hai meiden, heeft iemand ervaring met 3 en 4 d echos rond week 26 die niet slank is. Zijn er toch mooie echos uit gekomen aangezien het moeilijker te zien is als je dikker bent liefs clairette
deze was bij de 27 weken. Maar ons beebje lag er niet goed voor. Steeds de armen voor zijn hoofdje enz. Maar toch wel duidelijke beelden denk ik zo.
Hier ook een dikke buikwand en ik laat de 3d echo doen met 24 weken.. idd wel benieuwd of dat wat uitmaakt ivm een dikke buikwand
ze zeggen wel als je een dikkere buikwand hebt(tenmiste dat zeiden ze tegen mij) dat je de echo het beste rond de 28 weken kan laten maken en niet te vroeg. Maar de kwaliteit van de foto,s is ook veel bepaald door de ligging van het kindje en de hoeveelheid vruchtwater er omheen
Hier geen enkel probleem geweest hoor!! Was al niet de slankste voor mijn zwangerschap en tijdens de zwangerschap zijn er toch nog behoorlijk wat extra kilo´s bijgekomen én ik had de placenta voor op mijn buik, maar dat maakte helemaal niets uit!!! Ze hebben prachtige plaatjes kunnen maken!
Ik ben nu bijna negen weken zwanger en ook neit de slankste. Toch heb ik van de week een uitwendige echo gehad waar uk goed op was te zien.
ja, ik heb bij 25 weken 3d echo laten maken. die eigenwijs lag alleen constant met handen/voeten en navelstreng ervoor dus daarom lastig gelukt, maar wel hele mooie plaatjes. Picasa-webalbums - karolienkuipers hier de onze