Tsja... En nu? (Al drie weken ziek)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ster27, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ongeveer drie weken terug kreeg mijn oudste allemaal kleine (meerendeel) rode bultjes in zijn gezicht en op zijn armen. We dachten eerst aan een allergische reactie, maar hij was er ook wat sloom en hangerig bij, hoestte heel naar en klaagde af en toe over pijn in de buik. Anderhalve week later moest hij voor iets anders naar de huisarts en gaf de huisarts aan dat het waarschijnlijk een virus was (geen vijfde ziekte iig) en dat het nog 1-5 weken kon duren voordat hij weer helemaal beter zou zijn en dat hij ook nog koorts kon krijgen. Die koorts kwam er idd, twee dagen later lag hij met 40 graden koorts op bed. Gelukkig was de koorts twee dagen later weg, maar hij bleef een beetje hangerig, sloom en gaf zelf de hele tijd aan moe te zijn. Wilde 's ochtends niet uit bed, wilde niet aan tafel zitten, maar wilde liggen, want ' ik ben zo moe, mama' en gaf nog steeds af en toe aan buikpijn te hebben, al iets minder goed en gaf af en toe eten terug (niet echt overgeven, maar echt laatste hap eten terug). Zo gaat het nu dus alweer een week, alleen had hij vandaag weer koorts (39 graden). Ik weet dat de huisarts heeft gezegd dat het een tijd kan duren voordat hij weer helemaal fit is, maar ik had gehoopt dat er toch wel een stijgende lijn in zou zitten.
    Zouden jullie weer aan de bel trekken bij de huisarts of zouden jullie het nog even aanzien? Ik vind het vervelend om bij elk wissewasje de huisarts te bellen, maar het zit me op de een of andere manier niet helemaal lekker.

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Eventjes bellen morgen moet toch kunnen. Dan vraag je eerst advies voor je op de stoep staat. Daar zijn ze voor hoor! Ik zou het gewoon doen. Suc6!

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Was het niet zo dat wanneer koorts na een paar dagen terug komt, je altijd even moet bellen?
    Beterschap.

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik zou morgen gewoon even bellen hoor, dat ze even naar hem kijken en dat je zelf een beetje gerustgesteld wordt.

Hier 2 weken geleden ook hoesten en grieperig... Toen daarbij mond hand en voetziekte + krentenbaard. Het was echt zo zielig :( De stijgende lijn is er gelukkig sinds gisteren :)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm je kan altikd even bellen toch?
    Aangeven dat je geen enkele verbetering ziet en je toch enigszins zorgen maakt.

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina