pfff nog een week tot NOD en al zo'n zin om te testen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loezzz, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Dank je wel Nijma!

even een ander vraagje.. Weet jij hoe ik zo'n banner/teller kan plaatsen?

2. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    heb er ook even overgedaan maar dat kan via gebruikers instellingen en dan bij handtekening. en daar moet je dan de banner of ticker `tekst`zeg maar plakken.

op deze site kan je onder het kopje banners er een eentje maken en dan staat er bij welke code je moet kopieren. maar kan ook via een andere site eentje die je leuk vindt.

3. Adore

Adore Niet meer actief

#223 Adore, 26 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2010
    Die link die je net onder je bericht plaatsen, dus > gebruikersinstellingen > handtekening wijzigen > handtekening opslaan :)
    Als je een banner bij iemand ziet die je leuk vind, klik er dan op, dan kun je ook zo'n leuke banner maken en hier plaatsen.

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Mieke: ik zal duimen voor je!

5. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Bedankt voor jullie hulp met de tikker en natuurlijk voor het duimen!!!

ik houd jullie op de hoogte!

liefs

6. moetie

moetie Lid

25 aug 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,
    Nog ff een vraagje, waar kan ik dat pendelen vinden?
    Liefs

7. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    #227 nijma, 26 aug 2010
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
    er zijn sommige op het forum die pendelen doen. meestal via een pb tje. ik had allwoman gevraagd en binnen een dag al een reactie maar ik weet niet of zij nog doet

kijk anders hier even
    Pendelen - Zwangerschapspagina

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Meiden,
    Hoe stoer ik gister was, hoe zwak vandaag. Ik wilde absoluut niet testen, omdat mn gevoel zegt dat het goed zit... Nou vannochtend kon ik me ineens niet meer in houden.. Jullie raden het al.. negatief..

Mn gevoel blijft nog steeds anders dan andere maanden, maar toch, zo'n negatieve test hakt er wel even in. Maar goed, ik zit pas op dag 11, dus er is gewoon een reeele kans dat ik te vroeg getest hebt..Maarja, kans is toch kleiner nu...

Pffff had ik maar nooit getest!

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    #229 Marrr, 27 aug 2010
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
    ..x

10. Adore

Adore Niet meer actief

Mamatien niet leuk een negatieve test ;) maar idd je bent nog erg vroeg met testen ;) over 2 dagen nog eens een testje, dan moet HCG wel verdubbelt zijn :) ik blijf duimen voor je :)
    Welke test heb je eigenlijk gebruikt? en hoeveel HCG heeft die nodig?
    Je weet wanneer je eisprong was door het tempen, maar als de innestelling dan iets later is (tussen 4 en 10 dagen kan een eitje nestellen) dan maak je natuurlijk later HCG aan, waardoor je nog geen positieve test kunt hebben ;)

11. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ohh mamatien dat hoeft echt nog niets te zeggen hoor, idd zoals parell zegt. waarschijnlijk nog veels te vroeg.
    ik weet is echt k.t zo´n negatieve test maar het kan nog alle kanten uit zeker als je zo vroeg bent....dus probeer er niets van aan te trekken

ben heel hard voor je aan het duimen hier;)

12. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hee meiden,

Ik ben er weer, was een paar daagjes niet op het forum. Nou jullie hebben vast mijn verhaal allemaal gelezen, pffff wat een ellende zeg! Twee dagen achter elkaar positieve testen, in blijde verwachting..... o nee, toch ook weer niet! Nou tot op de dag van vandaag ben ik nog niet ongi geworden en ben nu 8 dagen overtijd. In mijn hele leven ben ik nog nooit te laat ongesteld geweest, niet met en niet zonder pil. Maar goed na mijn MK en curretage in juni weet je het maar nooit. Ik had natuurlijk vier dagen bruin/roze verlies wat volgens de dokter bijna geen ongi kon zijn. Maar goed, ik ben vreselijk eigenwijs en denk bij mezelf, misschien was dat WEL mijn ongi .... juist na die curretage, en dus betekend dat dat ik nu zo ongeveer weer vruchtbaar kan zijn. Op zwanger en kids dus 20 ovulatietesten besteld en daar twee dagen geleden mee begonnen. Ik test iedere dag rond 19:00 uit mijn werk en had gister het idee dat ie ietsje donkerder was dan de dag ervoor. Dus misschien is het ei onderweg? haha, Ik hoop dat dat zo is en dat ik weer kan gaan klussen en vervolgens plaats kan nemen bij jullie op de wachtbank!

