pfff nog een week tot NOD en al zo'n zin om te testen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loezzz, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Ik ben heeeeel blij!!!:D:D:D

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gefeliciteerd !

3. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    #163 Nogeenkindje, 23 aug 2010
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
    Duidelijker kan niet:D Gefeliciteerd!!! Ik heb vandaag ook een positieve test in handen!! Jeeeeh!

Dat wordt weer genieten..............

Liefs

4. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    loezzz en nog een kindje gefeliciteerd :D:D

fijne zwangerschap toegewenst!!

5. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    @Nijma: Ik ben in mei 2009 gestopt met de pil. We hadden toen zoiets van: we zien wel. Maar na bijna een jaar nog niet zwanger zijn zijn we dus wat gerichter gaan klussen :). Nu dus ronde 4 dat we er echt bewust mee bezig zijn!
    Jij bent ook al een half jaar bezig zie ik aan je banner.
    Hopelijk is het ons snel gegunt!!
    (iedereen trouwens op deze site hoor ;))

6. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ingrid: ow ja zit op me werk ben nog een beetje duf, als ik even naar je banner had gekeken;). en gebruik jij ovulatie testen of niet?
    ik wou daarmee toch maar beginnen. ik denk dat ik die van zwanger en kids ga bestellen, die zijn qua prijs voordelig

ja op zicht is een half jaar niet lang, maar wij klussen eigenlijk bijna altijd om de dag. maar mijn cyclus is best kort. ben nu wat overtijd, maar denk dat mijn cyclus nu langer wordt, dus hopelijk ook de LF.

7. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Gefeliciteerd :)

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jeetje wat een zwangere dames! Dit topic kan bijna gesloten worden haha.

Maar ik ben ook van de ovulatietesten hoor. Daar ben ik nu ook zwanger mee geworden. Ik gebruik ze van sensitest. Daar krijg je nu een handige rekenhulp bij., Kun je zien wanneer je kan beginnen met testen.

En meiden: GEFELICITEERD NATUURLIJK!

9. SAM82

SAM82 Lid

19 aug 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Loezzz en nogeenkindje, super gefeliciteerd :D. Fijne zwangerschap toegewenst!!!

Kelly en Ingrid, ik heb de ovulatietest van Clear Blue gebruikt. Naar mijn idee echt ideaal. Je start vanaf een bepaalde dag met de ovulatietest (in het doosje zit een handleiding met beschrijving vanaf wanneer je het beste kan beginnen). Iedere dag voer je de ovulatietest rond hetzelfde tijdstip uit (mag 4 uur niet geplast hebben, dus ik deed het met de ochtendurine). Als er een O komt is de waarde in je lichaam niet gestegen en hoef je dus ook niet te klussen. Ik had dit 3 dagen lang. Op de vierde dag verscheen er een :) en dat betekent dat de waarde in je lichaam verhoogd is en dat er binnen 48 uur een eisprong kan plaatsvinden (ze raden je aan binnen 48 uur te klussen). Ik heb die dag meteen geklust en daarna 30 minuten met mijn benen omhoog gelegen (ja, je moet iets als je het echt heel graag wilt, geen idee of dat ook echt gewerkt heeft haha). De volgende dag heb ik geen nieuwe test meer gedaan (hoeft niet) maar ik heb zaterdag ook geklust (en haha, weer met de benen omhoog). De testen van Clear Blue zijn echt duur (7 testen, voor 31 euro) maar ik had echt geen zin om te gaan prutsen met die streepjes.
    Succes ermee!!! Hoop dat het voor jullie ook zo positief uit zal pakken!

Liefs Sam

10. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Ik ben gisteren ongi geworden helaas... Weer een teleurstelling erbij :(. Maar goed weer verder met Puregon en kijken hoe het volgende maand gaat..

Allemaal sterkte en voor degene die zwanger zijn GEFELICITEERD!

lfs

11. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Gefeliciteerd aan de zwangere dames. Ik zit ook te popelen om te testen, maar dat heeft vrijwel geen nut. Ik heb totaal geen symptomen en volgens mij ben ik bijna ongesteld. Ik wel al een maandverband voor de zekerheid gepakt.

Ik doe nog niks met ovulatie testen, maar ik heb wel zo'n kalender waar ik alles heb ingevuld en dan zie ik wat mijn vruchtbare dagen zijn.

12. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    @ moon; jeetje jammer zeg, echt rot. hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt.

@ laika: zit hier ook al drie dagen met maandverband :( maar nog niets. maar ik denk ook dat ik wel ongi wordt, heb ook geen symptomen
    werkt dat goed zo'n kalender?

