hahaja inderdaad deze maand hopen op een ultra korte cyclus hihi dan kan de gemiste tijd weer inhalen mieke daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor,als je er eenmaal voor gaat dan wil je het het liefs zo snel mogelijk toch dus heel begrijpelijk ik heb altijd na de eerste dag ongi een dipje, maar ja blijven balen heeft geen zin dus dan weer met goede moed verder. blijf voor jullie hopen op een mooie positieve test! groetjes nijma
Ongi is net begonnen Wel netjes op de 32e dag. Cyclus is dus in ieder geval wel al alle rondes gelijk! Jammer alleen dat ik nu weer 32 dagen moet wachten... Mijn man baalde ook, maar ziet het ook wel positief. Hij mag weer lekker veel 'klussen' de komende periode hahaha! Voor de dames die nog zitten te wachten.. heel veel succes! Ik ga duimen! Voor de dames die weer in een nieuweperiode zitten: samen duimen voor een vruchtbare ronde? liefs
@ Mieke: Balen meid!! @ Kelly, heb je 1 + test gehad of meerdere? Zou anders ff de dokter erover bellen (kan maandag natuurlijk pas) @ Polkadot: zo vroege eisprong zeg haha! Is daardoor je ei minder vruchtbaar of maakt da tniet uit? Als het niet uitmaakt is het echt relax, heb je veel sneller kans.. Ik moet soms wel 27 dagen wachten om n ei, ,dat is echt frustrerend!
Aan alle ongi dames, we gaan er gewwon weer voor! Mijn mannetje verheugt zich ook al op het vele klussen . Hij wilt de dagen weten zodat hij zich mentaal kan voorbereiden. Hahahaha. Marathonsex.
Hey Mamatien, Ik had één dag voor NOD een heeeeel licht positieve test, en de dag erna op NOD dag een duidelijke positieve test binnen de tijd! Als ik niet zo'n eigenwijs en ongeduldig typje was, had ik erna geen test meer gedaan en had ik nu nog gedacht dat ik zwanger was! Ik ben al bij de dokter geweest, die heeft drie opties! Optie 1, Het was van binnen echt bezig "om zwanger te worden" maar is helaas toch afgebroken, dus de innesteling zou niet goed gegaan zijn. In dat geval zou het er wel uit moeten komen dmv een ongi! Maar goed, die is nog niet te zien en zo te voelen ook totaal niet in aantocht! Optie 2, ik ben toch zwanger maar heb gewoon heel lang tijd nodig om HCG aan te maken. Inmiddels is die optie denk ik weg, want gister nog een test gedaan en nog steeds negatief. Nou ben nu 8 dagen overtijd, dus dat HCG had er al moeten wezen! Optie 3, een hele kleine kans volgens hem, dat ik dus toch een ongi heb gehad die 4 dagen bruin/roze verlies! Ik ga er op dit moment van uit dat optie 3 het is, want ik voel en zie geen ongi en heb alleen maar negatieve testen. Vandaar mijn ovulatietest aktie! Daar ben ik nu maar mee begonnen om niet mijn ei te missen, zou toch zonde zijn! haha Vervelend hoor die onzekerheid! Maar goed, na mijn curretage zal er best wat omgegooid zijn in mijn kippenhok zeg maar haha. Alhoewel ik 22 juli weer voor t eerst ongi werd en dat was weer normaal zoals altijd, dus ik snap eigenlijk niet dat mijn cyclus nu ineens zo anders is! Wanneer ik nog ongesteld moet gaan worden dan heb ik een cyclus van 36 of meer dagen. Dat is erg lang toch? Het zou natuurlijk altijd kunnen, maar ik denk echt dat ik mijn ongi toch had die vier dagen. Pffffff wat een vervelend puntje zeg! Maar goed, ik hou vol, doe netjes die testen en er moet toch een keer een eitje voorbij komen!!!! Door lekker op het forum te schrijven allemaal steunen we elkaar en leven we lekker met elkaar mee! Ik vind het helemaal gezellig! Tot schrijfs! Groetjes Kel x
Ook hier is iemand die met smacht deze topic heeft gelezen. Wat leuk!! Ik heb zondag of maandag mijn NOD. Voel me al bijna 2 weken (eigenlijk vrij snel na mijn ei) niet mezelf. Veel last van buikpijn, rugpijn, stemmingswisselingen (zeer ernstige....), hoofdpijn, warm/koud gevoel, misselijk en af toe een beetje licht in mijn hoofd. Maar vandaag heb ik echt barstende hoofdpijn en zo'n ongi gevoel in mijn buik. Maar nog niets te zien. Mijn afscheiding is ook heel erg doorzichtig. Heeft iemand van jullie dat ook?? Maar ik mag van mijn man nog niet testen.... Wil eigenlijk ook niet al teleurgesteld worden, dus wacht (hoop ik) maar braaf tot volgende week zaterdag (!). Voor alle meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERD. Voor de rest allemaal succes!
