Jeetje wat een kinderachtige gedoe zeg... Ik zowel Mike als T niet eens gebeld hebben....laat staan dat ik die meid een mail zou hebben gestuurd.
Ik zou er ook helemaal niet op gereageerd hebben. Nou ken ik ook geen mensen die zich met dit soort onzin bezighouden dus dat scheelt alweer .
Hier ook al een keertje meegemaakt. Ik was een keer op de kermis met mijn man en nog een goede vriendin van mij. Zelf ging ik een atractie in en hun stonden dus samen te wachten. Een paar weken later wordt me gevraagd of dat het uit is omdat ze mijn man met iemand anders op de kermis hadden gezien, nou nee, die was ook mee. En mijn vader en moeder waren volgens roddels ook al een keer uit elkaar en had mijn vader een ander. Hij was een keer met mijn moeders zus naar de carnavalsoptocht gaan kijken, mijn moeder wou niet mee. Werd er aan mijn moeder gevraagd of dat ze wist dat mijn vader met iemand anders was, ja dus want dat was haar zus (je had die kop van diegene moeten zien die dat zei). Net of dat je gelijk uit elkaar bent als je een keer met iemand anders gezien wordt terwijl dat gewoon familie is of goede vrienden ofzo.
Heel eerlijk; Ik zou niet gemaild hebben. Als je het echt kwijt wil had ik naar diegene toegegaan en het recht in haar gezicht gevraagd. En iedereen roddeld wel eens, thats life, en ik zou me er nieteens om verantwoorden. Dan heeft diegene die de roddel heeft verspreid je juist waar die je hebben wilt....
Er werd in t dorp geroddeld dat mijn moeder een ander had, want ze hadden haar zien zoenen onder de carpoort. Was alleen niet mn moeder maar ik, we hadden beide lang haar en waren toen even lang. Ik stond bij de slager, begint er een wildvreemd mens tegen me te lullen, heb je t al gehoord van annie? de vrouw van jan X? Die heeft een miskraam gehad. Nee, knap dat u meer weet dan ik. Ik ben annie, en niet de vrouw van jan maar van zijn broer en heb nog nooit een miskraam gehad. vrouwen............ Goh, zei ik, knap dat u dat weet.
Gelukkig is iedereen anders hierin.... Ik heb het dus wel gedaan, en de redn dat ik T belde is omdat ik wist dat hij erom zou lachen en dat ik het Mike verteld heb omdat hij mijn man is en T zijn beste vriend is en hij weet dus heel goed hoe ik over T denk en we hebben er allemaa hard om gelachen. Er zei iemand dat die op de man af was gestapt, dit wil ik ook doen maar ik zie haar bijna niet meer sinds ze verhuisd is en dan wil ik het toch kwijt dus doe ik het zo.....maar als ze niet reageerd en ik kom haar ooit tegen zal ik het haar vragen ook, want ik wil weten hoe ze erbij komt. Sorry dat er meiden zijn die dit kinderachtig vinden, maar zo zit ik in elkaar en als er al zoveel gelult werd over de periode dat we even uit elkaar waren en eindelijk rustig was.... en dan komt er weer zoiets nou dan ben je bij mij verkeerd, ik kan veel hebben maar als mijn emmer over loopt dan loopt hij goed over.... En hebben waar ze me hebben wil....nee, we lachen er hard om iedere keer weer maar ze moet eens op haar plaats gezet worden want ze doet dit veeeeeeel vaker en komt er altijd met een lachertje vanaf.... BTW Mike denkt er hetzelfde over als mij
weet je wat ik een beetje vind met dit verhaal.... je collega verteld het aan je maar wie zegt dat zei niet zomaar iemands naam noemt. dit heb ik pas geleden op mijn werk gehad namenlijk. iemand vertelde een roddel en zei dat het bij mij vandaan kwam alleeen ik wist van niets af lekker is t dan als iemand als een dolle stier op je af komt. na even goed overleg waren we er zo achter dat dit een gemeen spelletje was.
