Hallo, Wie weet toevallig waar ik een gewone appelrasp (van die puntjes op z'n plastic bakje, waar je dan met de appel over heen gaat) kan kopen? Of zijn die niet meer te koop en zijn ze echt van vroeger? Groetjes, Hanna
Ah! De hema! Bedankt voor de tips! Ga ik daar zometeen even kijken. Die zit hier namelijk vlak om de hoek.
Bij IKEA heb je handige, waar de rasp meteen in een bakje valt, en uit dat bakje kun je het fruithapje dan geven. Edit: had niet je hele vraag gelezen, maar jij bedoelt volgens mij echt die van IKEA. Daar dus!
Ik ben inmiddels bij de Hema en de Blokker geweest. Daar hebben ze wel raspen, maar niet zo eentje als die ik bedoel. Ik bedoel zo'n bakje waar puntjes opzitten, waar je dan met de appel overheen gaat. De eerste reactie met die link, zo eentje bedoel ik. Maar ik koop em liever in de winkel, dan online. De Xenos zal ik binnenkort ook nog eens gaan opzoeken.
Maar als je die bedoelt, dan is die RVS van Gaby in bericht 4 denk ik nog fijner. Waarom niet online kopen? Ik heb zoiets namelijk nog nooit in een winkel gezien... Succes iig!
Ja, zo eentje bedoel ik idd!! Mijn moeder heeft zo eentje gewoon in plastic. Ik hoop dat ik die ergens tegenkom, want ik vind 5,40 euro plus verzendkosten een beetje duur voor 'maar' een appelrasp...