Goedemorgen, Ik heb eem vraagje. Sinds mei ben ik gestopt met de pil omdat we graag een kindje willen. Nu heb ik mijn ei sprong netjes optijd gehad zelfs iets te vroeg. Nu had ik 17 juni ongesteld moeten worden maar dit is niet gebeurd. Nu verlies ik vanaf 21 juni af enn toe zwart/bruine stolsels, alleen slijmerige stolsels maar geen bloed. 20 juni heb ik een test gedaan maar deze was negatief. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt!
Goedemorgen, Ik kan me voorstellen dat je wilt weten wat het is. Bruin/zwarte stolsel wijst vaak op oud bloedverlies. Waarschijnlijk is er een bloeding geweest in de baarmoeder en is het niet gelijk eruit gekomen. Het bloed wordt dan bruin/zwart en gaat samenklonteren. Dit verlies je nu af en toe. Het kan zijn dat dit de eerste tekenen zijn dat de menstruatie er aan zit te komen. De eerste menstruatiecyclussen na het stoppen met de pil kunnen soms raar verlopen. Het lichaam heeft tijd nodig om weer in een regelmatige cyclus te komen. Vaak zie je dat de eerste menstruaties anders zijn. Alles is mogelijk. Hevig bloedverlies en weinig bloedverlies. Maar ook het verlies van stolseltjes. Ik hoop dat je hier iets mee kan en anders hoor ik het graag. Groetjes Monique