Heey meiden, Geen vraag ofzo, ook nog niks te showen .. moet nog 8 dagen wachten tot de eerste echo, ben dan 6 weken en 5 dagen dus als t goed is moet er hartactie te zien zijn . Maar wat duurt t wachten nog lang, dagen gaan zoooooooo langzaam ! Vind t echt knap dat sommige meiden nog tot 8 of 10 weken kunnen wachten.. ik weet t t is niet aners maar vind dit al een ramp hahaha! Nog meer meiden rond die tijd (2 feb) hun echo? Toch nog een vraag hahaha!
Ruilen??!! Ik moet dus officieel wachten tot 11 weken, maar heb dus die pretecho geregeld, met eerste had ik mn eerste echo pas met 14 (!) weken...... vind het maar stom geregeld in dit land..... dat er zoveel verschil is......(en dan bedoel ik NIET-medische gevallen) waarom niet iedereen een vroege echo? Desalniettemin, begrijp ik goed dat die dagen voor jou ook niet opschieten........!!! vreselijk he??!! ik mag dus nu 4 daagjes later.... hier maar samen aftellen tot de eerste echo?
Vind t nog steeds maar raar hoor, dat jij niet eerder terecht kan, medisch gezien dan.. je baarmoeder zit al zo hoog, straks heb je een tweeling ofzo hahaha! Hier in almere had je al eerder gekund, is zo krom allemaal! Idd samen maar aftellen hahaha , nog 12 daagjes voor je.. is nog niet eens 2 weken meer (maar positief bekijken toch ) .
hahahahaha...... ja inderdaad die tweeling...!! misschien maar beter dan dat het nog 12 dagen duurt....... Dan kan ik nog gewoon slapen... och... 12 dagen is ook zo voorbij.... als je er maar niet te veel over nadenkt...