Normaal als ik ongi moet worden heb ik wel overal last van een paar dagen van te voren. Last van mijn rug, borsten, darmen, chagi en nu alleen last van mijn borsten als ik er al heel lichtjes aan kom! Hopelijk is het een goed teken Spannend he?! Nog ff geduld, pff!!
hopen dat het een goed teken is hier nog geen veranderingen. heb gelukkig geen testjes meer in huis, zou het anders toch niet kunnen laten hoor. maar wil me echt aan het voornemen houden tot na iig het weekend te wachten haha had beter deze maand kleren kunnen kopen dan weer al die weg gegooide testjes
Zo dames, blij te melden dat ik ZWANGER ben!!!! Mijn voorgevoel is juist geweest Ik ben echt intens gelukkig en wens jullie ook allemaal een zwangerschap toe.
nou meiden, vanochtend weer een testje gedaan en nu zie ik toch een heeeeeeeel licht streepje.. binnen de tijd! Op de foto zie ik hem niet eigenlijk, maar in het echt zit hij er wel! Morgen maar weer testen!! Dit is hem..
@maregmo gefeliciteerd! moet je nagaan ik moet nog 10 dagen wachten en wil nu al testen haha! ik moet nog ff geduld hebben
Maremgo: Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst! Shunsine:spannend allemaal hoor!!zal toch wat wezen als het blijkt dat bijna iedereen zwanger zou zijn... en als jij dat lichte streepje maar ziet meid dan is het goed op de foto kan ik het helaas niet zienmaar...morgen gewoon weer een testje wagen hoor want een streep is een streep dus eigenlijk mag ik je gaan feliciteren!van harte gefeliciteerd meid! ik heb nog niet weer getest wacht echt even af tot ik over de 28 dgn ben dus dat zal dan dinsdag ongv moeten zijn. nog steeds van lage rugpijn en een opgeblazen gevoel in mn buik vreselijk!ook telkens kleine beetjes plas vooral in de ochtend valt me dat op want ik ben echt een ochtend plasser ben mischien ook wel een beetje bang om weer teleur gesteld te worden en wacht daarom maar even een paar daagjes af. heb nu nog 1 test liggen en anders moet ikw eer wat kopen... hebben jullie dat ook wel een beetje een 'schaamte'gevoel(nja niet echt schaamte maar wel van shit als ik maar niemand tegen kom!) als je die zwangerschapstesten moet gaan kopen bij de kruidvat en bij de kassa staat....ik weet die dingen zijn daar niet voor niks te koop maar ben beneiuwd naar ullie reactie's! succes dames die ook net als mij nog even geduld moeten hebben! liefss
Moniekjuh: schaamte niet, maar ik ging op een gegeven moment wel steeds naar een andere winkel haha. Zwangere dames, gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen nog een testje gedaan, en was al positief voor ik van de toilet was. Dus wij zijn echt super zwanger.
Hallo meiden, Ik ben bang dat ik uit de "zwanger" groep moet stappen. Voor mijn eigen gevoel wilde ik gewoon lekker gister nog een testje doen. Wat denk je? negatief! Ik denk tja het is nog zo pril en de test gedaan met een klein middag plasje, donderdag ochtend met ochtend urine een positieve test. Dus ik doe het vandaag ook nog een keer met ochtend urine. En opnieuw negatief. Ik ben dus gewoon NIET zwanger ... zit er al heel de ochtend om te janken! Hoe kan dat nou weer? Het was een duidelijke binnen de tijd, positieve test donderdag ochtend!!!! Ik wordt er helemaal gek van. Ik ben ook niet ongesteld, voel het al helemaal niet aankomen ook en dat bruin verlies is ook helemaal weg! Het kan toch geen menstruatie zijn geweest? Ik heb geen druppel rood bloed gezien .... Jeetje wat baal ik hiervan zeg. Ben je eerst zo blij met je zwanger zijn, ben je helemaal niet zwanger! Meiden die wel zwanger zijn, van harte! xxx Kelly
oooohw Kelly!wat vervelend zeg! dat is raar????heb je ookal een test van Clear bleu gedaan? ik heb toen ik net gestopt was met de pil ook alleen maar bruin verlies gehad dit kwam waarschijnlijk door het stoppen met de pil. de laatste menstruatie was toen weer gewoon rood en allebeide keren binnen 23 dagen en nu dus als afgelopen dagen ongi moest voorstellen dan was het wel heel vroeg dan zat er maar 17 dagen tussen... wanneer heb je die test de eerste keer uitgevoerd dan op je NOD of eerder? raar hoor moet haast niet kloppen die andere testen...want je zegt zelf dat je geem bloed hebt verloren dus een MK kan het ook nog niet zijn geweest... ik zou denk ik gewoon nog eens een test wagen desnoods eentje die heel erg gevoelig is.... succes meid!ik duim voor je! liefss
