pfff nog een week tot NOD en al zo'n zin om te testen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loezzz, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SAM82

SAM82 Lid

19 aug 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Moniekjuh,

Inderdaad, je lichaam kan je vaak voor de gek houden. Bij mij zou het ook weer een teken kunnen zijn van beginnende menstruatie. Ik ga ook steeds allerlei andere redenen bedenken voor de kwaaltjes die ik heb. Last van mijn onderrug = te lang in bed tv gekeken in een verkeerde houding, moe zijn = teveel geslapen en weinig uitgevoerd in mijn vakantie, last van borsten = ik heb er al zo vaak aan gevoeld dat ze misschien daardoor gevoeliger zijn geworden en ga zo maar door haha.
    Die twee vriendinnen waar ik het over had hadden inderdaad allebei een korte periode last van bruine afscheiding en een klein beetje roze. Zij dachten ook beide dat het door zou zetten tot een menstruatie maar dat was dus beide gevallen niet het geval.
    Er is dus toch nog een beetje hoop ;). Ik weet niet zoveel over het testen met ochtend urine. Ik heb de testen van CB en die mag je over de gehele dag testen. Ik heb net toch maar weer een pakje met 3 testen gekocht. Ga het straks of morgen even proberen ;).
    Het is wel lekker dat je vrijdag op vakantie gaat, kun je je gedachte misschien even op iets anders zetten. Ik weet namelijk hoe moeilijk het is om alleen maar aan zwanger worden te denken. Maar ik zou inderdaad nog wel even testen voordat je op vakantie gaat, weet je tenminste zeker waar je aan toe bent.
    Ik ben trouwens 28 en jij?
    We houden elkaar op de hoogte!!!

Liefs

2. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ooh Kelly, hoe kan dat nou??:( heel vreemd, wat een onzekerheid:x Hoop dat je toch nog zwanger bent meis *knuff*

Ik kon niet meer wachten tot morgenochtend en heb er vanmiddag nog 1 gedaan en... een streep:D:D Heel dun welliswaar, maaar hij staat er!! morgenochtend nog 1 doen voor de zekerheid en hopen dat hij dan duidelijker is!

3. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hee loezzz,

Heb je vanochtend nog een test gedaan? Ben erg benieuwd hoor! Ik vanmorgen ook gedaan en echt niets te zien ... Ik snap er niks van! Zou ik dan toch echt gewoon niet zwanger zijn en die ene test van donderdag niet goed geweest zijn? Erg raar hoor, hij was gewoon binnen de tijd duidelijk positief! xxx Kelly

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    heel vreemd Kelly. Ben je al overtijd?? Als je niet ongesteld word zou ik er gewoon over een paar dagen nog 1 doen. Pfff wat een onduidelijkheid, vervelend hoor!
    Ik heb vanochtend weer getest maar dan met sensitest omdat ik geen kruitvat testjes meer had. Er staat wel een streepje (binnen een minuut) maar weer heel licht. Bijna niet te zien op de foto, hoewel hij in het echt wel wat beter te zien is. Morgen ga ik gewoon een digitale CB doen. Geen getuur naar streepjes, gewoon duidelijkheid!! dit is mn testje van vanochtend...

5. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Spannend Loezz, ik hoop dat het positief is.

Hier zijn gister de rode duivels aangebroken :x

6. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hoi meiden, nou hier nog geen verandering, geen ongi en geen positieve test....pfff nou ja dan maar wachten tot morgen.

loezz weet je al meer???

7. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    niks.. alleen dat ik nog niet ongi ben:D Kga morgen een clearblue doen. Dan weet ik het.. Ga jij morgen ook testen??

xxx

8. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Balen sunshine:( Wat kan je daar dan toch weer boos om worden hé!! Hopenlijk de volgende ronde meer kans! *knuf*

9. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    hey meiden,

heb vanmorgen een test gedaan en die was weer negatief dus ga er maar vanuit dat ik gewoon niet zwanger ben...helaas...
    waarschijnlijk gewoon een korte cyclus gehad doordat de pil nog niet voldoende uit mn lichaam is althans dat denk ik...:(
    maar we hebben samen vakantie dus kunnen flink aan de klus...op naar de volgende ronde...

mijn rugpijn is nog steeds niet over dus waar dit dan vandaan komt:(

alle meiden waarbij het ook nog niet raak is dames het lukt ons vast en zker ooit wel ene keer geef de moed nog niet op!!
    ik hou jullie weer op de hoogte..

liefss Moniekjih

10. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hee Sunshine, balen van die rode duivels! En Moniekjuh, vervelend he die neg.testen. Ik heb er afgelopen dagen nou zoveel gedaan, ik ben er eigenlijk klaar mee! Ik heb één licht positieve test gehad na een uur en één duidelijke positieve test binnen de tijd. Gisterochtend en deze ochtend weer negatief! Pfffff klote dingen!

Morgen ochtend nog 1 en anders bel ik wel ff de dokter voor een bloedtestje ....

