hahaah zo lief esther! Ja ik heb ook totaal geen krampen maar ja vorige rondes begon ik ook met bruinverlies....dus we wachten maar af
Niks mee te maken, ik wil dat jij zwanger bent!! Dat moet gewoon!!! (Mocht echt willen dat dit helpt hoor hihi)
@lov23, moet zeggen dat jou ritme best wel op dat van mij lijkt, af en toe bruin bloedverlies en dan weer niks. Echt heel irritant.
Ja, dat had ik ook na een dag of 5. Toen weer een dag niks en toen weer anderhalve dag een beetje, en nu weer niks.
Voor het zelfde geld nu een nesteling, want als het niet doorzet! Twee dagen na de 'spotting' testen!! Tis niet dat het zo vaak voor komt maar vaak genoeg dat je er wel over leest dat het ook wel.. Vijf dagen te laat klinkt toch als een enorm goed teken! Duimen voor een nesteling!
Maar gister en vandaag spotting? Mss toch een laat ei, is dat de innesteling en over 5 dgn een positieve test!
Ja vandaag beige dus geen bruin meer...alleen vanmorgen was het nog bruin. Normaal blijft het wel bruin en zet het vervolgens door. We wachten maar af....
Ik heb goede hoop! (Al is mijn gevoel niks waard! Daar zou ik m'n hand niet meer voor in het vuur steken)
Hm... idd spannend!! Ik blijf erbij dat je zwanger bent! Dat lange wachten en onzekerheid vind ik wel een beloning waard!