Bloedverlies miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rizzoli, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Kan iemand mij vertellen hoe lang het bloedverlies tijdens een miskraam duurt?
    Dit is mijn 5e miskraam, maar de vorige vier was niet veel heftiger dan een menstruatie.

Nu heb ik al sinds dinsdag bloedverlies. Dinsdag net iets minder als een menstruatie, woensdag en donderdag werd het echt duidelijk meer.
    Vandaag kan ik niet recht van de buikpijn, krampen, en heb ik verl meer bloedverlies dan tijdens een menstruatie.

Enig idee wanneer het "ergste" voorbij is?
    Gister gesproken met het ziekenhuis en die zeggen, rot, maar afwachten.

2. xzonnetjex

14 okt 2015
    68
    0
    0
    Allereerst, wat ontzettend naar voor je :( sterkte.

Het ligt vaak aan hoe lang je al zwanger was. Ik heb zelf 3 miskramen gehad in een erg vroeg stadium (5,5/6wk) en bij alle 3 had ik ongeveer 10 dagen bloedverlies waarvan 3 of 4 dagen met krampen. Daarna pakte mijn cyclus weer direct de draad op. Ik kan me voorstellen dat als je al 12wk bent dat je rustig 3 weken bloedverlies kan hebben. Er is immers dan veel meer extra bloed al aangemaakt om 'te verwijderen'.

3. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Dank je. Dan heb ik dus nog een aantal dagen te gaan. Maandag weer werken, zie ik wel tegen op mbt het bloedverlies,maar dan zal het hopelijk al een stuk minder zijn

4. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik heb een mk gehad bij 6.5 en na 2 weken nog steeds bloedverlies. Mijn gyn zei dT als het na 2 weken nog niet weg is, ik terug moest komen. Want de Max was 2 weken bloeden. Kan zijn dat je bm niet schoon is, of je hcg niet wil dalen?

5. xzonnetjex

14 okt 2015
    68
    0
    0
    Het maakt impact he zo'n miskraam :( het idee dat je nu menstrueerd met die reden is echt heel naar. Indien je eventueel niet instaat bent om te werken emotioneel blijf dan gewoon lekker thuis. Heb ik ook gedaan, ik was een wrak.
    De werkgever heeft via de uwv een potje met geld voor ziekte ivm miskramen/zwangerschap. Dus daar hoef je je niet schuldig over te voelen iig.

6. baia1975

baia1975 Actief lid

3 sep 2014
    172
    2
    18
    Tuinieren
    Zuid-Holland
    Eerste en tweede keer met ma tabletten gebruikt en het duurde ong 10 dagen. Deze laatste keer was het een miskraam, geen tabletten nodig en het heeft 6 dsgen geduurd. Een dag met heel veel krampen de andere dagen waren vrijwel pijnloos

7. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik heb 5 weken bloedverlies gehad, waarvan 4 heftiger dan een menstruatie. Was ongeveer 6 weken, heftige krampen 2 a 3 dagen.

Sterkte meid!!

8. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik heb bij 4w5d een miskraam gehad. Ik heb van maandag tot maandag gebloed. Het begon met krampen, later bloedverlies. Krampen duurden ongeveer een uur. Het bloeden was eigenlijk normaal, zoals bij mijn ongi. Alleen had ik op het alles laatst een klein beetje zwart bloed. Dat heb ik normaal nooit, wel donkerbruin.
    Sterkte!

9. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Bij mij is het bloedverlies vrijdag 25 dec begonnen en ik dacht gister dat het eindelijk voorbij was. Was overgens rond de 11 weken zwanger. Maar helaas vanmorgen verloor ik gewoon weer bloed en stolsels. Nu rond de middag weer alleen maar oudbloed. Wordt er ook gek van. Vorige week een controle echo gehad, waarop nog een heel klein restje restweefsel was te zien, maar leek niet zorgelijk. Heb zojuist mn werkgever op de hoogte gebracht want ik had vakantie. Maar mag nog een week extra thuis blijven. Wat ik ontzettend fijn vind. Begin me nu eindelijk een beetje beter te voelen. Nog veel sterkte voor jou!

Deel Deze Pagina