pfff nog 11 nachtjes slapen..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door senso, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    @ maggieMapagie; heel veel sterkte voor jouw en je man de komende tijd!!!

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey Nooky,

Als ik je niet meer spreek (denk het niet want ik ga zo naar mijn bedje) dan welterusten voor zo, ik hoop dat je lekker slaapt dan is het zo ochtend... en heeeeeeeel veel succes en plezier morgen bij de echo! :)

liefs,
    Senso

3. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Nooky, veel succes bij de echo. We gaan uit van goed nieuws.

En dan nog 1 nachtje slapen en dan zijn wij eindelijk aan de beurt he senso :D Maar bij jou gaat ie zeker goed komen, jij bent al 9 weken, ik zal denk ik pas 6 zijn.

4. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Dankje wel dames en ik zal het laten weten en als ik de echo mee krijg en goed op de foto krijg zal ik hem zeker op zp zetten:D

5. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Nooky: succes bij je echo!

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    oeeeeeh inderdaad nu nog maar 1 nachtje slapen voor ons! Ben inderdaad volgens eerste dag laatste menstruatie 9 weken en 5 dagen zwanger morgen verder geen tekenen dat het niet goed zou zitten.. Maar ja aan de andere kant zijn ze er bij MaggieMagPie ook achter gekomen met de echo dat het hartje niet klopt en die had volgens mij ook geen tekenen dat het niet goed zat.. maar jah, ik blijf positief.

Hoe laat heb jij je echo morgen?

7. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    @senso
    Hoelaat heb jij je echo?!
    Kan je er een btje makkelijk komen met al de sneeuw/ijzel?

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    jej ik krijg uitwendige echo:)spannend

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @justme: ik heb morgenochtend om 9.00 uur mijn echo, het is hier vlak bij dus goed te doen (met de auto welliswaar).

@nooky: heb jij even mzzl dat je hem uitwendig krijgt :) heel veel plezier en laat het even weten!

10. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    tuurlijk zodra ik weer thuis ben laat ik het weten :D

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @simple: ga extra hard voor je duimen aangezien er de vorige keer niets te zien was op de echo... Op naar een mooi kloppend hartje van onze beebs!

12. Nooky: succes!!! En veel plezier vooral!!!!

@Senso: jij ook morgen he!? Ben je al zenuwachtig? Hoe laat mag je?
    Ik ben niet zo zenuwachtig meer als voor gister, maar ik vind het nog wel zoooo spannend! En ik heb vooral heel veel zin om het aan iedereen te mogen vertellen daarna :D Heb al fotolijstjes gehaald en gedichtjes gemaakt. En zit nu te denken om morgenmiddag/avond de lijstjes met foto's bij de pakjes te leggen en dan als naam opa/oma/tante erop te schrijven :D Wat kan 24 uur opeens lang duren dan he :)

@Simple: jij ook morgen! Hopelijk een heel mooi kloppend hartje te zien :) en dan op naar de volgende mooi echo, dat je je kleintje ook zult zien bewegen!!

13. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Veel succes Nooky!!! Hier vandaag maar weer gewoon te werk... Lukt me alleen niet echt om me te concentreren.

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @Luca: pfff ja ik ben best wel zenuwachtig en best wel angstig maar jah kan niets anders doen dan afwachten.. mag gelukkig al om 9.00 uur dus hoef gelukkig niet zo lang te wachten morgenochtend. Heb wel zin om het iedereen te vertellen maar uit zelfbescherming verheug ik me nog maar niet te veel...

Hoe laat heb jij je echo?

@maggieMagPie: hey Maggie, niet zo gek dat je je niet kunt concentrereren hoor.. hoe voel je je verder? Sterkte nog meis...

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    nou dames ik blijk 7weken zwanger 2weekjes korter als dat ik dus dacht maar hier is de echo harte was cht goed te zien

16. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    @ Nooky ...
    Feli met je goede echo...
    Oh dat scheelt best veel 2 weken...maar ja alles is goed:D

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36

aaaaaaaaaaah Nooky, helemaal geweldig!! was het een uitwendige echo? gefeliciteerd meid met je goeie echo

18. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    uitwendig was helaas niks te zien schrok me rot maar inwendig uit eindelijk een moe ukkie te zien met hart actie:D

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    helemaal mooi! lekker genieten he :)

20. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Nooky, super :D nu kunnen jullie gaan genieten met kerst.

Ik wordt nu langzaam wel zenuwachtig, jij senso? Hopelijk slapen we nog wat vannacht. Ik ga ook extra vroeg naar bed vanavond, dat het sneller morgen is :p Ik moet om 10 uur, dus uurtje later dan jou.

We'll keep in touch. Als ik pas s' avonds post zal het wel niet goed zijn, kan dus zijn dat mijn hoofd er niet na staat. Maar hoop dat mijn gevoel echt ongelijk heeft. Ach ja, t was ook te mooi om waar te zijn. Dus dan moeten we maar geduld hebben.

Deel Deze Pagina