@justme: ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen inmiddels kijk ik op de klok en is het nog maar 1 uurtje wachten voor je!!!
@senso: Net de eerste echo gehad...ben wss pas 8 weken en 2 dagen zwanger. Laatste ongi was 8-10, over 2 weken heb ik weer een echo om te kijken of de termijn klopt.
kan heel goed hoor meis, het is nog klein en je hebt best kans dat je eisprong later is geweest of dat het vruchtje langer over het innestelen heeft gedaan. Klopte het hartje mooi? en heb je een foto'tje om te showen?
@senso; het hartje klopte heel mooi en regelmatig. Had al zo'n vermoeden dat ik korter zwanger was, dus had ook nog geen banner gemaakt ... Net toen ze de foto wilden gaan maken, was de kleine uit het beeld te verdwenen ...en daarna moeilijk in beeld te krijgen. Over 2 weken krijg ik weer een echo en dan krijg ik sowieso een foto mee!
nou dat is in ieder geval prachtig nieuws, dat het hartje mooi regelmatig klopte Gaan we weer opnieuw aftellen, jij nog 14 nachtjes voor de volgende echo Ik nog 20 nachtjes voor de volgende echo met 13 weken
@senso, lukt niet met me banner hij is heel groot!! Doe ik iets fout:S Heb je een controle echo met 13 weken? Spannend op naar de volgende echo!
waar maak je de banner? Ik heb met 13 weken de echo voor de nekplooimeting (combinatietest) maar ook weer superspannend om ons guppie te zien, lijkt namelijk al weer zo lang geleden (nog geen week geleden maar goed)
Heb je er zelf voor gekozen een combinatietest te doen of krijg je hem standaard aangeboden? Wij hebben er voor gekozen de combinatietest niet te doen.
Je moet even kijken bij de banners maar de eerste code moet je niet hebben, je hebt de 2e code nodig die eronder staat (zogenaamde BB code) Wij hebben er zelf voor gekozen om de test de doen, eigenlijk meer omdat we het toch wel graag willen weten van te voren en ik ook boven de 30 ben, nu weet ik wel dat de risicogroep vanaf 36 is maar toch..
hey senso Thnx voor de tips, tis gelukt! Kan het begrijpen dat je voor de test hebt gekozen, ook omdat je het wilt weten, en omdat je boven de 30 ben. Is het je eerste?
yahoooooo wat een mooie banner!! Ja is ons eerste guppie, wel spannend hoor want het is natuurlijk helemaal nieuw
@senso; mooie banner he thnx voor je hulp Is zeker spannend zo eerste! Voor ons is het ook de eerste en alles is spannend en nieuw! Kan echt niet w88 tot de volgende echo... Heb je veel last van kwaaltjes?
graag gedaan hoor Mag qua kwaaltjes niet mopperen maar ik hoop dat ze snel helemaal over zijn, ben misselijk vooral in de middag en avond (hoef gelukkig niet over te geven) last van maagzuur, obstipatie en onwijs maar dan ook onwijs moe... bleh Jij veel kwaaltjes?
@senso; heb er wel last van. Ben misselijk, en als ik niet op tijd eet, dan moet ik overgeven (iewww ik weet het), idd me darmen werken niet altijd mee, en vermoeid, dus slaap vroeg (ben ik niet gewend)... Gek idee he...dat zo'n klein beebje dat nu al allemaal met je doet...
ja heeeeeel gek idee, vind het toch nog wel een onwerkelijk idee dat er een guppie in me groeit.. ook al heb ik hem/haar echt met kloppend hartje en bewegend armpje op de echo gezien
@senso...ja grappig he...volgende echo hoop ik nog meer moois te kunnen zien.... Wie neem jij mee naar je echo? Volgende echo gaan justme-vriend mee en mams