Kan het al een sprongetje zijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Prins03, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mijn zoontje is nu 10 weken. Hij is 8 dagen te laat geboren.
    Rond 11/12 weken (na de uitgerekende datum) zou er weer een sprongetje moeten komen.. Volgens zijn uitgerekende datum is hij nu dus 11 weken..

Zijn vorige sprongetje had hij met 7 weken (8 weken volgens uitgerekende datum)

Hij is heel onrustig. Kan eigenlijk alleen maar huilen en niks is goed. Box niet, bed niet, wipstoel niet, bij mama niet.. Hij wil ook niet spelen, maar wil ook geen speen..
    Hij slaapt overdag amper (en al helemaal niet alleen op zn kamer), wordt 's nachts weer wakker..
    Hij pakt me steeds stevig vast, kwijlt steeds, maakt minder geluidjes als hij deed en 'zuigt' steeds op zijn hand/duim..

Ik wordt er heel onzeker van als hij de hele tijd alleen maar aan het huilen is en ik heb alles al geprobeerd.. Zou dit zijn '12 weken sprongetje' al zijn?

Net heeft hij zo lang gehuild dat hij uiteindelijk in de wipstoel in slaap is gevallen.. En nu zit hij (voor het eerst vandaag) even naar zijn speeltjes te kijken die boven de wipstoel hangen.. Ik laat hem maar even.. Geniet even van de stilte :D

2. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Dat huilen, kwijlen en op handjes sabbelen klinkt bijna als tandjes. Zou wel vroeg zijn, maar het kan!
    De sprongetjes komen-kwamen bij mijn zoontje ook niet allemaal volgens het boekje trouwens. Sommige eerder, sommige later, sommige slaat ie over... het blijft toch een "gemiddelde"!

Deel Deze Pagina