Nog meer meiden aan de ovulatietesten????

xxx Kelly

13. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    @ Mamatien

Ik heb ook op 11 dpo getest maar dan 's avonds. Hele lichte urine en ook negatief.

IK voel me beter dan andere maanden, wel andere dingen gevoeld, misschien zelfs innesteling. Toch voel ik me super, al laatste tijd wel moe. Sinds gister erge rugpijn en pijnen alsof ik ongesteld moet worden, al is mijn nod pas dinsdag.

Ik ga morgenochtend testen, dan is mijn vriend ook lekker thuis. Hopelijk gaan we met een tweede streepje onze vakantie in! Morgen is bij mij 15dpo ( heb een lange LF)

Succes en ik hoop voor je dat je een tweede streepje krijgt!

14. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hey kelly

ja idd wat een verhaal, pff. ik heb ook ovulatie testen besteld, ook zwanger en kids. maar ik denk dat ik ze deze ronde niet nodig ga hebben:( manlief gaat twee weken weg vanaf volgende week en ik ben nu ongesteld, dus kans is groot dat hij als me ei er is dus niet eens in de buurt is.
    echt balen maar ja hij vind één maandje langer niet erg. pff mannen die snappen er geen hol van. zegt ie is toch maar twee weekjes? ja duh tijdens een ei maar die logica is bij hem ver te zoeken;)

dus sla dus een ronde over en ga dan met de ovulatiesticks aan de slag, maar dan kan ik goed bij jou afkijken hoe het moet:)

15. mamatien

@ Nijma: Ahh dat is balen dat je man dan net weg is.. Moet hij weg voor werk of gaat hij met vakantie?

@ Polkadot: Jeetje hoelang is jouw lf dan niet, als je vandaag op dpo 15 zit en dinsdag pas je NOD, 19 dagen?!
    Ik hoop dat je vandaag wel een + test hebt, dat zou heerlijk zijn zo vlak voor je vakantie! Er is iig nog genoeg hoop!!!

Hoelang is hier iedereen al 'bezig' met kindjes krijgen?

Ik zit nu in maand 10, ronde 8 (heel vervelend lange cyclussen!)
    En wij gaan voor ons eerste kindje.

16. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hij gaat op familie bezoek in het buitenland, dus vrijwillig:x.bah begin nu echt geirriteerd te worden. vind dat hij maar na het ei moet gaan.

ik zit nu in ronde 7, ben eind januari begonnen. komende ronde dus een verloren ronde zeg maar.

voor ons is het ook de eerste. ik ben nu 28, vanaf november 29...wil zo graag voor me verjaardag nbog iets positief in handen krijgen.

17. mamatien

Ja begrijp dat je voor je verjaardag een plus test in handen wil!LAten we dan maar hopen dat j e weer een mega korte cyclus hebt deze x, zodat hij snel voorbij is!!

18. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    wij gaan ook weer aan de 2 ronde beginnen.. vandaag ongesteld geworden.. helaas.. maaaaar wel een keurige cyclus van 28 dagen:D hopen dat het deze ronde mag lukken!! en bij ieder ander ook!!!!

19. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    @ Mamatien. ja het is inderdaad 19 dagen, 9e dag mijn eisprong. Heb soms wel een cyclus van 25 of 26 dagen maar normaal gewoon 28. Bij een kortere komt mijn ei gewoon nog eerder hihi.

Ik ben ook erg benieuwd wat voor testen we hebben!

20. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    He meiden

Kelly: het blijft toch een rare situatie. Wat goed dat je zo positief bent en er gewoon weer tegenaan gaat! succes alvast!

Nijma: Wat balen dat je man precies dan weg is. Je wilt er toch alles aan doen om zwanger te worden en dan is het frustrerend als je man niet 'meewerkt'. hopelijk kun je hem overhalen wat later weg te gaan..

Mamatien: volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje.. Ik heb morgen eigenlijk pas testdag, maar dacht dat het niet zo veel uit zou maken als ik nu al zou testen.. Helaas een negatieve test!
    baal er echt van.. vooral omdat ik nu weet dat ieder wc bezoek mijn ongi kan doorzetten... (denk ik) daar heb ik helemaal geen zin in :(

Nou ja vol goede moed aan een nieuwe periode beginnen dan maar.. Begin pas aan ronde 4, dus mag eigenlijk nog niet klagen. Sorry tegenover degene die al veel langer bezig zijn.

liefs

Deel Deze Pagina