Hai ik ken een Milan met een zusje Sascha maar die naam kan ook als jongens naam. En ik ken een milan met een broer Robin spreekt uit als rooobin. andere suggesties Rooodin Stan Aron Finn Masu (meisje)
dank jullie wel voor het meedenken meiden! er staan wel wat leuke namen tussen moet ik zeggen! maar blijf het moeilijk vinden!
Hi Rebbel, Wat denk je van Jamie? (mijn co-promotor had twee zoons Milan en Jamie, vond het altijd erg goed klinken samen)
Het valt mij op dat er alleen maar jongensnamen worden gepost... Volgens mij denkt iedereen dat het een broertje voor Milan is!
haha, ja is mn eigen schuld! maar meisjesnamen zijn ook welkom hoor! thanks voor het meedenken meiden!
Grappig die site, mijn man tikt 'ndnfjgfjgnjndfknk' in en die naam past perfect bij ons gezin ! Ik vind Danny, Jesse o.i.d. goed bij Milan passen... Succes!
Milan vind ik een leuke naam. Ik heb een jongetje in mijn kleuterklas die zo heet. Wat een heerlijk ventje. Maar ontopic: Ten eerste Muppet80, ik vind excl. Maikel al jou namen leuk bij Milan passen! Dus die schrijf ik niet op Ten tweede stel ik voor: Jongensnamen: Milan en Roan (Roman) Milan en Zep Milan en Oliver Milan en Sebastiaan Milan en Luc-Lucas Milan en Timo Meisjesnamen: Milan en Isla - Ayla vind ik persoonlijk erg leuk! Milan en Saya (sija)
thanks maranka! maar ik blijf het moeilijk vinden, ik heb nog niet bij een jongensnaam zoiets van jaaa! dat word hem.
Milan & Sven Milan & Tijn Milan & Roan Milan & Thije Milan & Lynn Milan & Sylvie Milan & Bridget Milan & Elin (leuke naam vind ik!)