Hoi hoi, Meiden, wat een kletskousen zijn jullie . Omdat dit topic inmiddels een heuse club is geworden heb ik jullie verplaatst naar dat hoekje. Veel kletsplezier! Josien (moderator)
Goedemorgen meiden, @ Kelly: Jeetje dat is idd wel een kut situatie, in eerste instantie ontzettend blij met iets wat er (waarschijnlijk) nu niet is ALs ik het zo hoor, lijkt het me idd niet dat je zwanger bent.. Dan zou je nu ondertussen toch wel gewoon een + test gehad moeten hebben. Maare heb dus pas ook al curretage gehad? Zit niet echt mee zeg.. Nou ik ben helemaal trots op mezelf, dat ik na vrijdag niet meer getest heb haha! Vandaag wel stiekem getemperatuurd. Mijn temperatuur was 37.3. Op DPO 13 is mijn temp altijd hoog, maar nog nooit zo hoog geweest! Ik word altijd op dag 15 ongi. Dus wil eigelijk tot woe wachten met testen.. Weet niet of dat gaat lukken haha.. Ga stiekem wel morgen en overmrogen temperatren..
Mooie temp Mamatien jij maakt het wel spannend, ik ben benieuwd naar je test niet te lang wachten met testen
Nou mamatien ik zit hier te duimen voor je!!! Hier weer vol goede moed aan een nieuwe ronde begonnen.. even door de rode dagen heen en dan weer aan de slag! mijn vraag aan jullie is of mensen in jullie omgeving weten of jullie gestopt zijn met de pil en wanneer jullie dat dan verteld hebben? Wij willen het graag nog even geheim houden, zodat het een verrassing is wanneer het straks zover is, maar merk nu dat ik toch steeds meer de behoefte heb om er over te kunnen praten ( vooral met mijn moeder en mijn zus). Weet dus niet hoe lang ik ons 'geheimpje' nog voor me kan houden... In ieder geval fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.. liefs
Wij hebben niemand gezegt dat we nog voor een Brusje gaan wij vinden het leuk om het als een verrassing te brengen, met een klein kadootje als het raak zou zijn
Ik heb het alleen aan mijn moeder verteld. En de rest weet van niks, ook een beetje om te voorkomen dat ze steeds komen vragen of het al raak is. Ik krijg nu al een tijdje de vraag wanneer er nou een tweede komt, en daar word ik ook een beetje moe van.
topic is een beetje ingedut sinds de verhuizing?? ik heb het nog niemand verteld over onze plannen willen ook graag dat het een verrassing is
Meiden kom hierheen, dit Tropic is drukker en zo leuk: Er zijn allemaal leuke meiden op de wachtbank http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/226880-ei-voorbij-weer-op-de-wachtbank.html
Hey meiiden, Bij mij weten 2 vriendinnen en mn moeder het. En ohja ook mn buurvrouw, maar dat komt omdat zij ook bezig is. Vandaag is mn temp gezakt, dus denk dat morgen mn ongi eraankomt
Meiden, waar is iedereen?! Mn ongi is er nog niet, vandaag is NOD. Normaal gesproken ben ik sochtends al ongi.. Pff vind het nu toch wel heeeeel spannend worden.
Mamatien wat deed je temp vandaag? Spannend meid, misschien toch een testje doen? ik blijf duimen voor je Een temperatuur van 37 lijkt me niet laag