Hoihoi!.. Wij zijn op advies van het CB vanmiddag begonnen met hero baby comfort 1.. we gaven ons kleintje van 2,5 week eerst de standaard. We moeten nu eerst mixen ( 1schepje comfort, en 2 standaard ) 90ml drinkt ze .. Mijn vraag is nu wie weet vanaf waneer je resultaat eventueel kan zien??.. tot nu toe spuugt ze nog geregeld Iemand ervaring met de comfort !? Dankje wel!!!
Wel ervaring met de comfort. Was niet zo zeer voorzet spugen hier, maar hij spuugde met die voeding amper nog. Na een paar dagen merkten wij verschil. Als je straks volledig op die voeding zit heb je waarschijnlijk een andere speen nodig op de fles. Deze voeding is dikker dan de standaard. Wij gebruikten de dyfrax S speen hiervoor. Lees bij sommigen ook goede verhalen over Dr Brown speen 2. Werkte hier helaas niet. Zoonlief vindt die spenen dan ook niet fijn. Dyfrax is wat steviger.
Hoer ook comfort nummer 1 en wij hebben het altijd gemixt. Van volledig comfort kreeg ze diarree. Hele fijne voeding. Werkt ook bij moeizame ontlasting namelijk. Inmiddels weer aan het afbouwen naar de standaard. Na het weekend gaan we over op nummer 2. Mijn dochter heeft verborgen reflux en spuugt bijna niet. Omhoog komt het wel.
Hooi meiden!.. thanks voor de coments!.. wij gebruikte ook de difrax s speen, maar die zat geregeld verstopt dan zat ze maar te zuigen en kwam er niets, super sneu hihi.. had zelf nog dr brown speen 2 liggen ( set gekocht maar helaas deze flessen waren niets), heb nu die speen erop zitten, is wel iets smal voor haar mondje maar drinkt en doet er verder er wel goed op!.. dus even zien hoe dit verloopt.. vandaag leek ze al minder te spugen, maar kan zomaar anders zijn morgen.. ben heel benieuwd!... thanks!!!
Hier werkte het wel erg goed tegen het spugen. Hier al wel snel volledig op deze voeding over gegaan. Maak je de voeding wel klaar met water dat net van de kook af is? Dit zorgt ervoor dat de JBPM die erin zit goed oplost en de voeding ook echt goed dik wordt en er geen klontjes meer in zitten. Ik nam dan 1/3 gekookt water en de rest gewoon koud water uit de kraan of afgekoeld gekookt water (in het begin). In jouw geval dus 30cc gekookt water, dan poeder erbij en door roeren en dan aanvullen tot 100cc met koud water. Hier overigens ook wel even getob gehad met de juiste speen hoor. De dr. Brown spenen moest hij na het gebruiken van de difrax niet meer. Dus toen hadden we alleen de difrax nog, alleen de S ging veel te langzaam en de M te snel, zijn altijd een beetje blijven tobben. Verder gaf het hier juist geen diarree, maar verstopping. Al had hij misschien zonder die voeding ook al wel moeizame ontlasting gehad, dat weten we natuurlijk niet met zekerheid, maar hij is nu 2,5 en kan met vlagen nog moeizaam poepen.
Heeej okifantje!.. Thanks!, het lijkt hier indd al wat te helpen!, vandaag gaan we over op 2 schepjes comfort en 1 standaard.. maak het indd met ekookt water en koud water uit de kraan erbij .. Welke speen gebruikte je toen nov? Want ik herken het probleem, s te klein M te groot.. heb die van dr brown nmmr 2 nu, maar die vind ik net iets te smal voor haar mondje ...
Oh fijn! Ja ik ben dus uiteindelijk maar bij de M speen gebleven, omdat hij de dr. Brown spenen dus echt niet meer wilde pakken. Achteraf gezien had ik misschien nog weer de Avent fles ofzo kunnen proberen, maar al dat gedoe naar zoeken van juiste voeding en flessen ben ik uiteindelijk hierbij gebleven. De S-speen lukte gewoon ook echt niet. Heb volgens mij eerst nog een poosje extra verdikt met nutriton, zodat hij toch de gewenste 15-20 minuten haalde om over een fles te doen. Toen hij wat ouders was dit weggelaten en dronk hij de fles dus gewoon wat sneller leeg. Maar hij had hier geen last van dus vond ik het allang prima. Maar dan heb ik het over de leeftijd van een maand of 3, bij zo'n kleintje zou ik toch proberen de voeding wel minstens 20 minuten te laten duren. Drinkt ze verder met de level 2 speen van dr. Brown wel goed? Soms moeten ze gewoon even wennen. Je zou het nog even een paar dagen kunnen aankijken.
Wij hebben vanmorgen ook de M speen van difrax geprobeerd ( zat in pakket die ik kreeg), ze drinkt nu indd wel sneller ( ong 15 minuten) boert ook iets minder tussen door, ik weet niet of dit de oplossing gaat zijn, deze speen zit veel fijner in haar mond zelf drinkt ze nu ook rustiger ( met dr lichaam!) ze was nogal van het wiebelen schudden met dr hoofd enzo, heel onrustig ( denk door die speen van dr brown dat ze het niets vond).. Uit de speen van dr brown dronk ze matig, elke keer zat dat ding verstopt, zat ze te lurken en kwam er niets heeel frusterend!!.. hadden al idee dat ze het niets vond, maar als dan die speen elke keer verstopt raakt is dat ook geen succes.. vandaar de switch naar difrax M gemaakt, hoop dat dit dan eindelijk de juiste is.. heb geen zin om weer andere flessen tr gaan kopen en proberen , andere speen wil ik hest nog proberen mocht dit niets zijn, maarja welke !?? Het is een gedoe om de juiste te vinden, dat hoor ik echt van iedereen hahaha.. Hopen dat deze speen het goed doet bij dr, even paar voedingen afwachten
Ik weet niet of je het avent flesje nog hebt uit 1 van de gratis dozen? Ging bij ons met de standaard voeding te snel, maar wellicht dat dat met verdikte voeding nu wel goed gaat. Geen idee hoor, maar dan hoef je geen nieuwe fles te kopen.
Hadden we indd ook gekregen maar die wilde mevrouwtje niet accepteren hebben we toen na een week weg gedaan haha.. de M speen lijkt het goed te doen!, hopelijk blijft het zo haha ben erg benieuwd!..
Hahha jaa joh zo klein en dan al hun eigen willetjes haha.. hoop het ook!, Wachten maar weer af hihi..