Dipstick Vs Action zwangerschapstesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loreley, 3 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Dames,

Ik heb zondag voor het eerst een tuurstreepje gehad op zowel dipstick als action test. Ik schrok vanmorgen toen er op de dipstick geen streepje leek te komen. Hij had een deukje maar je zou het streepje daardoor nog steeds moeten zien. Toen ik een Action test deed was deze net zo donker als gistermiddag. Ik hoor verschillende verhalen over action tests, maar ik dacht dat dipsticks wel betrouwbaar waren.
    Wie van jullie heeft wel eens dipsticks en action zwangerschapstesten naast elkaar gebruikt? Graag jullie ervaringen :)

2. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Heb ook al streepjes op action gehad en niet zwanger

3. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Ik heb ook eerder streepjes gehad toen ik niet zwanger was hoor, maar dat is niet te vergelijken met wat ik nu heb. Het waren toch indrooglijntjes, de ene keer wel en de andere keer niet en ook buiten de afleestijd. Nu zijn ze consistent en binnen de afleestijd. Zal even een foto uploaden.

4. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    #4 Loreley, 3 dec 2013
    Laatst bewerkt: 3 dec 2013
    Dit zijn de action testen, bovenste is van zondag, midden is van gistermiddag en onder is van vanmorgen.

Bijgevoegde bestanden:

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Heb je een foto van de dipstick? De laatste test is toch behoorlijk duidelijk vind ik.

6. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Dat vind ik dus ook! Dipsticks lijken toch minder gevoelig te zijn, helemaal als ik ze zo op de foto terug zie. Ik twijfel over de betrouwbaarheid in ieder geval.

Bijgevoegde bestanden:

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Op de bovenste dipstick denk ik wel wat te zien. En je actiontestjes lijken wel geleidelijk donker te worden! Misschien over 2 dagen nog eens testen met action en kijken of t nog donkerder wordt?

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die met die deuk is beschadigd die zou ik nietbserieus nemen. Heb je de urine nog?

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het mij vraagt is die onderste actiontest donkerder als de middelste

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zie bij de laatste dipstick wel een streepje (licht) maar test is beschadigd dus er even niet vanuit gaan met deze testen. Naar mijn mening zijn de kruidvat en action testen het gevoeligste. Zijn de dipstick van zk?

11. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Urine heb ik niet meer, helaas. Er is mij verteld dat de deukjes niet uit zouden maken, maar ik twijfelde toch wel vanmorgen.
    Is er iemand die wel goede ervaringen heeft met dipstick zs testen? Want tot nu toe lijken alleen de ovulatietesten betrouwbaar.

12. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    De dipsticks zijn van 123test

13. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Als ik zulke streepjes zou hebben, dan zou ik gewoon een cb doen als ik jou was! Gelijk zekerheid! Suc6

14. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    123 zwangerschapstesten zijn inderdaad niet gevoelig.
    Denk dat je zwanger bent!

15. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik sluit me hierbij aan

16. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Je bent wel zwanger denk ik.Action geeft niet zulke strepen als erg niets is. Kijk mijn action test maat in mijn album. Die was lichter dan die van jou en ik ben echt zwanger.

17. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Ik zie het ja, daar begon het bij mij ook mee zondag, nu worden ze donkerder :) Mijn action tests zijn nu op, denk dat ik vrijdag pas weer ga testen en dan met k2v5. Tegen die tijd moeten de streepjes toch wel goed donker zijn geworden. Een cb zou ook kunnen maar die zijn zo duur, dat gaat echt tegen mijn principes in..

18. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Ik heb met de action test positief getest op 9 dpo terwijl de dipstick van zk negatief was! Als je het niet vertrouwd nog een kv of cb doen..maar ik zeg zwanger!

19. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    J3 bent zwanger hoor meis! Action heeft bij mij nog nietvals positief gegeven x

20. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Je streepjes lijken steeds donker te worden, dus voorzichtig gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina