ja dat wel.....dus eigenlijk moet ik niet zeuren Maar ik ging direct van het negatieve uit maar eigenlijk is er gewoon nog kans he
hoop dat het snel vr je opgang komt lov23!! Lange cyclus ken ik alles van zie maar naar mijn eerste cyclus Hier ook weer overtijd na een vmk dus ik hoop ook dat ik nu niet al te lang moet gaan wachten, want zoveel te langer moet je wachten op je volgende eitje... Veel liefs
Ja je kan dan ook niet door naar de volgende ronde he.....geduld hebben en dat heb ik niet...grrrr.... Ik hoop trouwens dat we allemaal snel duidelijkhied hebben en dan liever natuurlijk een mooie test
Ovutesten bieden wel wat duidelijkheid. Daar en tegen gebruik ik ze ook.. een positieve test im handen gehad..nog steeds geen ongi en negatieve zw test..miss klink ik nu wat gedeprimeerd...maar weet nu ook niet waar we aan toe zijn.. tempenn gaat bij mij onhandig heb wisselende diensten.. hopelijk weetidd iedereen snel waar zij asn toe is
het enige wat ik hierop kan zeggen is dat ik het hier helemaal mee eens ben! Die duidelijkheid is zo ontzettend belangrijk!
Of je moet dit keer ontpillen..? Wil niet lullig doen maar je hebt 2x zoveel geluk gehad.. Ik weet niet hoe de leeftijd verschilt met je meiden en hoe lang je aan de pil hebt gezeten na de tweede... Dat kan er mee te maken hebben dat je nu langere cyclussen hebt.. Al zijn jou cyclussen een stuk beter dan hoe kort de mijne waren want dan heb je tenminste nog een redelijke lutale fase waarin je boontje kan nestelen.. Dus hoe langer het duurt hoe meer kans.. E je hebt mijn eerste positieve testen gezien en ik had vijf mogelijke nod dagen en heb tot de laatste gewacht! Kleine onregelmaat in de dagen kan makkelijk confusion opwekken.. Voor het zelfde geld test je pas laat positief, want geen bloed is moed..
Ik zat toevallig vandaag aan je te denken, (verder beheerst zwanferschapspagina mijn normale leven niet hoor, haha)Ik vroeg me al af hoe het er voor stond omdat het in het NODtopic 16-30nov wel leeg loopt. Maar zo dus nega test en geen ongi, verschrikkelijk hè! Ik had het vorige maand. Het is echt niks, liever gewoon aan een nieuwe ronde beginnen of gewoon zwanger zijn, maar dit niet.. Ik hoop dat je een enorm laat ei had, waardoor je op een onbewaakt ogenblik bent bevrucht, en dat dit pas later getest kan worden! Ik verzin ze wel hoor...
Hahaah dotjes dank je... We zullen zien.....denk gewoon dat mijn lichaam het even moeilijk heeft....zwschappen bv geven enz.....ach ja we zullen zien.
En als het deze maand niet lukt, proberen we het volgende maand toch gewoon opnieuw! Want opgeven, dat kennen we niet
Dat sowieso niet!!!! Lov, zou jij vandaag nu opnieuw testen?? (sorry, mijn geheugen is net een groot gat op het moment)
helemaal waar wannebemommy! Nou ik kreeg gister last van innieminnie beige verlies...nu inmddels buirn verlies... Wil nu dus weer even afwachten wat het gaat doen....ga natuurlijk niet testen als ik misschien ongi wordt dus maar weer wachten...
Hopelijk heb je dan in ieder geval morgen duidelijkheid. Als het niet doorzet, ga je dan morgen alsnog testen?
nou als het niet doorzet test ik zaterdag ... dan ga ik morgen wel testjes kopen.... Maar ik denk dat ik gewoon ongi wordt...
Nog even afwachten. Beste is wel om daar vanuit te gaan. Al hoop ik natuurlijk nog steeds voor je dat je gewoon zwanger bent.