pfff positiemode

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anouk2005, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.954
    15.259
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vanmorgen even op pad geweest voor wat nieuwe kleding ivm de warme dagen die gaan komen maar ben met lege handen naar huis gekeerd.Ik ben nu 26 weken zwanger van nummer 3 en die buik is nu al bijna net zo groot als toen ik bij de vorige 2 op het einde liep.Ik voel me echt een walrus in die positie-tunieken.Ik ben van mezelf al niet de slankste maar nu voel ik me helemaal enorm.Heb nu maar wat soepelvallende jurkjes uit de kast van vorig jaar opgezocht en die draag ik dan maar een beetje in en om het huis.
    Waar kopen jullie een beetje vlotte positiekleding.Normaal heb ik van mezelf al maat 48 dus een fors postuur.Ik wil er wel een beetje leuk uit blijven zien de komende periode.

    Gr.
     
  2. Leenislief

    Leenislief Fanatiek lid

    30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het hoor.
    Soms zie je zwangere vrouwen lopen en die zien er dan zo leuk uit! Maar bij mezelf vind ik niks staan. Ben van mezelf wel slank, maar met die toeter vind ik niks leuk staan.
    Nu met het warme weer weet ik ook echt niet wat ik aan moet, maar om nou voor die laatste week zomer positiekleding aan te schaffen vind ik ook zonde. Loop binnenshuis lekker in een ruime korte sportbroek van manlief en een hemdje en als ik echt de deur uit moet dan een positierokje die niet meer lekker zit en een T-shirt.

    Ik kan je dus eigenlijk niet helpen, maar wel heerlijk om even mee te spuien :)
     
  3. leeuw86

    leeuw86 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    er is maar weinig keus aan positiekleding, daarom heb ik, als ik wat leuks zag, het direct meegenomen. en heb ik nu ruime keuze:D

    ik koop het meeste bij prenatal, maar dat moet maar net je smaak zijn, geen idee of ze maat 48 hebben? anders op internet bestellen, wel zo gemakkelijk met dit weer.
     
  4. Chaii

    Chaii Niet meer actief

    H&M heeft leuke wat hippere positie mode.
     
  5. Emmeken36

    Emmeken36 Bekend lid

    Ik vind de meeste positiekleding best om te huilen zo tuttig of tentig, zeker als je een wat grotere maat hebt lijk je al snel walrus of gewoon dik en niet zwanger. Ik zorg er voor dat shirtjes en jurkjes aansluiten op de buik (mag die eindelijk ook es in beeld) dus geen dingen die onder de borsten wijd vallen of uitlopen. Ik lijk daar echt enorm in iig, niet charmant.

    Broeken ontkom je niet aan, maar heb ook ivm werk gekozen voor gewoon basic spijkerbroeken, die van Die van C&A of miss etam (wil ik normaal nog niet dood gevonden worden ;)) zijn prima wat mij betreft.
    Shirtjes, rokjes, jurkjes draag ik eerlijk gezegd liefst gewone tricotdingen die lekker meerekken (hema rokjes zijn ideaal, geen strakke band bovenin) dat lukt nu zelfs met 27 weken tweelingbuik nog prima. De vorige keer heb ik eigenlijk nauwelijks positieshirts en jurkjes gedragen, die zaten op de een of andere manier bijna allemaal maar raar. Gewoon m'n langere normale shirtjes gepakt. Deze keer zal ik er wel niet helemaal aan ontkomen, die buik gaat vast echt huge worden op het eind, dan staat vast het tenterigste positieshirtnog helemaal strak ;)
     
  6. torrach le

    torrach le Fanatiek lid

    30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik weet niet of je in de buurt van Kleve (Duitsland) woont maar daar hebben ze een nieuwe C&A (bij Woolworth in) en ik zag daar een mooie grote collectie zw. kleding.......
     
  7. Deerne85

    Deerne85 Fanatiek lid

    10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Of kijk even op www.ikenmijnkind.nl staat ook wel leuke kleding op, heb er zelf nog niks besteld hoor, moet even op mn salaris wachten ;)
     
  8. siobhanMcG

    2 dec 2011
    41
    0
    0
    benzinestation
    soest
    ik ga normaal gesproken naar Miss Etam in Leusden
     
  9. Linda1979

    Linda1979 Actief lid

    26 jan 2009
    320
    0
    0
    Bij de Wehkamp kun je ook goed online shoppen.

    Bij de Hema had ik vorig jaar een paar tricotrokjes met een brede band gekocht, en die kan ik deze zomer prima aan (ik heb nu al een enorme buik...). Positieshirtje van de Hema erop, en een bolero voor als het kouder is en klaar...

    Verder vind ik ook de Miss Etam een goeie optie. Daar kun je ook grotere maten kopen.
    Bij de Prenatal hebben ze volgens mij niet zulke grote maten. Dat was in ieder geval in 2009 niet, toen ik zwanger was van mijn dochtertje. Ik heb daar toen veel gekocht, bijna allemaal XL en dat viel dus als 42.

    Bovenstukjes bij C&A heb ik ook gezien, maar die zijn spuuglelijk. Dan heb je inderdaad van die wijde tenten, en ja kom op, nu mag je je buik een keertje laten zien, dan moet je het doen ook! :)

    Bij de Esprit hebben ze ook wel leuke shirtjes.

    En ehh bij de hennes ook wel, maar daar zitten ook wel veel wijde floddertunieken bij.
     
  10. Dotty

    Dotty Fanatiek lid

    25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb bij otto wat leuke dingen gevonden!
     
  11. Mykelti

    Mykelti VIP lid

    3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik heb ook een grotere maat en kocht bij Bonprix.nl.
    Vind er leuk uitzien belangrijk maar niet voor bizar veel geld. Ben daar leuk geslaagd.
     
  12. Arnoe

    Arnoe Bekend lid

    1 sep 2010
    869
    1
    0
    Hier precies hetzelfde probleem. Ik het bij de the New Yorker gewoon wat tuniekjes gekocht (3 stuks), die ik op een legging kan dragen. Maar ik heb momenteel erg weinig om aan te trekken.... Vind het inderdaad zonde om positiekleding te kopen voor die paar weekjes.
    Vandaar gewoon tunieken met stretch die ik erna ook nog aankan.
    Helaas is veel "normale" kleding te kort om op een legging te dragen en nu nog een positiebroek kopen vind ik weggegooid geld. Erg lastig idd!
     
  13. jollietje

    jollietje Actief lid

    9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    idd bij de bonprix kan je leuke dingen kopen voor een klein prijsje.
    Ik heb zelf ook wat leuke shirtjes gekocht via marktplaats.
    Succes met shoppen!
     

Deel Deze Pagina