Hallo meiden!!! Vraagje willen jullie eens mee kijken naar mijn testjes vanaf 23e tot vandaag!? Zijn dit goede test resultaten?is de eerste keer dat ik het zo met ovu testen gedaan heb . Volgens mij was gisteren of eergisteren mn knaltest klopt dat??
Helaas nog lang geen knal test Ze moeten even duidelijk of duidelijker zijn dan de test streep Sommige mensen hebben altijd een streep (zo als ik grrr)
Heej dml maar die van de 25e is wel.heel donker, die van vandaag is weer minder dan afgelopen dagen... morgen maar weer eens teste
Op de foto istie indd iets lichter zie ik 0_0.. hij is normaal donkerder Ik heb opnieuw een foto gemaakt ervan, zo is het duidelijker .. Wat denk je?
Heb je het wel gezellig gemaakt gisteren of eergisteren? Indd afwachten, na uploaden blijft er ook niet veel over Maar ik zou nog wel ff door testen... Wie weet was t m niet. Waar zit je nu in je cyclus?
Hey tinkertje! Ik dat hij al geweest is... ik had hetzelfde deze maand. En wat Deebje vraagt rondom deze dagen gezellig gemaakt? Duim voor je!
Hihi ik hoop het !.. ik heb hele wisselendr cyclussen sinds het stoppen met de pil in november.. 2x28 1x 53 laatste was 22 dagen.. maar 4 dagen na mn menstruatie kreeg ik ovu symptomen ben toen gaan testen en zie hier het resultaat.. dus super vroeg in mn cyclus al gehad 0_0.. We hebben woensdag ochtend het nog ff heel gezellig gehad.. mn vriend is sinds donderdag een aantal dagen weg .. dus hoop dat het voldoende was....
Streepje is vandaag nog lichter dan gisteren dus denk dat het hem toch geweest is!... hopelijk genoeg sex gehad 0_0.. Afwachten....