Ik heb vanmorgen een inwendige echo gehad...meteen daarna kreeg ik een zeurderig gevoel aan mn BMM. en net had ik een druppel helderrood bloed aan mn wc papier....is dat normaal na een inwendige echo???????? zo blij als ik was na het kloppend hartje gezien te hebben, zo onzeker ben ik nu weer
omdat ze het net niet goed genoeg kon zien....ben ook een paar dagen terug gezet...dus 6 weken en 4 dagen ( wat volgens mijn berekening ook beter klopt...kon deze banner niet anders instellen ...hartje klopte wel mooi
ik denk dat het een bloedvaatje is... is het veel bloed en heb je krampen? Ik zou gewoon voor de zekerheid de verloskundige bellen ze kunnen een echo maken... ik had bloedverlies bij 12 weken bij mij was het veel helderrood bloed en had zelfs lichte krampen erbij...en met de baby is alles goed! dus dat is een positief verhaal...
toch denk ik dat het een bloedvaatje is...en de echo die je heb gehad was goed de kans dat het daarna mis zou gaan is toch een stuk minder zei de verloskundige tegen mij.. maarre gewoon even voor je eigen geruststelling de verlos bellen hoor dan kan je komen voor een echo geeft je toch meer rust... suc6!
Heb ik ook een aantal keren gehad na een inwendige echo inclusief het zeurderige gevoel aan mijn bmm. Zolang het echt bij een druppeltje blijft hoef je je geen zorgen te maken. Het kan ook nog zo zijn dat je morgen wat bruinige afscheiding verliest. Dit komt dan ook nog van de inwendige echo. Probeer je echt geen zorgen te maken. Tijdens je zwangerschap is alles beter doorbloedt inclusief je bmm en als er dan zo'n "echokop" tegenaan komt kan het maar zo dat er een vaatje knapt.