Meiden, we blijven elkaar steunen! En Loezzzzzzz, voor jou duim ik dat je morgen een duidelijke Clearblue test in handen hebt! Hou ons op de hoogte!

Hebben jullie eigenlijk ervaring met ovulatietesten? en zo ja welk merk?

Groetjes Kelly

11. carmen78

carmen78 Actief lid

22 aug 2010
    122
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het lezen maar doe toch maar eens een keer mee.
    Ik ben nu bezig met de eerste ronde voor ons 2e kindje. Nog een paar dagen wachten en dan mogen we eindelijk testen. Het liefst zou ik ieder dag een test doen maar is een beetje zonde van alle testen.

Succes allemaal.

12. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ik probeer het testen tot woensdag uit te stellen, maar ik denk dat ik toch wel een volgende ronde in ga:(....ben nu twee dagen overtijd maar ik heb geen enkele klachten of zo

ik heb geen ervaring met ovulatie testen maar ik was zo wie zo wel van plan als ik dadelijk ongesteld wordt te gaan tempen en ovulatie testen te gebruiken.....volgens mij moet je dan vanaf een bepaalde dag in de middag een test doen en dan tot dat je een duidelijke en donkere streep hebt en dan klussen;)

mijn vriend vindt dat eigenlijk niets, maar ja die krijg ik ook niet aan het verstand gepeuterd dat ik niet iedere dag vruchtbaar ben:)

groetjes nijma

13. SAM82

SAM82 Lid

19 aug 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja..... vanmorgen getest en ik ben zwanger :D!!!!!!!
    Ik had het echt niet verwacht. Mijn vriend lag nog lekker in bed en ik dacht laat ik die test maar doen dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. En daar stond het... zwanger!!!!

Ik raad echt iedereen aan die al een tijdje bezig is een ovulatietest te doen. Ik heb een ovulatietest na 5 mislukte rondes gedaan en nu is het meteen raak!

Succes alle dames, ik weet hoe het is :(. Ik zal voor jullie duimen en ik wens jullie allemaal het beste toe! Hopelijk lees ik hier binnenkort ik-ben-zwanger-berichten van jullie.

Liefs Sam

14. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    heyyy meid!

van harte gefeliciteerd!!een fijne zwangerschap gewenst..
    we blijven gewoon ons best door doen hoor!!!

liefss

15. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Hey Nijma,

ik dacht dat mijn man altijd dat alleen had dat hij het niet begrijpt dat als je zwanger wilt raken op bepaalde dagen moet geklust hebben....:(
    ik vindt voor mezelf ovulatie testen nog een beetje te vroeg voor ik wacht daar nog eventjes mee..
    maar als je al een poosje bezig bent begrijp ikd at best en zou ik dat ook doen..
    mja stel er staat dat je op dat moment het meest vruchtbaarst bent krijg je manlief dan wel zover???
    want sommige mannen vinden het echt niet fijn om te weten wanneer ze raak moeten schieten:D dan is die 'druk' te hoog voor ze...
    heb ik wel eens gehoord....

succes meid!!

liefss

16. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Heee Sam!

Van harte meid, hoop dat alles goed blijft gaan en dat je een gezonde jongen of meid op de wereld zet!

Welke ovulatie testen gebruikte jij?

Groetjes Kelly :p

17. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Sam 82!!
    Ben ook wel benieuwd welke ovulatietest jij gebruikt hebt :).
    Nu in ronde 6 zwanger geworden toch??

Pfff ik zit hier te stikken van de zenuwen, ga geen test doen maar m'n ongi afwachten want wordt steeds helemaal verdrietig van die K*T negatieve testen.
    Voel geen verschil met afgelopen maandan, voel gewoon weer m'n ongi aankomen dus veel hoop heb ik ook niet!

18. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Sam; gefeliciteerd!!!
    Kelly; hoe is het met jou?? al duidelijkheid?
    Ik heb mn ochtendurine net opgevangen in een bakje (kon het niet meer ophouden:)). De kruidvat is om 9 uur open dus ik ga zo even zo'n digitale halen...
    xxx

19. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    ik kan vrijdag testen!
    heb al een 2 weekjes krampjes... en veel afscheiding....
    Ik durf niet te hopen.. maar het afwchten is zooooo... jullie weten wat ik bedoel !!

20. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    goedemorgen :)

moniekjuh: haha dus die van mij is niet de enigste? wou hem al een cursus biologie gaan gegeven, maar hij is en blijft er van overtuigd dat iedere dag een kansje is:( hoe bedoel je koppig en eigenwijs ;)
    ik hoop dat ik als ik me charme in de strijd gooi, hij het niet zo door heeft dat het " de tijd" is. hij is er ook een stuk relaxter in als mij.

gefeliciteerd sam :D geniet ervan!

ingrid begrijp wat je bedoelt, iedere keer zo'n spierwitte test is klote. ik wil daarom ook niet meer testen.in welke ronde zit je nu?

en loezzz heb je al nieuws???

groetjes nijma

Deel Deze Pagina