Nog 1 weekje lekker van mijn meisje genieten en dan moet ik weer aan het werk en zie er echt tegenop. Niet dat ze naar mijn schoonmoeder gaat maar dat ik er niet meer de hele dag bij me heb. Werk fulltime dus zal echt wennen zijn.
Moeilijk, kleine meid doet het ip goed, drinkt alleen maar 70 cc per flesje gekolfde melk. Ik vind het echter moeilijk om alles op de rit te krijgen, werk, privé, kolven, voeden, kleden, wassen etc. Verder ontzettend vermoeiend, moet om 5 uur opstaan om alles op tijd klaar te krijgen en op tijd op mijn werk te komen.
Vermoeiend he.....het heeft even tijd nodig om te wennen aan het nieuwe ritme! Hier ging de wekker om 05.30. Voeden,aankleden, zelf eten,kind wegbrengen,werken,kolven,werken...... Gelukkig raak je er wel snel aan gewend hoor! Tis gewoon best pittig die eerste tijd... Dat ze maar 70cc drinkt is niet erg hoor. Dat is blijkbaar genoeg voor haar. Je zal zien dat ze vanzelf wel meer gaat drinken uit de fles,als ze dat nodig heeft. Zolang de fles ook op verzoek aangeboden wordt is het geen probleem