HAllo, Het is onze eerste ronde , en ik vind het nu al zo spannend, ik voel vanalles , misselijk, veel pijn aan de borsten, verschrikkelijk moe, maar ik besef ook dat dit mijn lichaam kan zijn dat met mij de zot aan het houden is Maar ik moet me toch inhouden om niet al een test te gaan kopen, want dit zou natuurlijk nog veel te vroeg zijn... Ik besef ook dat het wss niet van de eerste keer raak zal zijn maar toch hoop ik er stiekem wel op groetjes
Inderdaad spannend! Zit in hetzelfde schuitje...nog 1 weekje wachten, maar heb ook van diezelfde klachten. Het is voor mij ook de eerste ronde, maar wel van m'n tweede. Dat het wachten maar snel voorbij is! Succes!
Het is ook heel erg spannend. Ik had de eerste ronde hetzelfde als jij. Ik voelde vanalles en ik ben uiteindelijk ook later ongesteld geworden, mijn eerste cyclus duurde 45 dagen. Dus er zijn heel wat testjes doorheen gegaan die eerste ronde Het kan natuurlijk dat je zwanger bent, maar meestal is het zo dat je gewoon niet gewend bent aan een natuurlijke cyclus. Hormonen zorgen ervoor dat je vanalles voelt en met de pil is dat heel anders.
Jeetje wat spannend zeg! ik leef met jullie mee, ik mag over een dikke twee week testen dus voor mij nog even geen testen, maar goed alles voeld zo anders ben nu al misselijk last van de boops zuurbranden. maar goed het kan heel goed tussen de oortjes zitten. Ik ga duimen! Groetjes Wilma26