Hey Moniekjuh, Ik had kruivat testen gebruikt die 2 voor 5 euro. En donderdag ochtend was me NOD dag, toen teste ik met ochtend urine en positief! Gewoon twee zeer duidelijke strepen. Maar ik had toevallig begin van de week sensitesten besteld op internet. Vanochtend weer een kruidvat test gedaan die had ik nog liggen. Dus gewoon met ochtendurine gedaan maar negatief! Ik dacht, huh? hoe kan dat. Vandaag ben ik dus twee dagen over tijd. Zojuist de sensitesten binnen gekregen en deze was ook negatief! Dus ja ik weet het niet meer, kan wel janken! Wat vreselijk zeg. Heb wel steken in mijn borsten al heel de ochtend. Zou het echt uitmaken welke test je hebt? Groetjes Kelly
Hoi Kelly, jeetje zeg wat balen! ik weet het ook niet of het uit maakt welke test je doet ik ben nog nooit zwanger zwanger geweest en dus nog nooit een positieve test gehad ik vindt het wel vreemd dat je eerst een positieve test hebt en nu alleen nog maar negatieve testen...vreemd en dat je steken in je borsten hebt is wel weer iets wat bij een zwnagerschap hoort....ik zou als ik jou was nog even een paar daagjes wachten met testen en dan weer opnieuw een test uitvoeren kijken wat dan het resultaat ervan is..ik zou het anders niet weten.... succes meissie! liefss
Melisa, gefeliciteerd met je zwangerschap, super fijn! En Kelly, erg vreemd. Ik snap er niks van, eerst positief en nu negatief. Heb je al een test van CB geprobeerd? Die steken in je borst zouden echt wel een teken kunnen zijn. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, ik leef met je mee! Hmm, gisteren was mijn 28e dag. Vandaag zou ik dus zeker een testje kunnen wagen maar nu durf ik niet. Ik zie zo op tegen de teleurstelling als het (weer) niet zo zal zijn. Kennen jullie dit gevoel? Stiekem wil ik gewoon hoop houden. Ik ga straks wel even naar de winkel om een test te kopen, misschien dat ik het toch vandaag nog doe of anders morgen. Succes iedereen!
hoi Sam82, ik ken dat gevoel heeeel erg goed hoor! ik heb gisteren ene testje gedaan en die was toen negatief vanmorgen wilde ik er weer 1 doen maar manlief zei al je kunt beter nog eventjes wachten om teleurstelling te voorkomen mocht het nu wel raak zijn en dat het HCG nog niet helemaal op peil is in je lichaam. en ik vondt dat hij eigenlijk wel gelijk heeft daarin en wacht nog even een paar dagen om dan ook een duidelijke streep te hebben en geen heel licht streepje ofzow want dan zou ik alsnog gaan twijfelen en dan moet ik weer een test kopen dus wacht gewoon eventjes af...mja als je nog helemaal nog niet hebt getest en dus overtijd bent 1 dag zou ik het gewoon eens proberen heb ik gisteren ook gedaan trouwens...ik heb ook bijna geen afscheiding meer meer meiden hier last van???en als het er dan wel is dan is het helder van kleur.... liefsss
Hoi Moniekjuh, Wat zijn die mannen van ons toch slim eigenlijk haha. Ze hebben stiekem wel een beetje gelijk. Mijn vriend zegt ook telkens dat ik moet wachten. Ik zie dat jij al 3 dagen overtijd bent, dat is toch ook al heel wat! Jammer dat je test negatief was. Ik hoop voor je dat ie binnenkort wel positief is. Ook fijn dat dat afscheiding helder is. Dat is toch ook een goed teken . Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik was vorige maand ook 3 dagen overtijd (31 dagen), helemaal blij maar toen werd ik toch weer ongesteld. Het is zo moeilijk in te schatten, zeker omdat ik toch onregelmatig ben (tussen de 27 en 31 dagen). Maar ze zeggen toch dat ongeveer 14 dagen na je eisprong, je ongesteldheid gaat beginnen. Daarom heb ik deze periode 28 dagen aangehouden, maar misschien duurt het bij mij wel 15 of 16 dagen, wie weet. Wahhh, erg als je iets zo graag wilt. Ik ben nu (bijna) 6 rondes bezig, in die tussentijd zijn er al 4 vriendinnen zwanger geworden, allemaal de 2e ronde! Ik ben echt super blij voor mijn vriendinnen maar stiekem denk ik toch wel... waarom ik niet??? Nou ja, ik ben nog niet ongi dus ik blijf hoop houden. Succes Moniekjuh, ik hoop snel goed nieuws te lezen . Liefs Sam
