Hey meiden, jullie kennen het vast Nog ruim een week en ik heb natuurlijk alle denkbare kwaaltjes die bij een zwangerschap horen! Maar pfff wat is het moeilijk om nog niet te testen zeg! Wil in ieder geval wachten tot woensdag met testen.. Nog meer meiden in het wachtbankje naar de NOD? (en die ook verslaafd zijn aan veeeeel te vroeg testen) xxx Loes
Het liefst test ik al 6 dagen voor NOD, maar dat heeft helaas geen zin Afwachten is de enigste oplossing, beetje afleiding zoeken. (zelfs dat helpt niet altijd, vooral niet in het weekend) Pff, ik zit nu 3 dagen voor NOD, maar als ik op m'n NOD zit dan zit ik 12 dagen na m'n eisprong Dus zou ik 2 dagen extra moeten wachten, als er ondertussen nog niks gebeurd is.
Ja inderdaad, afleiding is het beste. Beetje op het zwangerschapsforum rondhangen bijvoorbeeld hahaha! En ga je afwachten tot je NOD met testen?? Ik kan me altijd zooo slecht beheersen, maar als het testje dan negatief is durf ik vaak ook even niet meer. Maar... ik moet nog wel even wachten
Ik moet nog 8 dagen wachten tot mijn NOD. Zelf nog helemaal geen kwaaltjes, dus denk dat het niks wordt deze ronde. Maar toch kan ik natuurlijk niet wachten. Een vriendin is nu ook zwanger en kreeg ook pas kwaaltjes nadat ze een positieve test had. Dus ik blijf hoop houden
Ik zit ook nog een week voor mijn NOD..., Heb om het eerlijk te zeggen nooit echt testdrang.., en heb elke ronde al kwaaltjes gehad dat ik dacht.., joepie nu is het zo ver.., en deze ronde echt helemaal totaly niks, nada noppes..., op zich wel fijn, dan hoop je ook nergens meer op.., maar wil ook en positieve test...!!! Veel succes allemaal met geduld hebben!! XXX 30-43-32-42-31
hmm bij mn vorige zwangerschap had ik ook pas kwaaltjes na mn NOD. Alleen een beetje buikpijn voor de tijd, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden dus dat zegt niet zo veel. Er is inderdaad nog hoop!! Nu heb ik ook wel wat buikpijn en hoop ik gewoon dat het raak is. Maar, het is nog maar onze eerste ronde dus dat zou wel heel bijzonder zijn Woensdag ga ik er een testje tegenaan gooien. Zit dan 3 dagen voor NOD.. hopen dat ik dat volhoud
Ik heb ook de drang om nu al te gaan testen... iedere keer als ik nu een krampje voel denk ik TESTEN!!!!! Maar moet nog volgens mij, 4 dagen tot NOD... Ik zit nu op 12 dagen DPO, denk ik. Ik ga nu proberen om vol te houden tot 1 dag na mijn NOD, misschien ben ik dan al ongi kan natuurlijk ook. Maar ik hoop echt op een positieve knaltest deze maand.! Even doorzetten nog.........
Wat duurt dat wachten lang he?! Pffff..... dit forum is dan echt super, lekker wat afleiding. Ik moet ook nog een weekje wachten. Hoop op mooie testen voor iedereen!!!
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en zit net al jullie berichten te lezen. Wat zitten er veel dames in hetzelfde schuitje zeg! Een aantal weken geleden heb ik het vervelende nieuws gekregen dat het kindje in mijn buik met 12 weken niet meer leefde. Ik heb toen een curretage gehad en na 5 weken werd ik weer voor het eerst ongesteld (22 juli) Ik en mijn vriend zijn meteen weer gaan klussen en vooral in mijn vruchtbare week hebben we geen dagje overgeslagen! Ik zit nu 4 dagen voor NOD als ik het goed bereken en heb vanmorgend dus alweer een test gedaan omdat ik niet kon wachten. Dit komt eigenlijk omdat ik bij de vorige zwangerschap (die in MK geeindigd is) ook 4 dagen voor NOD getest had en die was positief! Dit was met de kruidvat test (2 voor 5 euro). Vanmorgen had ik er ook één van de kruidvat maar dan de normale (wit met paarse dop). Pffff ik wordt er helemaal gek van! Aan de ene kant denk ik, nou zie je nou ben niet zwanger, das balen zeg. Maar ja aan de andere kant, 4 dagen voor NOD!? hahaha, veel te vroeg natuurlijk! Ik ben zo slecht in dat wachten! Hebben jullie ervaringen met merken zwangerschapstesten? Groetjes Kelly
Hoi Kelly, Welkom. Jeetje wat erg wat je hebt meegemaakt. Wel goed dat jullie je er niet door uit het veld laten slaan. Zelf heb ik nog geen zwangerschap meegemaakt, maar de testen die ik gebruikt heb (en dus helaas negatief waren) waren die van KV. Die met de paarse dop die jij nu ook hebt gebruikt. Ik kan je dus eigenlijk niet echt gebruikers ervaring geven. Ik ga proberen tot mijn NOD of een dag erna te wachten. Dat is nog een week. Al heb ik het idee dat het niet raak is, maar wie weet. Zolang er geen ongi is, dan is er nog kans dat het wel raak is
@kelly... heel naar wat jij hebt meegemaakt!!! Mijn ervaring is eigenlijk alleen maar van de 2v5 kdv. Heb de vorige rond wel een keer posi getest terwijl ik dus helemaal niet zwanger was. Dat heeft me wel op het verkeerde been gezet, ik dacht dus echt even zwanger te zijn. Nu heb ik wel weer de 2v5 kdv gekocht, omdat veel meiden er een positieve ervaring mee hebben. Ik had vast 1 slechte test ertussen zitten, want die andere waren allemaal nega. Nu ga ik ook proberen om mijn NOD af te wachten, dus ga over 4 dagen testen.... Voor NOD testen wil ik eigenlijk niet meer, hopelijk gaat het deze ronde ook lukken. Duimen voor een posi test!!!!
