pfff nog een week tot NOD en al zo'n zin om te testen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loezzz, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carmen78

carmen78 Actief lid

22 aug 2010
    122
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik loop sinds maandag met een misselijk gevoel terwijl ik nog 7 dagen voor mijn NOD zit. Toch zat het me niet helemaal lekker. Ik kon me niet bedwingen en heb toch maar stiekem een test gedaan.. En er was een lichte streep te zien, vandaag is het alweer wat beter te zien. Had maandag wel een kleine bloeding gehad, maar dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschap, ik ga ervanuit dat het wel goed zit omdat de streep duidelijker wordt.
    Ik heb maar met mijn vriend afgesproken op mijn NOD te testen en dan pas er vanuit gaan dat het echt goed is. Maar van binnen ben ik zoooo blij!
    Ik denk dat het komt doordat ik met de ovulatietest bezig ben geweest. Ik kan iedereen dus die ovulatietesten aanraden. Het is wel even goed kijken want de test streep moet wel even duidelijk zijn als de controle streep...

2. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi Dames!

Ik moet ook nog 6 dagen wachten!! bah wat lastig!
    Ik had van het weekend 2 druppels bloed bij het afvegen.. ik had die dag ervoor wat gerommel in mijn buik gevoeld.. zou het een innesteling zijn geweest? We hebben niet geklust die dag dus daar kan het niet van zijn! Oh zo spannend wij zitten in onze 3de ronde ik hoop zo dat het raak mag zijn!

3. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hoi dames, ik baal nu een beetje. Ik wacht nog steeds op mijn ongi. Ik heb vandaag toch maar een test gehaald en die was negatief, dus hoop ik dat mijn menstruatie gauw komt en dat ik dan opnieuw kan beginnen.

4. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hey laika

vervelend voor je:(

hier het zelfde, geen ongi maar ook negatieve testen. pfff rot gevoel he. maar ja ik ga er maar van uit dat het aan de cyclus ligt of zo. want als er iets zat dan zou de test tot wel iets laten zien onderhand?

ik duim voor je en de rest van de dames natuurlijk:D

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Meiden,
    MAg ik me even bij jullie aansluiten..
    Zit nu op 8 DPO en pff wat trek ik het momenteel zwaar... Wil zooo graag weten waar ik aan toe ben!! (en dan natuurlijk positief bericht!)
    Ik zit nu in maand 10, cyclus 8 (lange cyclussen)

Hoe is het met jullie? Hoe proberen jullie deze tijd door te komen?

6. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hey mammatien,

gezellig kom er bij:)

kan je helemaal begrijpen...dat wachten is slopend he.
    ik probeer hoe cliche dan ook afleiding te zoeken, haha en dan met name shoppen. zit momenteel in een verhuizing dat helpt ook wel. maar er zijn momenten dat je aan niets anders kan denken.

ik doe dan altijd toch maar een test, als die dan negatief is dan heb ik die dag tenminste wat rust er mee zeg maar. klinkt en beetje vreemd maar dan verheug ik me niet zo denk ik.

groetjes nijma

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Nijma: Herkenbaar hoor, ik heb ook al tig testen gedaan. MAar heb met mezelf afgesproken dat ik dat ze cyclus niet doe (ben beniwued of het me lukt..)

Overdag heb ik genoeg afleiding op werk, maar vanavond heb ik bankhangavondje... Dus dan is het lastig.. Blegh!
    Wou dat ik de toekomst in kon reizen haha!

@Nijma: Zie dat je overtijd ben?! Ik heb niet echt teruggelezen.. MAar nog steeds - testen?
    HEb je wel ovutestgen gebruikt of getemperatuurd?

8. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Hoi Dames,

Heb alle 19 bladzijden doorgelezen en ook ik wil me graag bij jullie aansluiten... Ik moet nog 4 dagen wachten voordat ik kan testen. Omdat we op vakantie waren is het lang goed gegaan met het onderdrukken van de zenuwen, maar na een bezoekje aan mijn vriendinnetje met baby beginnen de kriebels toe te nemen. Heb wat steken in mijn onderbuik gehad en al een paar dagen last van mijn onderrug, maar ben bang dat dit niets zegt. Merk aan mezelf dat ik eerder de dagen aftel tot mijn ongesteldheid dan tot een eventuele zwangerschap. misschien om de teleurstelling voor mezelf te voorkomen ;)...

Maar goed we blijven duimen!!!

Alle dames in spanning: succes met wachten!!
    Alle zwangere dames: gefeliciteerd!

9. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    @ mammatien heb tot nu toe geen ovulatie testen gedaan of getempt is wel de planning voor de volgende keer....ja ben idd overtijd maar misschien is de cyclus een beetje door de war. heb ook al paar keer terug geteld en zo maar zit altijd binnen de 23 dagen. morgen ga ik ook een dagje weg dus dan heb ik wat afleiding dat scheelt alweer. ik heb het avonds minder moeilijk, dan is mijn vriend altijd thuis en dan ben ik er toch minder mee bezig zeg maar, bij mij is het ergste als ik alleen thuis ben. ik heb hier nog twee testen van kv liggen is net of die mij roepen de hele tijd ;) haha ben volgens mij een verslaving aan het ontwikkelen.

sproettie, nu nog vijf dagen toch? heb je wel wat symptomen of voel je je niet anders of zo?spannend

gezellig mieke klets lekker mee. ja als je moet wachten zijn 4 dagen lang....echt die lijken dan voorbij te kruipen he:(
    hoeveelste ronde zit je??

carmen welke ovulatie testen heb jij gebruikt? een voorzichte proficiat:)

heb bijna blauwe duimen hier:D

groetjes nijma

10. carmen78

carmen78 Actief lid

22 aug 2010
    122
    0
    0
    Ik heb de ovulatietesten van babyboomshop.nl gekocht.

Ik kon het niet weerstaan en heb vanmorgen toch nog even getest en de streep wordt delijk zichtbaar. Het zal wel goed zitten.

Meiden succes allemaal

groetjes,
    Carmen

11. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hey Hallo daar ben ik weer!

Allereerst, leuk al die nieuwe dames in deze topic! welkom :D

Nou gister kreeg ik toevallig mijn pakketje binnen van zwanger en kids met mijn ovulatie testen en daarbij zaten 3 zwangerschapstesten. Kon me natuurlijk niet inhouden en heb gelijk even getest. Nou hartstikke negatief natuulijk, dus ik ga er echt maar van uit dat ik niet zwanger ben ondanks me 2 positieve testen van vorige week. Ik voel ook nog geen ongi ofzo, dus ik denk toch echt dat ik die 4 dagen bruin/roze verlies van vorige week als menstruatie moet zien. Waarschijnlijk is mijn cyclus zo ontregeld na die MK/Curretage van twee maanden geleden. En omdat ik bang ben dat ik dalijk mijn vruchtbare periode mis, ben ik begonnen met ovulatie testen. Dan krijg ik ook weer een beetje zicht op mijn cyclus hoe die nou loopt en dan hoop ik zeer binnenkort een positieve ovu test te hebben. Ik hou jullie op de hoogte!

En spannend hoor de dames die vlak voor NOD zitten ... Kruidvat is afgelopen ronde in ieder geval heel rijk geworden van mij! :D Haha erg he, hoeveel geld we uitgeven met ze allen aan die dingen!

Groetjes Kelly xxx :p

12. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Nou, weer een dag en nog steeds niet ongi. Grrrrrrr. Ik begin nu een beetje moe te worden van het wachten. Ik denk dat ik vanmiddag weer naar de kruidvat ga, maar dit keer voor ovulatietesten.

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou ik mocht eindelijk testen: negatief... vaag... we wachten maar af...

14. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik ben net gaan hardlopen (11km) en nog steeds geen ongi! Ik ga straks maar weer naar de KV om een test te halen, want ik word gek.

15. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja dat is inderdaad erg vervelend.. Ik hoop voor je dat je nou wel meer duidelijkheid krijgt.. Het liefst natuurlijk een dik positieve test..!!

16. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Dat zou het mooiste zijn natuurlijk, maar ik durf niet te hopen. Maar als eindelijk eens ongi ben, gaan we er weer voor! :D

17. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    hoooii,

Ik heb vrijdag me nod....
    ben erg benieuwd... heb al 2 weken en drukkend gevoel in me onderbuik.... hoofdpijn.. krampjes.. soms licht misselijk.. en erg veel puistjes..
    Maart durf eigenlijk nergens op te hopen... misschien dat ik morgen ochtend al een testje doe... nog iemand morgen testen?

Groetjes xx

18. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    @Nijma, ja nog 5 dagen wachten.. ik heb wel wat symptomen maar durf er niet echt aan toe te geven.. je praat jezelf ook zo gauw symptomen aan weetje wel..
    Ik heb wel een hogere temp dan normaal en het warm/koud.. pukkeltjes.. en af en toe steken in mijn onderbuik en wat krampen.. maarja kan het natuurlijk gewoon mis hebben.. ik kan nog wel meer opnoemen maar tja dan gaan we zoeken met z'm allen naar symptomen..

19. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hallo lady´s

hier dan uiteindelijk toch de ongi doorgekomen. aan een kant blij want was al 6 dagen overtijd en geen duidelijkheid.
    heb vanochtend maar gelijk ovulatiesticks besteld...ga de natuur maar twee ipv een handje helpen:)

wel een beetje balen natuurlijk maar vol goede moed de volgende ronde tegenmoet toch....

laika al nieuws???
    sahi jammer van je test, maar nog geen ongi toch?:(

groetjes nijma

20. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hoi Nijma, hier nog steeds niks. Maar ja, morgen is weer een dag...

Deel Deze Pagina