pfff nog een week tot NOD en al zo'n zin om te testen!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Loezzz, Aug 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Kelly ik snap heel goed wat je bedoel hoor..!!
    Ik zit nu al af te tellen wanneer ik weer kan testen:( heel veel sterkte en succes in de volgende ronde:)

2. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    ze zeggen dat innestelingsbloeding niet vaak voorkomt, maar als het voorkomt kan het een paar druppels zijn, maar ook 3 dagen licht verlies. Dus je weet eigenlijk nog niks, helaas...

ik kan echt niet wachten, zit steeds op symptoompjes te letten, echt om gek van te worden.
    ben ook bang als deze ronde niet lukt, dat de moed me steeds verder in de schoenen zakt, ben bang dat het dan nooit meer gaat lukken ofzo....

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

En ik maar denken dat ik als enige in dit schuitje zit, pfff.
    Hopelijk zet het allemaal niet door en krijgen jullie alsnog een posi-test.

Hier nog steeds geen verandering, alleen de steken in mijn lies worden erger. Kan niet meer wachten om te testen. Heb dinsdag pas mijn NOD maar ben bang dat ik dat niet ga redden, moet donderdag naar de HA dus hoop de test mee te kunnen nemen, hihi.

Succes en sterkte, we blijven duimen.

4. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

Jul 14, 2010
    679
    0
    0
    Hier vandaag meer klachten die op ongi gaan lijken. Ik weet het niet hoor. Als het mijn ongi is dan heb ik liever dat het doorzet. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben :(

5. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    voor de dames die ongi zijn geworden.. :(jammer zeg:( hopenlijk de volgende ronde meer succes!

Hier ook nog geen kwaaltjes o.i.d. maar ook nog geen buikpijn of bloed:D Dus er is nog hoop. Wil toch nog proberen te wachten tot vrijdag met testen. Zit dan 1 dag voor nod dus zou een streepje kunnen staan als het raak is;)

pfff zoo moeilijk dat wachten!!

6. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    heyy meiden,

ja ik ken het helemaal test ook altijd te vroeg je wilt gewoon duidelijkheid hebben in z'n periode!
    ik heb donderdag mijn NOD en heb allemaal vage klachten..
    ben de hele dag al misselijk maar wel trek in eten en duizeligheid.
    ook heb ik last van bruine draderige afscheiding als ik afveeg srry voor de details)zitten soms wat soort van stolsteltjes in (echt oud bloed)
    heb vanmiddag al een zwangerschaps test gedaan en natuurlijk was deze negatief...:(

wat denken jullie zal ik ongi worden of...mischien toch zwanger en dat mn HCG nog niet helemaal op peil is....

tis allemaal zo onzeker!zucht!:(

herkenbaar?

liefsss

7. Jules

Jules Actief lid

Feb 14, 2008
    292
    0
    0
    Hoi!

Ik moet nog tot vrijdag wachten met testen.............pfff ik hou het bijna niet meer!!
    Las in een ander topic dat een ovulatietest ook positief geeft als je zwanger bent. Heel stom heb ik die dus net gedaan en het teststreepje is slechts ietsjes lichter dan het controlestreepje. Maar ja, er zijn niet voor niets ovulatietesten en zwangerschapstesten. Durf dus nog niet echt te hopen.

Succes allemaal met wachten!

8. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    ok,dat heb ik nog nooit van gehoord dat je met een ovulatie test je zwangerschap kunt testen...:(
    als je nu al een licht streepje ziet waarom zul je dan nu geen zwangerschaps test gaan doen waarschijnlijk geeft die dan ook een licht streepje maar heb je wel meer zekerheid...die van mij was vanmiddag gewoon egaal streep geen plusje wat er dus in moet komen te staan bij die test van de kruidvat;)

dus ik wacht maar gewoon af tot donderdag...

9. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Leuk topic, want ik ben ook zo'n slechte wachtster. IK moet ook echt geen testen in huis hebben want dan gaan ze er aan. Nu kreeg ik bij mijn ovu-testen een zw-test en heb getest. Veel te vroeg, en heel erg negatief haha. Nu heb ik daar spijt van en moet ik een nieuwe test kopen als mijn menstruatie uitblijft.... En dat duurt nog enkele dagen!

10. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    zker een goed topic.

ik had dus ook 2 zwangerschaptesten in huis liggen en die zijn er beide al aan gegaan....haha vanmiddag was ik bij de trekpleister om daar badspulletjes te kopen zie ik die klote dingenw eer liggen ik denk nee nee door lopen als ik vrijdag nog niej ongi ben...dan haal ik hem dan wel want het is zow makelijk om even een testje te doen mja we zijn geen sponsers van de zwangerschaptest fabriek:D

pff maar ben zow misselijk!en duizelig!belh niks aan...heb toch wel eetlust raar vind ik lijkt net alsof ik een brok in mn keel heb en voel me licht in mn hoofd...we zijn bezig vanaf juni zou natuurlijk wel heel snel zijn als het nu raak is maar ja maak me dan wel een beetje zorgen over die bruinige afscheiding aan de hand daarvan denk ik weer dat ik ongi wordt!zucht!
    we moeten zelf maar eens wat gaan ontwikkelen een test die je kunt gebruiken als je je eisprong hebt gehad 2 dagen erna ofzow;)

en ik heb precies het zelfde als wat jij omschrijft overal zie je zwangere vrouwen!!!mja wat je niet weet is hoelang die mensen erover gedaan hebben..denk daar dan maar aan;)

11. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    hoelang zijn jullie bezig dan Melisa???

12. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Moniekjuh: wij zijn nu 3 ronden bezig voor nummer 2, en hebben helaas 4 weken geleden een miskraam gehad. Maar voor ik mijn dochter kreeg hebben we er een jaar over gedaan. Ik denk dat ik zeker al voor 150 euro aan zw-testen heb versleten.

Tip voor de vroege testers: testen van testpoint kun je al heel voreg mee testen. Die gaf bij mij al positief aan 4 dagen voor de andere testen dat deden...

13. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    Melisa:wat jammer dat de vorige zwangerschap uit gelopen is in een miskraam....hoeveel weken was je toen zwanger?

en welke zwangerschaps kwaaltjes had je toen bij je dochtertje lastvan dan?

en die zwangerschaptest wat jij benoemd waar kun je die kopen of moet je die bestellen via internet....?

14. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik was 7 weken zwanger, en begon te vloeien.

Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik eigenlijk geen kwaaltjes. Die kwamen enkele dag na het testen. Wel was ik heel moe.

De testen kun je gewoon kopen, in ieder geval bij de etos.

En nu, nu heb ik pijn in mijn borsten, ben 's morgens niet lekker en ben zooo moe. Toch gisteren negatief getest (was ook echt 5 dagen te vroeg hoor, eisprong was pas vorige week dinsdag). Maar ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam me nu voor de gek houd.

15. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    ja dan is het gevoel echt dubbel lijkt me je bent dan zow blij dat je eindelijk zwanger bent en dan zoals bij jou 7 weken later gaat het mis!pff ijkt me heel erg zwaar...

mmuhm maakt me dan toch weer nwschierig die van de Etos....:)

waar heb je morgens last van dan?misselijkheid?
    pijn in je borsten en bovenstaande zou een teken kunnen zijn...
    ik had daar ook last van maar kwam het doordat ik net gestopt was met de pil...

16. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Hee Hallo Dames, daar ben ik weer! :D

Nog steeds bruin/rozig wat ik verlies maar de echt ongi heeft nog niet door gezet! :( Echt zo raar, ik snap er niets meer van! Nu lees ik wel weer dat sommige dames precies hetzelfde hebben als ik en toch zwanger zijn. Morgen is NOD en ik wil het liefst om 9 uur in de auto springen zo (zit op mijn werk nu) en naar de Kruidvat rijden om te testen. Was vanmorgen zelfs een beetje misselijk! ;) Jeetje ik weet echt niet meer wat ik moet denken. En om het allemaal nog een beetje ingewikkelder te maken had ik gister ook weer iets bijzonders! Gisteravond kom ik in de badkamer, ligt daar nog het doosje met mijn test van die ochtend er in. Ik dacht bij mezelf, pfff klote zooi dus ik pak dat doosje en toch moest ik nog ff kijken. Is hij gewoon positieffffff!!!!! hahaha dat was een heel raar gezicht! Ik weet natuurlijk dat na 10 minuten die test niet meer goed is en zelfs in de bijsluiter staat dat een negatief resultaat zelfs positief kan worden. Dus het zal wel niet zo zijn, maar dan ga ik dus weer aan mezelf twijfelen! Toen ik die test deed gister ochtend was het 5 uur want ik begin altijd 06:30 op me werk. Ik deed hem in de badkamer, met slecht licht. En na 10 minuten heb ik hem ook echt weggegooid uit nijd! :x Dussss.... stel nou dat ik het niet goed heb gezien in dat licht, en er dus wel een licht streepje was?

