Hallo, Ik krijg ook de 23ste om 10 uur mijn echo. Maar ik heb er al 1 gehad, afgelopen maandag en daarop was NIETS te zien. Terwijl ik volgens telling 6 weken en 6 dagen zwanger moest zijn. Dus het is voor ons een spannende tijd. Hopen dat er volgende week wel iets te zien is. Iedereen succes en hopelijk veel plezier met de echo. Zou wel leuk zijn, zo met kerst & Nieuwjaar he
Hahaha bij mij ook nog niet hoor behalve dat inderdaad mijn darmen zorgen dat mijn broek niet meer zo goed dicht kan... Vind het aan de ene kant leuk om het met kerst te zeggen en aan de andere kant lijkt het me ook wel moeilijk als het niet goed zou zijn... Ik hoop dat jij met het het nieuwe jaar een mooie echto heb, lijkt me leuk als we de foto nog even plaatsen hier.. ondertussen is het voor mij nog 6 nachtjes...
oeh spannend voor jou dus ook nog 6 nachtjes slapen! voor jou nog wel spannender als ik dit zo lees.. wat zei de verloskundige dat ze nog niets zag?
Ik ben onder behandeling bij het ziekenhuis en het was een echoscopist die de echo maakte. Ze zei er niets over, helemaal niets
hier nog 5daagjes voor eerste echo en een partij onzeker dat ik word af en toe maar ook veel zin vooral omdat ik voor kerst de echo heb en met kerst bij me ouders ben en dan weet of alles goed is met kindje in me buik me ouders weten het al me zzus nog niet die wou ik het vertellen door middel van echo foto
jeetje wat vervelend, snappen ze dan niet dat je als je zwanger bent al heel onzeker bent en dat ze je zo nog onzekerder maken... ik lees hier regelmatig dat meiden gewoon iets minder ver zijn en een week of 2 weken later ineens wel vanalles zien, ga gewoon heel erg voor je duimen dat dat bij jou ook het geval is..
We hebben met de tijd wel erg veel mazzel want het zal de kerst wel super mooi maken, voor mijn moeder is het het eerste kleinkind voor mijn schoonouders eigenlijk de 2e want mijn schoonzus is ook zwanger volgens mij kunnen we straks niets ander meer doen als naar de foto staren en zwijmelen hahaha
hahaha jaah idd mijn zus heeft al 2kindjes en broer ook 2kindjes ik ben de jongste thuis en nu dus zwanger me moeder is super blij ze ze ja die foto wel mee nemen he dat maakt het namelijk wta echter..dus ik hoop alles goed is met kindje en dan neem ik foto mee enzo en dat ik dan kan zwijmel op de foto en gewoon blj zijn
@senso nog maar 5 nachtjes voor jouw! Spannend hoor...haha...Voor onze ouders is het van beide kanten ook het eerste kleinkind, en ze vinden het echt helemaal geweldig...
hahaha ja inderdaad nog maar 5! en volgens mij geld voor jou nu vandaag de titel en nog maar 11 nachtjes
@senso....ja idd en de tijd lijkt echt langzaam te gaan deze dagen... wnnr heb jij je intake bij de vk....wat denk jij daar te verw88?
ik heb donderdag de 1e echto (inwendig, kan ik nu al tegen op zien) en maandag de 27e het intakegesprek. Ik denk dat ze vragen gaan stellen over je medische geschiedenis (ook van je partner en famillie) misschien wel wegen en bloeddruk opmeten.. Is bij jou de eerste echo ook inwendig?
haij men echo is op woensdag en geen idee wat voor een echo ik krijg en die vragen idd denk wel en wegen je bloeddruk,en bloedprikken als het goed is...
Oeh woensdag dat is nog maar 4 nachtjes slapen! ik belde de VK dat ik net 4 weken zwanger was en ze maakte deze afspraak en zei dat ik met een lege blaas moest komen. Naar mijn idee is het dan een inwendige echo .. ben benieuwd hoe het bij jou gaat woensdag, laat het even weten
Zal ik zeker doen bij mij is der verder niks gezegd dus afwachten maar wat voor een echo het wordspannend is het wel degelijk....
Onze eerste echo achter de rug en alles was goed! Nu 10 weken en het hartje klopt. Meer valt er nog niet te zeggen, maar we zijn voor nu opgelucht. Veel succes nog iedereen!
Gefecliciteerd! dat zal toch wel een opluchting zijn, maakt het volgens mij wat echter allemaal... intussen nog 4 nachtjes slapen
ik weet niet of de echo inwendig is, denk het niet trouwens moest met volle blaas komen... jah idd, ik weet niet zoveel van mijn familie (ben geadopteerd)...
hmm ja wat je niet weet dat weet je niet, waarschijnlijk zullen jullie dan krijgen over jouw medische geschiedenis en die over je partner.. Volle blaas lijkt me inderdaad een uitwendige echo. Hier krijg ik steeds meer de kriebels hoor, nog 4 nachtjes en ik heb nog vakantie ook. Ga mezelf maar flink bezig houden, maandag of dinsdag nog even naar het glazen huis en nog wat boodschappen doen voor de kerst, hoop dat de tijd dan een beetje opschiet.. bleh
Ja ik ga morgen toch maar naar buiten en boodschappies doen... en kerstcadeaus halen voor zover ik ze nog niet had gekocht... en morgen ga ik patat oorlog eten, daar heb ik zo'n zin in