet eens afgaan, ík daarentegen dus wel.

Waarom kan mij vent niet gewoon opstaan?? Of zet je wekker later..
    Ik heb wel eens overwogen om met oordoppen te slapen, maarja...net als dat ik de wekker als eerste hoor, ben ik ook degene die onze dochter snachts hoort als ze huilt. Dus oordoppen idee leek me toch niet zo handig;)

Dus ja, die ochtend ergenissen, ik ken ze wel:)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook oordoppen overwogen maar moet ook 's nachts de kinderen kunnen horen want manlief hoort ze gewoon niet. Soms als ik het echt niet meer trek, kruip ik bij zoonlief in bed tot hij eruit is ;)

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb ook oordoppen in en hoor voor de rest wel alles hoor. Het is instinctief bepaald. Ik hoor bijvoorbeeld niet het gezoem van de muggen (daar heb ik de oordoppen voor) maar wanneer mijn kat buiten achterin de tuin, ongeveer 20 meter verder, zachtjes miauwt om het één of ander en die miauw klinkt niet zoals ik van haar gewend ben, dan zit ik rechtop in bed.

Het is vrijwel onvoorstelbaar dat je door je eigen kinderen heen slaapt, wanneer er iets aan de hand is.

20. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    hahaha!

Deel Deze Pagina