Ik hoop het zo!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo meiden,

    Daar ben ik weer even met mijn verhaal :)
    Ik moet morgen eigenlijk ongi worden, maar hoop zo dat ik het niet word!
    Zoals ik in mijn andere onderwerp (voel me een beetje anders) heb verteld, denk ik dus steeds dat ik zwanger ben maar dit kan ook verbeelding zijn.
    Vannacht had ik een droom dat ik niet ongi werd, ik ging testen en wat dacht je: positief!
    Maar goed, dromen zijn bedrog zeggen ze he!
    Ik wil er niet teveel aan denken maar kan nu al wel verdrietig worden aan de gedachte als ik morgen ongi word.
    Ik probeer ook steeds te denken, als je ongi word dan gaan we volgende maand gewoon met goede moed verder! Maar dat is soms zo moeilijk!

    Zijn er meerdere meiden die ook een beetje het gevoel hebben dat ze zwanger zijn (en misschien ook positief hebbben getest?)

    Liefs Farfan
     
  2. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hoop het voor je meis
    alleen weet ik zo hoe je lichaam je voor de gek kan houden
    Duim voor je meis
     
  3. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik hoop voor je dat je gelijk hebt. Ik weet inmiddels hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden. Het gekke is ik droomde voor ik ging testen vaak dat ik positief testte en testte dan de volgende ochtend negatief. Toen ik droomde negatief te testen, was de test ineens positief!
     
  4. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Moet nog minimaal een week wachten maar heb de afgelopen 4 dagen al steken in mijn buik en buikpijn. Maar ja dat kan diverse oorzaken hebben natuurlijk. Aan de ene kant hoop je dat je zwanger bent maar aan de andere kant durf je het eigenlijk nog niet te hopen....
    Je lichaam doet inderdaad vreemde dingen met je.
     
  5. mams28

    mams28 Lid

    18 jul 2007
    20
    0
    0
    Daar weet ik alles van, Denk iedere keer nu kan het wel eens zover zijn, Nu voel ik me ook weer doodmoe, misselijk, geen eetlust en stemmingswisselingen, nog 6 dagen en dan zullen we het weten...

    Succes allemaal
     
  6. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Nou vandaag me NOD en inderdaad nog geen :evil: :evil: te bekennen, maar had van de week al getest en vanmorgen ook, maar nega. :cry: , maar goed ik wacht wel af. Als ik zaterdag nog niet ongie ben, dan mag ik pas weer testen vanmezelf, anders maak ik me gek.

    Heb zelf het gevoel dat me ongie komt, heb al 2 dagen pijn onder in me buik. :x
    Maar ik hou al een week ong. me temp. bij , want ik heb gelezen dat ie na je ei hoog is en dat blijft tot je ongie, nou hij is bij mij al heel de week 37 gr. vandaag zelfs 73.3 terwijl mijn temp normaal rond de 36.2 ligt. vaag :( Toch heb ik ook al weken de hoop zwanger te zijn en spms voelt het ook zo, maar ja kan ook heeel veel hoop zijn. :)

    Zoals ik al zij, ik wacht maar af, meer kan ik niet doen.
    en anders gaan we er in augustus weer tegenaan.

    xxxx Bambi
     
  7. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    73.3 is wel erg hoog :)

    Duim voor je dat het raak is. Succes en hou ons op de hoogte!
     

Deel Deze Pagina