pfff nog 11 nachtjes slapen..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door senso, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36

ik neem mijn vitamine pil voordat ik naar bed ga, heb er dan geen last van...

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ps. voor jou nog maar 1 nachtje!

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    jaa idd en spannend dat ik het vind:p...hahahah

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha ik ook hoor voor mij nog 2 nachtjes!

5. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    ook spannend idd heb je enig idee wat ze alemaal gaan doen?

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    geen flauw idee eigenlijk volgens mij alleen een echo om te kijken hoe lang je zwanger bent en kijken of de zwangerschap intact is (hartje)..

heb wel iets stoms gedaan vanmorgen, heb een zwangerschapstest gedaan en het streepje was lichter dan 3 weken geleden.. nu maak ik me helemaal zorgen bleh bah bleh had ik het maar nooit gedaan..

7. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    ik ken het maar geen bloed is goed zeggen ze ik heb 10 testen gedaan en 1tje was lichter maar rest wel donkder ik zou me geen zorgen maken als ik jou was slecht voor je kindje ook en kan ook zijn veel gedronken etc...heb je foto van test?

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    neuh gelijk weggegooid, baal ervan maar ga proberen er niet meer aan te denken. En gewoon rustig donderdagochtend 9.00 uur af te wachten..

9. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    idd gewoon niet meer aandenken logisch maar wel moeilijk weet ik ook had die test ook gelijk weggegooit en nu morgen maar af wachten.....:)ben benieuwd

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik ga voor je duimen hoor als jij donderdag ook voor ons duimt! :)

ben benieuwd hoe het met maggiemagpie is gegaan...

11. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    ik ook en duim hardstikke hard voor jou:) ookal ken ik je niet hoop toch echt dat het goed zit

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Zie net in de handtekening van MaggieMagpie dat het niet goed is en dat het hartje gestopt is met 7+5... MaggieMagPie heel veel sterkte... en een dikke knuffel!

13. hoi dames,

ik ben vanmorgen naar de vk geweest en daar bleek dat ik geen echo bij haar kreeg maar daarvoor naar het ziekenhuis moet. De afspraak staat nu voor as donderdag om 15.15. Baal wel heel erg want ik dacht dat zij haar eigen apparatuur had :( Zit al zooo lang te wachten en nu dus nog langer wachten!

Ik zag dat het bij iemand niet goed was hier, heel erg veel sterkte ermee!

En voor de rest heel veel plezier/succes bij de echo!

14. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    dankje en dat balen dat je dan geen echo krijgt....pff nog langer wachten en idd veel sterkte maggie

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    jeetje dat is balen Luca, denk je eindelijk een echo te krijgen moet je nog 2 nachtjes slapen.... pfff kan me goed voorstellen dat je baalt. Hier weet ik in ieder geval zeker dat ze eigen apparatuur hebben want ze hebben ook al gemeld dat ik met een lege blaas moest komen (inwendige echo)

Heel veel plezier donderdag met het bekijken van je ukkie!!!

16. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Hee meiden!

Ben niet de enige angsthaas hier zie ik hihi! Ben ook steeds zoo bang dat het niet goed is terwijl ik geen bloedverlies heb gehad ofzo. Maar het is inderdaad gewoon eerst zien en dan geloven!
    Ik heb volgende week dinsdag de 1e echo komt eindelijk in zicht maar de kerst er nog tussen grrr dan lijkt het weer langer te duren hihi!
    Succes meiden hoop dat we allemaal mooie echo´s krijgen!

@maggie wat erg meis :( heel veel sterkte gewenst..

17. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Hoi meiden,

Ja, heb als eerst mijn handtekening veranderd. Stom he eigenlijk.
    Vanmorgen een echo gehad met een of ander hi-tech apparaat die ze net 3 weken hadden, maar waar we al bang voor waren werd hier nog extra bevestigd. Vruchtje was idd ca 7w5d oud, maar geen hartactie. Echt balen. Het ergste vind ik nog dat ik de miskraam zelf dus nog moet krijgen, daar zie ik nog het meest tegen op. Net mijn moeder gebeld, die dacht dat ik een grapje maakte. We hadden ook echt niemand verteld (op 2 vriendinnen na) dat we er uberhaubt mee bezig waren. Ben toch wel van plan het tegen een paar mensen te zeggen. Dan kunnen ze misschien beter begrijpen waarom ik niet zo vrolijk ben als anders... maggie-man wilde het in de eerste instantie niet aan de grote klok hangen, dat wil ik ook niet, maar moeten we zoiets ingrijpends dan maar voor onszelf hoiuden en in stilte lijden om het verassingseffect voor later te kunnen vergroten. Denk niet dat dat goed is....

Maar goed, afwachten nu. Ga morgen wel gewoon aan het werk en zie wel hoe het verder loopt...

Voor jullie allemaal veel succes en ik duim voor jullie!!

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    maggiemagpie; wat shit zeg!! Heel veel sterkte voor jou en je partner.:(

luca; ik had het bij 'ons' topic al gelezen, wel balen maar weet je hoe je beter kan denken, hoe langer je zwanger bent hoe meer je ziet! Maar ik snap dat je baalt, helemaal omdat je dacht dat je echt een echo kreeg.

De foto's van de echo staan in m'n album, anders kost t zoveel bijlagen :)
    ben misschien 2 dagen verder dan ik zelf denk maar het is in ieder geval rond de 8,5 week.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey meis, jeetje vind het zo verdrietig voor je... kan me voorstellen dat je enorm op ziet tegen de miskraam.. zelf nog nooit meegemaakt dus kan je daar niet ech mee helpen, wil je wel heeel veel sterkte wensen. Ik denk dat het goed is dat je het tegen een klein aantal mensen verteld, kunnen ze je ook steunen in het verdriet dat je ervan hebt..

Heel veel sterkte nog en ik hoop dat je als je er aan toe bent in verwachting raakt van een mooie plakbaby!

Heel veel liefs,
    Senso

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha nee hoor niet de enige angsthaas! voor jou nog precies een week! gelukkig gaan de kerstdagen meesteal wel snel voorbij :)

Deel Deze Pagina