maar bedenk ook dat degene die het nu aan jou verteld waarschijnlijk ook smakelijk heeft meegeluld over jou dus uiteindelijk verlaag je jezelf naar hetzelfde nivo
Vreselijk zo'n roddels. Alsof mensen geen eigen leven hebben om zomaar een roddel in de wereld te brengen. Ja joehoe, aandacht! Dat daar het vaak alleen maar om... Maar goed, ik zou dus ook gemaild/gebeld/gevraagd hebben hoor! Vind zoiets niet netjes! @ Mamabeer -> niks van anderen aantrekken hoor Je doet het hartstikke goed met je 3 prachtige kids! En roddels omdat je met een andere jongen ergens loopt... Pff! Ik doe heel veel met mijn broertje. De meeste vrienden kennen mijn broertje wel. Maar sommige dus niet. En laatst kreeg ik dus ook de vraag of ik een nieuwe vriend had, want ze had me al 2 keer gezien in de AH met een jongen. Ja, mijn broertje! Mensen zijn nieuwsgierig...
Maar zo geef je ze dus wel weer aandacht, wat ze schijnbaar erg graag wil. Kom op zeg...we zijn geen 15 meer.
Ik vind dat je het wel goed hebt gedaan. Ik zou ook verhaal gaan halen. Ik snap uberhaupt niet wat er zo leuk is aan roddelen of verhalen de wereld in brengen. Vorig jaar werd ik in het dorp van alle kanten gefeliciteerd, met mijn zwangerschap. En ik echt euhhhh maar ik ben niet zwanger hoor. Toen kwam de aap uit de mouw en bleek iemand van dit forum dit aan verschillende mensen te hebben verteld. Leuk detail eraan was dat we toen volop met een IVF poging bezig waren die maar niet wou lukken. Inmiddels is dat meisje ook niet meer op het forum, maar wat was ik hels. Gelukkig woon ik in een klein dorp en ben verhaal gaan halen. Ze zei toen, oh ik dacht dat ik het had gelezen. Ben er nog steeds boos om geloof ik. Als ik haar nu tegen kom negeer ik haar compleet.
Ach ja roddels Hier liepen een paar pubers langs en die zeiden: En hier gaat het walgelijkste gerucht van alles rond! Ik wou even mijn oor tegen de ramen aanhouden maar ze praten te zacht Toch ben je benieuwd waarom mensen altijd zo vals kijken Ik doe niet echt mee met de buurt en heb geen contact met mensen hier,daarom hebben ze waarschijnlijk een mean eye haha Wat zijn mensen toch snel met hun oordelen,altijd wat verzinnen als ze de waarheid niet kennen
@Elvira en Minimuisje, dank je meiden.... @Consider, als je je eigen er zo aan stoort....lees dan niet mee.... Iedereen zou anders gereageerd hebben zoals je ziet. dat diegene dan smakelijk mee heeft zitten roddelen...tja dat is zo maar ze komt het wel persoonlijk aan me vragen of het zo is....
die durft natuurlijk zn gezicht niet meer te vertonen als je in een week geen bericht hebt gekregen kan je er van uit gaan dat het waar is wat ze gezegd heeft of ze moet al op vakantie zijn
Haha, ja inderdaad. Waar ik het meeste benieuwd naar ben is hoe ze reageerd als we haar eens tegen komen op straat, normaal zegt ze altijd "hoi" als ze nu niks zegt, weten wij genoeg....
oh bah roddels. hier ook, en helaas zijn er zat mensen die ze geloven. vind het knap als je het naast je neer kan leggen. Ik word er erg onzeker van, en helaas zijn het mensen die je ook nog verplicht moet zien:x. Ze kunnen wel dood vallen inmiddels hoor,maar toch,elke keer als ik via via iets hoor voel je dat weer wel. Waar bemoeien mensen zich mee Alsof ze echt mijn kinderen mogen hebben Maar goed, ik denk dat ze niet meer gaat reageren. Ik kan me voorstellen dat ze zich erg betrapt voelt nu. Vind het wel een goede actie van je