En dan komt bij mij toch ook weer de eigenwijze vraag ... Op de bijsluiter staat dat de test 99% zeker is want als er een streepje verschijnt ook al is hij licht dan ben je zwanger want zonder HCG komt dat streepje niet! En dan denk ik, o dus na 4 uur denkt die test hee ik ga even een tweede streep laten verschijnen ZONDER HCG? Dat is dan toch eigenlijk ook raar als je erover nadenkt? ;) Ik weet dus wel dat ik die test niet moet geloven maar toch is het vreemd als je erover na gaat denken. Vinden jullie niet? Als zo'n test alleen op HCG reageert .....

Maar goed, ik heb geen biologie gestudeerd of medicijnen of wat dan ook, heb gewoon een kantoor baan! hahahaha

Maar goed meiden, wat zal ik nou doen? Zal ik straks gewoon weer een test doen om te kijken? Stel dat ik wel zwanger ben kan ik dan gisterochtend vroeg een negatieve test hebben en vanmiddag een positieve? Of zal ik maar gewoon wachten tot vrijdag ofzo .... Pffff wordt er gek van! Help mij dames!

Gr. Kelly :)

17. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    kelly,

ik heb presies hetzelfde gehad maar ik was wel zwanger. ik heb 6 dagen voor de nod getest en zag een hele lichte streep de volgende dag heb ik eht weer geprobeert en toen ws de streep dikker. het kan iets langer duren hoor voordat de streep er staat. als ik jou was had ik vandaag nog een test gedaan. maar ja dat moet je natuurlijk zelf weten. ik ben zeer benieuwd!!

ik ben trouwens heel stout geweest. ik heb vorige maand onze condooms gesaboteerd! ja ik weet het heeel fout maar ja ik ken mijn vriend, als hij nou weer zo lang wacht dan zit er veel te veelt ijd tussen mijn zoontje en de volgende. ik moet zeggen achteraf voel ik me wel schuldig en heb de andere ook weggegooit en nieuwe gehaald maar jaaa misschien is het al te laat.... ik heb mijn nod volgende week.

18. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Hee Miss!

Tja dat is inderdaad wel heel stout! En hij weet het niet? Ga je het hem wel vertellen of niet? Ik kan me best wel een beetje inleven hoor in jou situatie. Maar als je gewoon tegen hem zegt dat je graag voor broertje of zusje wil gaan, wil hij dan niet? Waarschijnlijk niet anders had je niet aan de sabotage gegaan haha. Maar mag ik vragen hoe je ze gesaboteerd hebt dan? en weet je zeker dat "het" erdoor gekomen is dan vorige keer? Nou ben wel benieuwd of het je door die ene keer gelukt is .... Mocht het niet gelukt zijn dan zou ik het denk ik niet eerlijk zeggen tegen hem anders zet je straks je relatie op het spel voor iets waar je zelf zegt spijt van te hebben. Je hebt er van geleerd toch? Maar ik zou zeker even goed met hem praten dat jij echt graag er voor wil gaan. Misschien heb je hem wel zo om! xxx Kel

19. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    Miss; sorry maar dat vind ik gewoon dom. Ik zal er verder niet op in gaan om dit topic een beetje gezellig te houden!

Kelly; oooh spannend meis! Tjah het streepje was buiten de tijd.. maar hij stond er wel;) morgen weer testen????

Hier heb ik mij nog kunnen beheersen en morgen moet ik al heeeeel vroeg werken dus heb ik er geen tijd voor. Vrijdag ga ik dus testen...Heb wel wat krampjes die op ongipijn lijken dus ik hoop dat het hier geen voorboden zijn van de ms:x

xxx

20. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Hee Loezzz,

Nou ik kon me dus niet inhouden net en was dus bij de kruidvat ... :( zucht zucht zucht ... je snapt het al, geen goed resultaat! En nu ben ik boos op mezelf omdat ik WEER heb getest :x Ik ben gewoon niet zwanger, waarom snap ik dat nou niet? Zit gelijk weer in een dip. Kan het echt dat ik gewoon wel zwanger ben maar nog geen positieve test krijg 1 dag voor NOD. Komt nou juist vaak voor dat je vóór NOD positief test of juist niet? Of komt het echt vaak voor dat je pas ruim na NOD positief test? Ik weet het niet meer hoor, ik wil zo graag zwanger zijn dat ik alle positieve dingen zoek en de negatieve dingen weg stop! Ergens weet ik ook wel dat ik gewoon niet zwanger ben nu. Vorige keer had ik al 4 dagen voor NOD een positieve test dus waarom zou het nu ruim erna pas zijn?

Zucht ... nou meiden succes jullie verder! xxx Kel

Share This Page