pfff schoonouders

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben dan mischien wat anders. hier hebben we het wel.

maar wij krijgen iedermaand het geld van de wegenbelasting en de verzekering gelijk terug.mischien dat dat het verschil is.
    wij zijn eigenaar van de auto dus wij verzekeren hem. alleen de hoofdbestuurder is iemand anders dat kan geen kwaad.

maar inderdaad als je al 3 voertuigen op jenaam hebt gehad kan de belasting dienst moeilijk gaan doen. bij ons is het natuurlijk voor langere termijn.

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik geef je helemaal gelijk hoor meid ! NIET DOEN !..
    ze hebben niet voor niets een schuld... en het moet niet zo zijn dat jullie hun straks 'helpen' en dan zelf in de schulden komen omdat hun deze rekeningen ook niet betalen (als dat het verhaal is dan)...

en laat je niet gek maken door je sm, en je vriend... laat het niet zover komen dat jij zo de slechterik bent omdat jij dit wilt doen...
    dat ze je schoonbroertje maar 'dwingen' zo was eerst de afspraak...

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Nou lekker dan! Trouwens, je mag zovaak je wilt van auto wisselen en zoveel op naam hebben als je wilt. Zolang je de belasting maar betaald. Je word niet meteen als handelaar gezien als je vaak van auto wisselt.

Maar goed, je hebt wel gelijk. Ik zou ook niet zomaar auto's op naam zetten, helemaal niet als je s-moeder ook een dikke belastingschuld heeft (want een blokkade krijg je echt niet zomaar!).

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    kreeg vandaag een berichtje van schoonbroertje dat de zus van schoonvader het gaat doen. liever zij dan ik. schoonmoeder heeft niet meer gebelt dus ben benieuwt hoe dit nog gaat aflopen

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.112
    3.883
    113
    Pfff, nou, laat haar maar in haar eigen sop gaarkoken! Ik had het ook niet gedaan en als zij daarom boos is op jullie, tja, dat is de omgekeerde wereld toch?

Deel Deze Pagina