Maandag deed ik een test kruidvat 2vr5euro Streepje bijna niet zichtbaar. Cleurbleu was overduidelijk. Doe net weer een kruidvattest en streepje is duidelijk maar naar mijn gevoel niet duidelijk genoeg. Morgen moet ik normaal ongesteld worden. Wat denken jullie??? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Is hij goed voor 1 dag voor nod? Wordt er toch zo onzeker van!!
Dit is die van maandag Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Test is duidelijk positief en roze. Ik zou me geen zorgen maken maar snap het wel gezien je onderschrift.. Edit: test is goed opgelopen.
Hij wordt duIdeLijker nu oef Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
jaa is duidelijk positief. Hij is dan gewoon mooi opgelopen. Ik zou er morgen nog eentje doen dan moet ie nog meer oplopen. Alvast gefeliciteerd
ja joh hartstikke netjes! Vind die van maandag zelfs al netjes voor 4 dgn voor nod, zo'n heel licht roze lijntje! Zaterdag weer testen hihi