Pfff.... Puberende kinderen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Jut en jul, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jut en jul

22 aug 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    En achter nog meer gekomen, zaterdag avond mocht ze uit, over gepraat geen drank etc..

Heeft ze die avond en sterke drank gedronken, en er waren lachgas patronen:$ en die heeft ze natuurlijk ook uitgeprobeerd, en last but not least, een van de beste vrienden van het ex vriendje gezoend...
    Terwijl ze nog treurt over hem, hem het liefst terug zou zien komen etc..

Telefoon gelijk afgepakt gisteravond en ik heb echt al dr gesprekken door zitten lezen, staan daar ook allemaal leugens in, ook over mij, dat ik haar hoer, slet etc noem, hele dagen tegen dr schreeuw etc.

Ik weet het nu echt even niet meer met haa. Lijkt wel een vreemde...
    Telefoon blijft afgepakt, als ze hem mag, wordt er voortaan elke avond gesprekken gelezen! En ze mag voorlopig niet meer weg, nergens heen, misschien af en toe overdag.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent

Pff heftig maar wel herkenbaar ik deed dit vroeger ook, meer zo van ik heb een afschuwelijke moeder ... Die andere jongen kussen is denk ik een vervanging van? Maar sterke drank en lachgas is echt not done, ik heb het afgeleerd door een x zo vreselijk ziek te zijn geworden vd drank sindsdien geen druppel meer gedronken en dat is zeker 10 jaar geleden :p
    Hoe oud is ze?

3. Jut en jul

22 aug 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pas 14, bijna 15.... Echt goed te jong dus...
    Ze heeft inderdaad vervanging gezocht, meer in de trant van jaloers maken etc. En veel drank op, eerste keer, dus wist ze ook niet helemaal meer wat ze deed. Ze heeft excuses moeten maken richting ex, dat dit echt not done is met een vriend van..

4. Sepper

Sepper Lid

6 feb 2013
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoe komt ze aan de sterke drank? Laat staan het lachgas? Waar gaat ze uit op die leeftijd? Het is natuurlijk heel lastig, want verbieden is nog verder afzetten en ze zal je steeds minder vertellen. Maar dit is best heftig.

5. Jut en jul

22 aug 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze ging naar een eigengemaakt stekkie voor jongeren in een bedrijf. Daar mogen de zonen van de eigenaar zaterdagavond een plek hebben om samen te komen met vrienden. Hoe ze daar aan sterke drank komen, geen idee, al die knullen kunnen dat niet zelf kopen, allemaal geen 18+.
    Lachgas idem, ik denk via internet en dat verkopen ze dan blijkbaar door.

Ik had via iemand gehoord dat dit plekje " goed " bekend staat, haar zoon gaat er ook heen.

Vandaar dat ze voor een keertje mocht van ons. Nu dus niet meer. Helaas zijn daar allemaal 15 jarigen die dus allemaal goed dronken ronddollen. Ik wist dat dus echt niet,

Voorlopig mag ze even niets, maar we willen ook niet het contact beschadigen met haar. Verbieden is inderdaad steeds meer afzetten, ik ken het nog van mezelf van vroeger.

Maar hoe ik het dan met haar moet aanpakken? Ben bang als ze weer een keer zou mogen, dat ze weer niet bestand is tegen de druk en weer ja zegt....

Deel Deze Pagina