Gelukkig ken je me / ons zo goed om meteen een oordeel te vellen over ons leven/relatie.....bemoei je even met je eigen leven zou ik zo zeggen
Whahaha wat een prachtige verhalen komen hier voorbij. En velen daarvan zooooo herkenbaar! Vanmorgen nog een opsta-irritatie hier. Ik ben vrij vandaag en heb vannacht wederom absurd slecht geslapen door m'n verkoudheid. Was dus al niet blij toen meneer z'n wekker om 7:15 ging en ik daar ook wakker van werd. Vervolgens gaat ie doodleuk uitgebreid op de badkamer lopen rommelen, terwijl ie z'n wekker nog niet af had gezet! Normaal zou ik 'm gewoon roepen dat ie die #%&%$#wekker uit moet komen zetten, maar door m'n verkoudheid kwam er niet meer dan een zacht schor gilletje uit, die de badkamer niet haalde. Moest ik er dus zelf uit om aan zijn kant van het bed z'n wekker uit te zetten :x Gelukkig is ie verder ontzettend lief en is dit (hopelijk) een eenmalige actie dus ik heb hem meteen vergeven toen ie mij een kusje kwam geven toen ie naar z'n werk ging
Ohh die van mij valt wel mee eigenlijk.. Ik ben we, de olifant hoor die door hsuis stampt haha, maar dat doe ik meestal expres hij er niet uit thja dan ben je ook maar wakker.. Boeie!! Echter heb t wel gehad na de zoveelste gebroken nacht ik wilde doorslapen, heb hem wakker gemaakt, je dochter is wakker, krijg als antwoord JA EN.... Of heel lief laat ie me liggen op zaterdagochtend, maare neem dan wel de babyphone mee naar beneden?? Luiers verschonen alleen als ie er echt niet onderuit komt...
Hahaha zo herkenbaar! Mijn vriend komt dan 's ochtends even vragen of dat shirt wel leuk staat bij die broek en vanochtend maakte hij me wakker want hij had een horloge gezien met flinke korting ( is helemaal weg van horloges) en wilde deze kopen maar eerst ff checken of ik hem ook wel leuk vond. " kijk schat, het bandje is ook van rvs" ja schat heel mooi...
Als ik alles lees heb ik het wel heel goed getroffen haha, hij wilt mij altijd laten uitslapen ( ook al komt die nooit zijn bed uit van oververmoeidheid. ) As hij thuis is wil hij altijd de kleine verzorgen en doet alles zodat wij het naar de zin hebben
om zijn werkkleding alvast klaar te leggen...... en een pampertje erbij? hij had dit zelf de avond van te voren even moeten bekijken. of hij had het, toen hij zijn vorige broek uit de kast pakte, kunnen zien dat hij net di ene broek miste die hij zo graag aan wil!
Mijn man had 3 wekkers. Had ja. De 3e noodwekker die aan de andere kant van de kamer stond, heb ik weer terug gepakt voor mezelf nadat hij het voor 4e dag op een rij presteerde, om nadat het afging weer terug in bed te kruipen. Dat ik elke dag minimaal 45 minuten naar het gerinkel van 3 wekkers moet luisteren kwam me de keel uit. Ik heb gezegd dat hij maar mooi eerder naar zijn bed kon gaan, 2 wekkers mocht zetten en dan maximaal 30 minuten voordat hij er echt uit moest. Doet hij dit niet dan slaap ik voortaan in de logeerkamer. Hij koos voor de 2 wekkers. Het is nog een crime maar te doen. Overigens legt hij zijn werkkleding de avond te voren al klaar, scheelt hem tijd en mij ergernis. De druppel daarvan was dat hij tot 3x aan toe zijn teen stoote aan het bed.... Goh hoe zou dat nou toch komen?.......
Zijn wij stiekem met dezelfde vent getrouwd??? Hahahaha. Ooooh wat is dat toch erg! Of als ze ergens heen moeten behalve het werk, keurig op tijd op staan
Klaag dan niet dat je man niet eens een keer in het weekend kan opstaan met de kinderen. Blijkbaar vind je het al jaren acceptabel gedrag.
Leuke verhalen komen hier voorbij! Ik denk dat ik het getroffen heb. Mijn man is heel plichtsbewust en staat altijd direct op. Maar als hij moe is door een gebroken nacht kan hij rustig een dutje doen in de middag, en hoe ik het ook probeer, dat lukt mij niet. Dus dan benijd ik hem wel.
De mijne is BEHALVE op het werk vrijwel altijd te laat. Wanneer we ergens om half zes moeten zijn (en dan is het een half uurtje rijden) is hij zogenaamd om vijf voor vijf klaar en zit hij op mij te wachten, zegt hij dan en gaat hij nog even gamen op de computer 'het laatste potje'. Vervolgens ben ik om 1 minuut voor vijf klaar en zeg ik: nou, let's go. En dán moet hij het laatste potje nog afmaken, zijn schoenen nog aan, zijn haar doen, plassen, drinken, eten, een snoepje pakken, een ander shirt aan etc. En dan komen we dus standaard een kwartiertje ofzo te laat en dan zie je al die mensen denken dat het aan de vrouw ligt. En op zijn werk is hij altijd stipt/correct/netjes en dergelijke
De mijne staat hier ook op alle mogelijke en onmogelijke uren op. Maar ohwee als hij dit ooit zou flikken! Als ik wakker ben, mag hij van mij gerust iets vragen. Maar als hij het licht aandoet, mij express wakker maakt, ... dan heb ik een giga ochtendhumeur dat ik speciaal voor hem tot 's avonds meesleep (waarbij hij niet alleen 's ochtends, maar ook 's avonds de volle laag krijgt)! En dat weet hij. De snooze-knop gebruikt hij soms 1 keer. Maar ... dan hebben we nog altijd 1 van onze katten die hem het bed komt uitschoppen . En dat beest kan je echt niet "effe afdrukken" . Met momenten ligt die echt te wachten tot het moment dat de wekker gaat en 10 seconden later staat die aan bed tegen zijn hand te koppen of springt ze gewoon boven op hem . Mijn vriend zijn standaard kleding voor 't werk is overigens een jeans en een zwarte egale t-shirt. En laten er nu toevallig minimum 5 jeans in zijn kast liggen, 2 rondslingerend in de badkamer en minstens 20 zwarte t-shirts in zijn kleerkast. Niet moeilijk te vinden dus. En bovendien hebben we een aparte dressing tussen de badkamer en onze kamer (wel open, dus licht maken daar is ook verboden 's ochtends, maar hij heeft wel al het licht van de badkamer dat ie kan aandoen en waar ik weinig van merk).
Overigens weet mijn boyfriend wel heel goed dat ie: Als ie om 6 uur moet beginnen werken, ten laatste om half 6 moet weg zijn en dus om half 5 moet opstaan (meneer heeft echt wel een uur nodig 's ochtends - ik ben klaar in 20 minuten). En als ie om 7 uur wil beginnen, dan is 't gewoon een uur later (half 6 op en half 7 weg). Als ie om 6 uur moet beginnen, moet ie stipt op tijd zijn, of hij speelt loon kwijt (minimum een kwartier - zelfs als ie inbatcht om 1 na 6). Om 7 uur heeft ie wat speling, maar elke minuut dat hij later begint, moet hij gewoon langer werken 's middags. En door 3 weken van de 4 deze werkuren te hebben (week 4 moet hij pas om 2 uur 's middags beginnen), is hij op andere dagen ook standaard altijd héél vroeg wakker.