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Laika.. knap dat je je kunt in houden met testen.. Ik moet nog zo lang wachten en ik hou het nu al bijna niet meer vol om te wachten... ohhhhh verschrikkelijk:(

14. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
  15. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik kan wachten omdat mijn gevoel me heel erg zegt dat ik niet zwanger ben. Met Sem wist ik het gelijk, ik had gevoelige borsten en mijn buik deed raar. Nu voel ik helemaal niets, dus ik ga ervan uit dat ik naar de volgende ronde moet. Had ik wat gevoeld dan had ik meteen op de fiets gestapt om een test te halen. ;)

16. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    hey ladies,

ben vandaag ongi geworden nog wel heel licht bloedverlies.maar het is er wel...
    gelukkig opzich want werd gek van de onzekerheid!! aangezien de testen negatief waren had ik op een evt zwangerschap al niet meer gerekend.
    vandaag is het dan 28dagen dus das wel netjes voor de 3de ronde nadat ik met de pil ben gestopt...
    mn lichaam zal nog wel flink moeten wennen na het stoppen met de pil.en mischien de volgende cyclus dus wel weer 23 of 28 dagen er tussen zitten we wachten het maar eventjes af.

dames heel erg bedankt voor jullie steun en tips heb ik veel aan gehad!
    alle dames die zwanger zijn van harte gefeliciteerd!
    en de dames die net zoals ik nog eve geduld moeten hebben ook heel veel succes en we komen elkaar vast en zeker wel weer tegen op dit forum vondt het trouwens een goed onderwerp!!

liefsss

17. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt van de kv maar die zijn echt waardeloos, die bleven 8 dgn positief :(.
    Nu heb ik ze gekocht van matcare, dipsticks dus volgende maand maar eens kijken of dat wat is.

Ik maak trouwens ook een aantal maanden al gebruik van de menstruatiekalender. Het voordeel ervan is dat je alles heel overzichtelijk bij houdt, wanneer je hebt geklust, op welke dagen je bepaalde symptomen voelt en hoe lang je menstruatie duurt e.d.

@Sam82: jaja met je beentjes een half uur omhoog hoort er ook bij he ;)

18. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    @ moniekjuh...jammer van die ongi. maar wel zekerheid.

19. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hee Loezzz,

Super hoor die mooie clearblue test! ben blij voor je! Ik ben vanochtend bij de dokter geweest en die wilde geen bloed prikken. Hij zegt dat het op dit moment nog even geen zin heeft. het feit blijft dat ik woensdag en donderdag een positieve test had en dus gebeurde er "iets" in mijn lichaam. Mijn arts zegt dat het best niet goed gegaan kan zijn en dus is gestopt met ontwikkelen. Dan zakt ook de hcg weer en vandaar de negatieve testen erna. Maar dan moet het er één deze dagen ook wel uitkomen! En dat is natuurlijk nog niet gebeurd omdat ik nog niet ongi ben geworden. Het kan ook zo zijn dat ik toch wel zwanger ben maar ik veel langer tijd nodig hebt om hcg aan te maken. Sommige dames testen pas ruim een week na NOD positief. Het kan dus nog alle kanten op gaan.

De reden dat hij geen bloedtest wilde doen is om teleurstelling te voorkomen. Ten eerste zou ik de uitslag pas over drie dagen krijgen en als er dan hcg gevonden wordt in mijn bloed dan weten ze nog steeds niet of het daalt of stijgt. Als het een hele vroege afgebroken zwangerschap is dan zal de hcg nu alleen maar dalen. Wanneer het een juiste zwangerschap is dan stijgt de waarde alleen maar. Dus om een goed beeld te krijgen moet ik dan nu bloed prikken en dan over een dag of 5 weer om te kijken of het stijgt. Mijn dokter is er dan van overtuigd dat ik zelf al weet wat er aan de hand is gezien het aantal dagen. Dus of ik wordt binnen nu en eind van de week ongesteld of ik heb alsnog een positieve test in handen. Ik hoop natuurlijk het laatste maar goed, om nog meer teleurstelling te voorkomen ga ik er maar van uit dat het niets is.

Dan is er ook nog een hele kleine kans dat die 4 dagen bruin verlies van vorige week een menstruatie waren. Heel onwaarschijnlijk volgens de arts omdat ik geen helderrood bloed heb gezien. Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit! En omdat ik natuurlijk bang ben om mijn eerstvolgende vruchtbare periode te missen heb ik alvast ovu testen besteld en ga ik hier toch maar mee beginnen eind deze week. Stel je voor dat het wel menstruatie was en ik ineens een ontregelde cyclus heb!

Dus kortom, ik weet nog steeds niks!!! Pfff vervelend hoor!

Groetjes Kelly

20. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt meis.. Een menstruatie lijkt mij ook niet waarschijnlijk, zeker niet als je daarna nog een positieve test hebt gehad! Ik hoop dat er toch een beebje in je buik zit, maar dat je gewoon traag hcg aanmaakt!! Ik duim nog voor je... xxx

Deel Deze Pagina