Hallo meiden, Ik ben even de kluts kwijt... Ik had 17 februari ongesteld moeten worden dit is toen uit gebleven en ik heb positief geteste 19 februari heb ik weer positief getest maar 20, 21, 22, 23 en 24februari heb ik heel veel bloed verloren en dus geen zwangerschap meer had een vroege miskraam helaas. Tot hier is het duidelijk voor mij maar nu komt het... 25 en 26 februari had ik elke keer steekjes in mijn onderbuik aan de rechter kant en dit deed echt wel een beetje pijn heb dit nog nooit gehad, maar dacht zal dan wel met de miskraam temaken hebben dus niet meer over na gedacht. 26februari toch wel geklust want ach had eens gelezen als je steken hebt gewoon klussen haha dus dacht ach waarom ook niet proberen het gewoon. Nu 28 februari word ik zo misselijk wakker en heb weer steekjes in mijn rechter onderbuik zeg maar (ik denk dat de misselijkheid daar vandaan komt). Maar goed ik heb eens zitten rekenen en als ik gewoon 17februari mijn regels had gehad dan had ik ongeveer vrijdag of zaterdag of zondag mijn ei kunnen hebben toch? Zou dit dan eventueel mijn ei kunnen zijn dat mijn lichaam gewoon vanaf 17februari weer een cycles is begonnen en dat het die miskraam nu eigenlijk gewoon over het hoofd ziet zeg maar? Nu is mijn vraag kan je zo snel na een miskraam weer een eisprong hebben of zou het iets heel anders zijn? Hoop dat iemand mij kan helpen.
Ja dat was op advies van de huisarts die heb ik woensdag de 24ste gedaan en die was negatief dus ging/ga er vanuit dat ik dan niet alsnog zwanger zou zijn toch?
Nee dan neem ik aan dat je niet zwanger bent in elk geval. Maar het lijkt me dan dat die steekjes nog zijn van de miskraam want zo snel alweer je eisprong lijkt me niet kunnen...
Ja dat dacht ik ook maar kwam er eigenlijk niet zo best uit vandaar hier mijn vraag... Dank je wel voor je andwoord.
Hoi Kappiegirl.. Ik heb ook een (vroege) miskraam gehad in januari.. Heb gisteren weer positief getest.. (Na de MK heb ik verschillende keren negatief getest) dus het kan heel goed dat je een ei hebt gehad hoor! Kijk maar naar mij.. Ik las hier ook dat je na een Miskraam heel vruchtbaar bent en dat je dan snel weer zwanger kan worden.. Dus lekker aan de slag zou ik zeggen Hahaha Ben benieuwd! Wanneer is je NOD? Groetjes Sandra
Hey Sandra, Gefeliciteerd met je zwangerschap fijn dat het zo snel weer is gelukt! Super hoor geeft in iedergeval wel hoop dat het me ei al was als ik het goed heb berekend vanaf 17 februari is mijn nod op 18 maart en 20februari is mijn nod op 21maart maar goed dan heb ik een cycles van 30 dagen aan gehouden omdat ik nog niet zeker weet wat mijn cycles ongeveer is. Ach en vorige keer had ik het zo ongeveer goed dus zal nu ook wel zoiets zijn denk/hoop ik. We zien wel we gaan gewoon rustig door met klussen en zien wel waar het schip strand. Liefs,
Ik heb vorige maand ook een vmk gehad en kreeg daarna ook een vroeg ei, normaal rond dag 17 en nu ineens op dag 13 dus het kan idd.
oh wat een goed nieuws allemaal behalve dat we een miskraam hebben gehad natuurlijk hoop dat het ook echt me eisprong is geweest (wat klinkt het toch onwijs maf me eisprong... mijn achternaam heeft te maken met pluimvee dus vandaar haha) Hoop dat het voor jou ook snel raak is DanJay. Liefs,