Newbie en onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nomusa, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nomusa

Nomusa Lid

10 nov 2006
    60
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zie hier het eerste berichtje van een total newbie op dit forum.

Sinds mijn MK in augustus is mijn cyclus wat onregelmatig. Normaal gesproken (periode voor MK) had ik altijd een cyclus van 31/32 dagen. Na de MK duurde het 34 dagen voordat ik weer ongi werd, gevolgd door een cyclus van 29 dagen (en een lichte ongesteldheid, geen echte krampen zoals ik dat voorheen altijd had, meer een zeurderig gevoel) en nu ben ik nog steeds aan´t wachten op de duivels. Ik zit nu op dag 36. Mijn borsten zijn voller en pijnlijk, en mijn buik is ook opgezwollen, wat normaal gesproken een teken is dat mijn ongi eraan zit te komen. Echter het laatste had ik 2 weken geleden ook al, alleen dit ging weg en nu is de buik weer terug. Ik voel me de hele tijd nat daar benee, ik heb last van doorzichtige/soms wit achtige afscheiding (niet rekbaar) en ik kan moeilijk naar het toilet. Ik heb daarnet ff een tampon testje gedaan en het enige dat ik zie is wat doorzichtig slijm, dus het ziet er niet naar uit dat ik vandaag ongi ga worden.
    Jullie voelen hem natuurlijk al aankomen: ik hoop heel stiekem toch dat ik misschien weer zwanger ben, maar ik probeer mezelf niet gek te maken. Ik wil heel graag testen, maar ben bang voor de enorme teleurstelling mocht het negatief zijn. Daarom dacht ik, ik post hier en vraag wat jullie er van denken en kijk wat voor advies jullie me kunnen geven. Iemand ervaring met onregelmatige cycli na een MK? Ik heb zelf wel al gedacht dat als ik het woensdag nog niet ben (dinsdag is dag 40) dat ik er dan toch maar een testje tegenaan gooi.

Liefs, Nomusa

2. Niet meer actief

hoi

heb zelf geen ervaring met onreglamtige cyclus (tot nu toe heb 19 okt 1e ongi gehad na mk) maar als ik jou "klachten"lees zou ik er toch maar eens een testje tegen aan gooien al kan ie negatief uitvallen
    maar dan weet je dat zeker

3. Niet meer actief

Als je doorzichtige slijm hebt dan zou je ei er wel eens aan kunnen komen meis!

Welkom trouwens :D

Dus misschien heb je nu gewoon een lange cyclus....

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mijn cylsus is na mijn mk in sept. ook een beetje van slag...Daarvoor altijd 27 dagen en op dag 15 mijn eisproing. NU is het vandaag al dag 30 (2de ronde na MK) en mijn ongi zit er nu pas aan te komen met eisprong op dag 18 (nog nooit zo laat gehad!).

Deel Deze Pagina