pfff nog een week tot NOD en al zo'n zin om te testen!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Loezzz, Aug 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    thanxx kelly lief van je!geeft me weer een glimlach op mn mond...was een beetje teleurgesteld had er enningzins wel rekening mee gehouden mja dacht ook wel een beetje die test knalt er positief uit!:x

dat wachten is zow slopend he!dan heb ik liever dat als ik ongi zou moeten worden dat ik het dan ook maar gewoon word kun je weer verder he....

maar idd er is nog hoop en die woorden van jou hou ik me aan vast...thaxxx

ik hou je zeker op de hoogte,denk als ik ik vanavond nog niet ongi ben morgen ochtend met ochtend urine ga testen eens kijken wat dat opleverd of kan ik bter weer ffies 2 dagen wachten...?

liefss

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Spannend allemaal he?! Ik ben ook gewoon een beetje zenuwachtig en gespannen. Had donderdag een nega-test maar ja was ook wel een beetje vroeg. Mag van manlief eigenlijk niet eerder dan NOD (dinsdag) testen maar of ik dat kan volhouden??!!

Ik hoop zo dat we allemaal nog op roze mogen deze ronde!!

3. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    ohw ohw ohw wat is wachten toh lastig,mijn man gaf ook al aan dat ik wat meer geduld moet hebben mn lichaam moet het ook allemaal maar ffies omgooien...naar zwangerschap of naar ongi..
    heeft hij opzich hartstikke gelijk in mja als je dan niet ongi bent op je NOD dan slaan de twijfels toch echt wel toe...en die mannen bedoelen het allemaal hartstike goed maar snappen soms half niet wat er in dat koppie van die vrouwen omgaat...
    ik weet nog niet wanneer ik weer ga testen want ben bijna te bang om een test te gaan doen.
    ben bang om er weer een negatieve uitslag voor te krijgen....denk dat ik maar even een paar dagen wacht..anders sleep ik me dood aan die zwtesten de kruidvat ziet me alweer aankomen morgen :)

succes met wachten Sunshine het si en blijft moeilijk iedere maand opnieuw!

4. moon0810

moon0810 Actief lid

Feb 2, 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Als goed is mag ik dit weekend ook testen. Zondag is het 14 dagen na de pregnyl. Vorige keer werd ik op dag 28 ongi (dat zou dan nu maandag zijn). Pffff vind het weer erg spannend, ik hoop het zo. We zitten nu in ronde 18.

liefs

5. nijma

nijma Bekend lid

Aug 16, 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ik zit hier ook te wachten op de NOD, gisteren nog een testje gedaan, dacht moet nu wel kunnen maar die was in ieder geval negatief. dus nog steeds wachten en hopen....

pff ben de dagen ervoor echt op van de zenuwen dan...

hoop dat iedereen positief test straks :)

6. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    hey Nijma,

ik zie dat jij ook een cyclus hebt van 23!
    ik namelijk ook nja tot nu toe dan... had gisteren mn NOD dag maar gebeurd nog niks....

maar ik dacht dat ik z'n beetje de ennige was die een cyclus had van 23dagen...

ik wil ook graag zn banner ik weet waar ik die moet opzoeken op deze site maar weet niet waar ik hem moet plakken...kan iemand mij dat vertellen?

liefss

7. sunshine81

Moniek, die banner moet je dan kopieren en dan weer plakken in je handtekening bij je gebruikersinstellingen.

Net met mijn man gesproken en die zei, ik wil er wel bij zijn hoor als je gaat testen. Dus ik zei dat kan alleen volgende week vrijdag pas of zondag maar dan is het wel 2 dagen voor NOD. Oh zei ie dan doen we het wel zondag haha. Geloof dat hij nu ook zenuwachtig wordt hihi.

