pfff nog een week tot NOD en al zo'n zin om te testen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loezzz, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adore

Adore Niet meer actief

Wat een leuk tropic... ik heb het helemaal doorgelezen ;) spannend is het hier wel :D:D:D
    Loezzz jij hebt een vruchtbaar tropic aangemaakt, ik zag al veel zwangeren hier ;) jij ook gefeliciteerd meid :)
    Carmen jij hebt al vroeg positief getest (7 dagen na je ei) ik vraag me dan altijd af zou het er maar eentje is, super hcg-fabriekje ben je :D niet bang worden hoor, kan ook een hele vroege innestelling zijn (welke test heb je eigenlijk gebruikt zo vroeg na je ei?)

Ik zou graag mee willen schrijven, vinden jullie dat goed? ik zit nu 5 dagen na mijn ei en heb een zeurderig gevoel (beetje ongi-achtig).

2. moetie

moetie Lid

25 aug 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik ben ook nieuw hier. Heb ook alle paginas doorgespit.
    Vind het ook wel leuk om ff mee te kletsen als dat mag?
    Wij zijn nu ong 2,5 maand gestopt met de pil, en ik werd echt gek!
    Mijn ongi kwam maar niet! 3 testen gedaan n voelde me zo opgeblazen en ellendig!
    Maar gelukkig kwam het 2 weken geleden dan toch, wat was ik blij dat mn lichaam "het nog deed' haha

Nu zit ik als het goed is in of rond mn eisprong dus er word flink geklust ;).
    Dit is allemaal zo spannend!

Voor de dames die zwanger zijn gefeliciteerd!!!
    En voor de dames die in spanning zitten, sucses!

Liefs moetie

3. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi Moetie!
    Welkom bij de de rest die ook zit te wachten! :) spannend he? wanneer is je volgende NOD? misschien kun je een handtekening maken:)?

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Ovutesten zijn echt iedereen aan te raden! Ik heb ook maanden getemperatuurd, maar dat komt omdat ik lange cyclussen heb. Bij lange of korte cyclussen zeggen ze dat je soms geen ei hebt. Dus dat kan je met temperaturen goed zien. En door de ovutesten weet je precies wanneer je moet klussen.. echt IDEAAL!

Ik zit nu op DPO 10, maandag is DE dag...
    Ben nu ziek.. heb keelpijn, verkouden en koorts. Gisternacht en vannacht hele nacht wakker gelegen. Vannacht omdat mn boobs zo'n pijn doen.. Verder erg moe en buikpijn.
    Heel vervelend, door het ziek zijn, weet ik nu niet of de klachten bij het ziek zijn horen of bij zwanger zijn horen.

Blijf nog steeds goed gevoel over deze ronde hebben. Dit komt omdat ik het ook al van te voren gezegd had.. (maar goed, over een uur kan ik alweer aan het twijfleen zijn hah)

@ Nijma: Balen dat je ongi bent, maar nu kun je iig wel verder! En je cyclus is kort, dus dat duurt niet zo lang ;)

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    En sinds vanochtend vroeg ben ik ongi. Ik ga vandaag of morgen ook maar ovulatietesten halen. Dan kan ik gericht te werk gaan.

6. Adore

Adore Niet meer actief

Laika ik wens je veel geluk in deze nieuwe ronde :)

Mamatien spannend meid, ik duim voor je
    Niet leuk dat je je niet lekker voelt, al denk ik dat de pijnlijke borsten niet door griep komen ;)

7. mamatien

@Laika: Balen meid! deze maand beter!!

Tip: kruidvat ovutesten zijn ZEER slecht! Goede zijn van matchcare en sensitest (dit zijn goedkope via internet te bestellen) of van Clear Bleu, (nmaar deze zijn fucking duur)

Parel: In een ander forum zie iemand dat ook al tegen me, maar die pijn is nu geheel weg... Jij hoeft ook nog maar een weekje..

8. moetie

moetie Lid

25 aug 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey sproettie,

ik heb mijn nod volgens mij vandaag over 2 weken, maar weet nog niet helemaal zeker hoe mijn cyclus loopt, want ik dacht gister toch echt te voelen dat ik mijn eisprong had. haha ingewikkeld allemaal!
    Wat is een handtekening dan? sorry hoor maar heb nog nooit op een forum gezeten, en moet dit allemaal nog uitvinden haha

liefs moetie

9. Adore

Adore Niet meer actief

Moetie Links staat gebruikersinstellingen, daar kun je kiezen bv. avatar = afbeelding plaatsen naast je naam, handtekening wijzigen, daar kun je een leuke banner plaatsen, die aftelt tort je nod (bovenaan deze pagina vind je ook banners, of als je bij iemand een leuke ziet staan, klik je er op en kun je je eigen maken).
    Nog iets handigs: je kunt je abonneren bij de onderwerpen waar je veel schrijft, klik op onderwerp tools (in de grijze balk) kies abonneren.. later kun je de gekozen onderwerpen terug vinden bij gebruikersinstellingen (dan zie je gelijk of er nieuwe berichten zijn).