Toch lees ik op dit forum steeds meer negatieve ervaringen en valse positieve testen van de KV. Ik begin nu wel te twijfelen of ik die de volgende keer nog ga kopen. Ik heb nu nog een test liggen van de apotheek. Mocht die positief zijn over een week (ik hoop het), dan wil ik een dag later nog een controlle test doen met CB.
@Emmie.. je hebt wel een beetje gelijk ja! Maar ik gebruik ze nog wel, ga net als jij als de test van KV posi is nog testen met CB. Dan weet je het tenminste helemaal zeker.
Hallo allemaal, Ik ben ook nieuw hier. Ben 30 jaar en heb een zoontje van 14 maanden. Weet niet precies wanneer mijn NOD is omdat ik op het eind van de strip van de pil gestopt ben. Dacht toen al zwanger te zijn in Juli maar dat was niet zo. Maar mijn man ik besloten toen wel om voor een tweede te gaan. Mijn NOD is morgen of eind van de week. Ik heb afgelopen week al 3 testen gedaan, alle negatief. Heb nieuwe besteld bij sensitest en die komen morgen binnen...... Bij mijn vorige zwangerschap wist ik meteen al van mezelf dat ik zwanger was. En op mijn NOD had ik een positieve test. Nu heb ik wel allerlei kwaaltjes maar het ene uur denk ik 'ach je bent helemaal niet zwanger je houdt jezelf voor de gek ' maar dan het uur daarna denk ik weer dat ik wel zwanger ben. Ik ben benieuwd of ik mezelf kan beheersen als de postbode morgen een pakketje in de brievenbus gooit...........
Hallo, eind volgende week (of eigenlijk maandag de 23e) kan ik ook testen. Onze dochter is ruim 2 en dit is nu de tweede maand dat ik met de pil gestopt ben. Bij m'n vorige zwangerschap had ik geen verschijnselen voordat ik positief testte dus wat dat betreft is alles mogelijk. Succes met wachten allemaal!
Hallo meiden! Pfff, hier nog iemand die aan het wachten is.... Ik moet zeggen dat het eigenlijk wel gaat en ik gewoon echt wil wachten tot zondag. Maarruh heb inderdaad ook wel steekjes in mijn buik/bijkpijn...maar ja, dan kan idd ook van de ongi komen....je kan er gewoon geen pijl op trekken. Ennuh, v.w.b. de testen. Ik heb ovu- en zwangerschapstesten van CB. Ik vind deze helemaal makkelijk, wel of geen smilley, lekker duidelijk. Geen gedoe met streepjes zoeken, wel of niet donkerder etc. Maar nu moet ik wel zeggen dat ik voor mij ovu maasr 3 testen heb gedaan, ik ovuleerde "volgens het boekje" laat maar zeggen.... Dus ik zou CB zeker aanbevelen! Hoe gaat het met de rest? Nog iemand steun nodig om niet te gaan testen voor NOD? Groetjes!
hoi meiden, Iedereen in spanning? hier heb je er nog 1! 15 juli een miskraam gehad met 9 weken zwangerschap:x En daarna netjes met ovutesten mijn eisprong opgezocht vorige week zaterdag positieve gehad en nu had ik gisteren avond met afvegen wat oud bloed en nu helemaal niks meer misschien innesteling??? Aankomend weekend kan ik testen ik hoop het zo al ga ik er van uit dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Goedemorgen Dames! Het wordt een spannende week deze als ik het zo lees! haha iedereen zijn NOD valt in deze week of in aankomend weekend! Ik hoop dat we met zijn allen kunnen verschuiven naar de volgende kolom "zwanger zijn" in plaats van "zwanger worden" !!! Deze ochtend heb ik ineens weer dat vreselijke opgeblazen gevoel in mijn buik. Het voelt alsof er een heel voetbal elftal in zit! haha, dit had ik dus bij mijn laatste zwangerschap ook (die 16 juni geeindigd is in een MK/curretage) Ik hoop echt dat het weer raak is! Wat is het toch ook vreselijk om niet te testen ... Ik heb de test op het aanrecht liggen en hij brand gewoon!!! Ik wil hem doen!!! maar nee ... ik moet sterk zijn nu, gewoon wachten tot donderdag ochtend .... Heeft iemand ervaring met dat opgeblazen gevoel in je buik? Succes allemaal dames, ik duim voor jullie allemaal!
Nou, ik heb me helaas al niet meer kunnen beheersen en natuurlijk een negatieve test Tjah, zit ook nog 6 dagen voor NOD dus veels te vroeg natuurlijk Nou wacht ik toch nog maar weer een paar dagen, kijken hoe lang ik dat weer volhoud
Hoi meiden, Ik moet oon nog een weekje..., mijn voordeel, of misschien nadeel is dat ik 2dagen voor mijn NOD al bruin begin te verliezen..., en als ik jullie verhalen zo lees ben ik best geduldig..., hahah..!! Ik heb eigenlijk nog nooit getest, een keer, toen had ik in ronde 1 een cyclus van 30 dagen, en de maand erop ineens 43dagen, en omdat we op stap gingen heb ik voor de zekerheid getest.., voor de rest gewoon mijn ongi afgewacht..., stoer hé?? Nu hopen dat ik komend weekend geen bruinverlies heb, da's een goed teken voor mij! Succes allemaal