8. nijma

nijma Bekend lid

Aug 16, 2010
    573
    0
    0
    limburg
    @ moniekjuh: ja idd ik heb als langste 23 dagen gehad, het korste was 21 dus dat gaat wel snel zo. is het al gelukt met de banner? wel spannend dan hoor, pff ik ben benieuwd....

@ sunshine: wel leuk hoor samen testen, haha en nu dan samen zenuwachtig zijn.

@ moon: ook voor jou spannend, hopen maar datv die ongi uit blijft he. wanneer ga je testen? zaterdag of zonddag of wacht je tot na de NOD?

heel hard hopen op twee mooie streepjes voor iedereen!!:)

9. moon0810

moon0810 Actief lid

Feb 2, 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Ik kan helaas niet eerder testen dan na of op NOD, anders is de pregnyl nog niet uit m'n lichaam en kan ik vals positief testen ivm het HCG hormoon van moeders voor moeders in dit medicijn. Dus ik probeer a.s. zondagochtend of maandag.

liefs en sterkte met wachten allemaal. Hopen op veel roze!

10. nijma

nijma Bekend lid

Aug 16, 2010
    573
    0
    0
    limburg
    oke dus nog even volhouden met de spanning. hoe voel je je ? heb je bepaalde symptomen
    of dat je iets voelt aankomen?

zie op je profiel dat je 28 bent....leeftijdsgenoot dus :)

11. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    ff gauw op het werk...
    even kijken of mn banner gelukt is...

liefss

12. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    GELUKT!!!

bedankt meiden voor de tip;)

13. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    Hey hoi!!

Nou helaas vanochtend weer een negatieve test:x Heb hem vanochtend voor het werk gedaan en na een half uur stond er nog niets. Alleen nu (na het werk) zie ik een heeeeel vaag streepje. Krijg hem niet eens op de foto zo dun. Maar die telt in ieder geval niet meer.. wss een opdroogstreepje;)
    Dus toch maar weer wachten.. ben nog niet ongi dus er nog steeds hoop, maar heb er wel wat minder vertrouwen in nu. Mn banner loopt 1 dagje achter want ik moet eigenlijk morgen ongi worden dus 1 dag voor nod zou er toch wat moeten staan:(:(
    Wacht denk ik maar weer tot zondag (als ik dan nog niet ongi ben)
    pfff weeeer wachten:):)

xxx

14. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    hier een testje nog maar van vanochtend.. ziet er triest uit hé!:p offf... zien jullie wat??;)

15. nijma

nijma Bekend lid

Aug 16, 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hey loezzz

hmm kan niet zeggen dat ik iets zie:(

had gisteren ook zo´n witte. ik heb me voorgenomen tot maandag te wachten als de ongi tenminste niet eerder daar is

16. moon0810

moon0810 Actief lid

Feb 2, 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Voel niks aankomen. Alleen zere borsten. Maar mn lichaam heeft me al een paar keer voor de gek gehouden. Klopt ik ben idd 28.

17. sunshine81

Zou er graag streepje voor je op willen tekenen, maar helaas.

Die van mij zag er donderdag net zo uit, niet leuk die witte testen. Hopelijk worden ze voor ons allemaal zondag anders!!!

Wachten duurt zo lang, ffff.

18. sunshine81

Moon; dan hebben we hetzelfde probleem, vervelend he?! Konden we het maar ergens aan merken en dan ook graag een paar weken eerder.

Grappig zeg, ik ben ook 28!

19. nijma

nijma Bekend lid

Aug 16, 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ja hier het zelfde probleem zeg maar, ik voel dus helemaal niets, nooit, als ik ongi moet worden, geen pijn in de buik, kramp, geen pijnlijke borsten, niets van dat al. dus is altijd een verrassing:(

heb gister zelf in me borsten zitten knijpen:) maar kan echt niet zeggen dat het pijn doet.

loezzz hoe oud ben jij als ik vragen mag???

20. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    ik ben 26:D Hier alleen wat ongikrampjes en verder niets..:(

Share This Page