Heeej meiden, Ben inmiddels 33 weken zwanger en heb echt helemaal nergens zin in..... Nou ja nergens is een groot woord, overdag poets ik me suf en moet alles 10 keer van zn plek maar s´avonds heb ik nergens geen puf meer voor. Mn lieve wederhelft baalt hier weleens van en die heeft zoiets van: We gaan die laatste 7 weken niet elke avond op de bank door brengen...Ik snap ook wel dat het voor hem niet gezellig is, hij heeft natuurlijk wel zin om af en toe eens even weg te gaan. Hoe gaat dat bij jullie, herkennen jullie dit??? Hebben jullie nog wel zin om allemaal op pad te gaan? Groetjes
misschien overdag iets minder poetsen zodat je wat energie overhoudt? middagslaapje zodat je iets meer aan je avond hebt? en als dat niet werkt of als je dat al geprobeerd hebt dan hoort het bij de zwangerschap en dan zou ik er de laatste 7 weken mooi aan toegeven 's avonds, het hoort er ook bij natuurlijk
Nou ik ben pas 11 weken en ik zit soms echt op de bank voor me uit te staren, te bedenken wat ik eens ga doen. Dan kom ik tot de ontdekking dat ik echt nergens zin in heb. Niet om te poetsen,geen tv kijken,niet een boek lezen,niet poetsen... gewoon echt totaal nergens zin in behalve zitten en nix doen
Ik herken het wel, maar probeerje eroverheen te zetten. Als je de deur uitgaat wordt het echt vast een leuke avond. Ik vermoed dat dit je eerste kindje wordt, dus geniet nog even van de vrijheid die je op dit moment hebt. Zonder oppas te regelen of gedoe dat je last hebt van een volksverhuizing kan je naar de bioscoop, lekker een hapje ergens gaan eten... makkelijk met vrienden afspreken etc etc. Neem in de middag als je dat kan even rust en probeer ook nog even te genieten van andere dingen die het leven mooi kunnen maken.
Ik had dat ook, herken het heel erg! Ik was de hele dag in de weer: winkelen, boodschappen doen, poetsen, ... En tegen de avond kon ik geen pap meer zeggen (maar dat was dan vooral door de voorweeen de laatste 5 weken)! Ik zou zeggen overdag minder doen, maar dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd met die nesteldrang!
Misschien kan je een paar dagen op voorhand een avondje plannen zodat je er om het moment zelf niet vanonderuit kunt! Restaurantje boeken, avondje bij vrienden plannen,..
Ik word er gek van. Ik ben nog maar 15 weken, maar echt nergens zin in. Zelfs niet om aan te kleden. Ppppffffff alles is zo saai en vermoeiend. Oja en de hele tijd zin om te huilen terwijl er geen reden voor is Ik heb mijn zwangerschapsdagboek er even bijgepakt en het blijkt dat ik het ook rond dezelfde tijd had bij mijn vorige zwangerschap. Dat kan geen toeval zijn. Denk dat het weer een zwangerschapskwaal is.
Als jouw partner mijn partner was dan zou ik zeggen dat hij niet zo moet zeuren. Het is iets tijdelijks en straks na de geboorte kan jij weer lekker jezelf zijn. Maar dan zijn er weer andere veranderingen die je vaker thuis of op de bank zullen houden zoals je kindje. Heb zelf een hele slechte rug en nu met 33 weken zwanger erg veel moeite met lopen en dingen doen. Lig heel veel op een dag omdat ik anders in de avond nog geen stap meer kan zetten. Hoor mijn ventje er gelukkig nooit over klagen en we kijken nu vaak samen in bed naar een film of serie oid. Iets lekkers erbij en we maken het beste ervan. Het is nog maar een paar weken