ja die mannen van ons zijn soms nog best wel slim! en is ook wel fijn dat ze dat zeggen anders had ik al een hele reeds testen achter me liggen denk ik...klopt vandaag is mn 3de dag dat ik overtijd ben nja heb vanaf vorige week zaterdag t/m woedag avond dus 1 dag voor mn NOD alleen maar bruine troep als afscheiding gehad en woensdag avond 2 veegjes roze/rood afscheiding dus tja als ik nou aan het eind vd week nog steeds negatief zou testen dan ga ik er maar vanuit dat die bruine troep mn ongi was je kun er zo weinig van op aan.. ook ben ik nu vanaf juni gestopt dus zou maar zo kunnen dat mn lichaam nog niet helemaal op de rit heeft en dat ik nu moetw achten tot mn 28 dagen of meer... je (bijna)6de ronde is dus je bent al een best poosje bezig vervelend he al dat gewacht en ik let nu op elk krampje wat maar voorbij komt in mn bui...jij ook?? en vervelend is dat he dat je allemaal zwangere vrouwen om je heen ziet heb ik ook hoor! zodra ik meer weet meid laat ik het zeker weten! jij ook doen he! succes! liefss
Hoi Moniekjuh, Haha, ik ben nu al twee weken bezig met allerlei krampjes e.d. Ik word helemaal gek van mezelf, dus ik ken dat gevoel ook maar al te goed. Heb nu al twee weken last van mijn borsten en ik denk van alles onder in mijn buik te voelen. Ook heb ik last van mijn onderrug. Allemaal dingen die erop kunnen wijzen maar dat wil nog niet altijd alles zeggen. Helaas Ik ben in februari gestopt met de pil. Ik was de eerste keer na 25 dagen ongi, de 2e keer na 26 dagen (en daarna 29,27,29,31). De eerste ronde hebben wij verder nog niks gedaan omdat iedereen zei dat je eerst een maand moest wachten, daar heb ik nu echt spijt van . Weer een maand weggegooid. Succes. Liefs Sam
Moniekjuh, ik zit je berichtje nog eens goed te lezen. Over de bruine/roze afscheiding. Ik heb er natuurlijk niet heel veel verstand van maar ik zou over een paar dagen toch nog een test doen. Twee vriendinnen van mij gaven aan enkele dagen alleen een beetje bruin/roze afscheiding te hebben en zij bleken wel zwanger te zijn. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar ik zou het als ik jou was toch nog even aankijken. Succes ermee!
hey Sam82! mmuhm dat van je vriendinnen zet me wel aan het denken... maar ik heb gisteren nog een test gedaan!! en die was negatief wel met de 2de ochtend urine.. dus msichien is het dan verstandiger als ik weer ga testen dat ik dan de eerste urine test want daar moet dan wel het HCG in zitten...maar ja dan ben ik nog zo slaperig haha maar ach voor een goed doel en de ogen goed open houden!!!! maarw acht nog even een paar daagjes... hadden je vriendinnen ook een aantal dagen last van buinige afscheiding dan? en..die krampjes wat jij omschrijft heb ik vanaf ongv woensdag avond want had toen ook een beetje roze/rode afscheiding zoals ik omschreef in mn vorige berichtje en toen dachtik.. oohw mn ongi zet door...en dus voor de zekerheid een tampon in gedaan voor de nacht maar de volgende dag toen ik keek was het alleen maar een klein beetje bruin en een klein sliertje rood/roze dus wat dat dan is geweest ik heb ook ongeloofelijk last van mn onderug al vanaf vorige week zaterdag ik dacht eerst dat het ergens anders aan lag(dat ik teveel had uit geslapen)haha mja dan moet het toch nu wel weg zijn... En weet je wat het vervelende van het hele verhaal is... alle symptomen die je zou kunnen hebben voor een evt.zwangerschap lijken ook weer veel op een beginende menstuatie dus echt duidelijkheid kun je van je lichaam ook weer niet echt krijgen.. ik heb geen gevoelige borsten mja je kunt niet alles hebben he we gaan vrijdag op vakantie en ik hoop dan echt meer duideijkheid te hebben.... hoe oud ben jij dan? ik hou je op de hoogte