Liefs Parell

10. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38

Bedankt voor de tip! Dan ga ik die van Mat Care bestellen.

11. Adore

Adore Niet meer actief

Idd matcare zijn hele goede (rechts boven aan deze pagina zie je de link) sensitest vind ik persoonlijk minder, omdat ze bij mij nooit zo duidelijk worden als de controllestreep (verwarrend dus) terwijl matcare nog duidelijker wordt dan de controllestreep!
    En de zwangerschapstesten van sensitest hebben een indrooglijn (ik ging erdoor twijfelen) bij matcare zijn ze sneeuwwit bij niet zwanger!

12. mamatien

@ Parel: ok dan kan je beter mat care gebruiken. Ik vond persoonlijk sensitest super. Bij mij werd de streep wel duidelijk donkerder.. Verschilt dus weer per persoon.

13. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hallo dames

ik heb de ovulatietesten van zwanger en kids besteld? vind de naam van de site wel hoopvol:) iemand daar ervaring mee. maar ik heb er maar 7 gepakt is dat wel genoeg?dacht gister oh is wel voldoende maar bedacht me net is toch wel weinig niet. heb nog nooit van de testen gebruikt dus ik hoop dat ik er uit kom.

mammatien hopen dat je gevoel over deze ronde uit komt;) nog vijf daagjes....
    ja gelukkig is me cyclus kort, deze keer wel 5 dagen langer dan afgelopen halfjaar maar toch.ben nu dus ook maar weer uitgegaan van 28 dagen hou de langste aan voor de nieuwe NOD.

14. mamatien

@ Nijma: Ik heb altijd heel veel testjes per ronde nodig, maar dat komt omdat mijn cyclus erg lang is. Dan begin ik op dag 12, omdat ik hem niet wil missen, maar heb al paar keer gehad dat mn ei pas dag 27 kwam...

Welke dag ga jij beginnen?

15. mamatien

Deze ronde wilde ik trouwens op dag 20 beginnen, omdat mn ei elke keer tussen cd 21 en 27 was. Op dag 17 had ik een raar gevoel, waardoorik ging toch die dag testte.. Wat bleek.. Zwaar positief!! toeval of niet.. hmmm.. ik geloof er gewoon in :)

Ohja.. die test die je hebt.. heb ik nog nooit van gehoord eigelijk haha! Maar zal vast wel goed zijn!

16. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg

en???? heb je al een testje gedaan? ik hoop op goed nieuws

17. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ja wou eigenlijk op dag vijf beginnen of is dat te vroeg? gelukkig is binne 24 uur geleverd, dus als ik er nog twee heb dan besteld ik wel weer nieuwe. zal denk ik wel nodig zijn.

ze zeggen toeval bestaat niet, had zo moeten zijn..dus geloof helemaal met je mee, deze ronde wordt het gewoon toch;)

18. mamatien

@ Thnx nijma: Somsm gewoon fijn dat andere mensen dat ook zeggen haha! ja zou ook zo vroeg bij jou beginnen.. Denk dat je ei pas rond dag 12 ofzo zal springen, maar voor de 1e x kan je beter te vroeg beginenn toch :)

19. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    #219 mieke01, 26 aug 2010
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
    Hoi Meiden

Laika: balen dat je niet zwanger bent, maar wat fijn dat je nu weer zekerheid hebt en weet waar je aan toe bent! Ik ben ook steeds teleurgesteld dat ik niet zwanger ben ( vooral na alle lichamelijke klachten), maar ook wel weer blij dat ik weet waar ik aan toe ben. Voor de volgende ronde veel klusplezier! en succes natuurlijk!

Nijma: ook jij succes de komende ronde.. Duimen voor een vruchtbare maand!

Hier nog steeds in spanning. gisterenavond op bed veel last gehad van mijn buik. Had vanochtend mijn ongi wel verwacht. Maar tot nu toe niets te zien. Borsten zijn ook nog steeds gevoelig. Hoewel dit in de vorige rondes steeds mijn tepels waren ( en dan continu) zijn het nu steeds korte gevoelige periodes. Dan doet een kleine aanraking al pijn. Maar ja ik zit pas in mijn derde ronde, dus misschien is nu pas de hevigheid van het ontpillen en ongesteld worden er af. De eerste maand na dat ik met de pil gestopt was, heb ik heel veel pijn gehad. twee weken lang. Mijn huisarts zei dat ik misschien wel gewoon een griepje had.. dat schept ook veel vertrouwen in je huisarts zo! Maar goed, mag al met al niet klagen. Gaat buiten de oplopende spanning prima hier. Mag zaterdag testen, dus schiet nu wel lekker op!

We wachten maar weer af!

Voor de nieuwe dames: gezellig dat jullie er ook bij zijn gekomen! Ik probeer met wat meer regelmaat in te loggen, want ik zie dat de berichten snel achter elkaar komen...

iedereen weer veel succes en sterkte!

liefs!

20. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    mammatien niets te danken,hopelijk kom je binnekort een knaltest showen hier

spannend mieke...nog drie dagen..hopen dat die ongi lekker ver weg blijft:)

Deel Deze Pagina