Grr ik word daar zo moe van he Van die verkopers die aan de deur komen (óók mensen van de kerk) met alle respect ik accepteert ieder geloof, maar vind echt tever gaan om langs deuren tegaan... Als ik dingen wil benaderd ik wel zelf al deze mensen! Nu óók weer van de noun of hoe je dat óók schrijf En dan nog boos worden óók als je het niet wil... En ben je niet thuis schrijven die achterlijke ookal je adres op zodat ze net zolang kunnen proberen tot je thuis ben Bestaat hier geen nee nee sticker voor ofzo? Nou wou effe me frustraties kwijt
Die sticker zou ik dan ook wel heel graag willen. Altijd op het verkeerde moment staan ze voor de deur. Ms wel een uitvinding zo'n sticker.......
Deze heb ik net gevonden, maar ga ook eens verder kijken of hij gratis kan Wij kopen niet aan de deur
ja daar bestaan stickers voor. moet je even googelen op geen colportage dan vind je verschillende sites waar ze te krijgen zijn.
Zo herkenbaar en waar ze het lef vandaan halen alleen al om rond etenstijd te komen of zelfs nog na 21:00 uur... Vreselijk... Ik vind het echt belachelijk om voor al die dingen mensen thuis lastig te vallen... Wij zijn ook daar erg hard in... 's avonds doen wij de deur niet meer open... en zeggen voor ons keukenraam dat we niet geintereseerd zijn. Dat gebeldel elke keer... bah!
hier stonden 2 mannen voor de deur ( wel erg knap) om stroom aan me te verkopen ik zei geen interesse te hebben.. zoontje kwam aan lopen dus tilde ik open.. zegt 1 jongen uw heeft een mooi kindje.. zegt de andere die prachtige ogen heeft hij niet van een vreemde.. omg dacht ik.. nou met dat soort dingen val ik niet over te halen hoor en heb de deur dicht gedaan.. moets wel eff lachen dat ik de deur dicht deed haha
oH had ik laatst ook nog wij wonen in een apartement dus er werd gebeld ik pak die op en zegt die man Mevrouw jahova getuigen wij komen u het geluk brengen..... Ik zeg gooi maar in de brievenbus doeiiiii!!
Zo'n stikker is idd wel handig, maar ze zullen er zo langs heen kijken en ik persoonlijk vind de stickers ook lelijk staan op mijn deur/brievenbus...
ja is zooo irritant.als ze hier aan de deur staan dan doe ik open en zeg meteen 'niet geïnteresseerd' en doe de deur weer dicht. en idd ze moeten er stickers voor maken.goed idee hihi
Wij hebben ook zo'n niet-aan-de-deur-sticker en werkt prima, hoor. Laatst wel 1 collectant die 'm niet had gezien en die voelde zich heel opgelaten toen mijn man hem er op wees, dus die zal 't niet meer over het hoofd zien, hahaha! Maar Nuon/Eon/NEM/noem ze maar op, zien wij niet meer aan onze deur, gelukkig. Ik heb er ook zo'n hekel aan
Ja Tis gewoon erg vervelend zeker met een kleine Die elke keer wakker word van de bel Ergste vind ik nog dat ze je nummer opschrijven of doorgaan en boos worden En dan op merkingen maken van dus betaal liever teveel Idd vertrouw mensen niet die aan de deur komen verkopen!... En wat is nou 20% korting mis 20 euro nou ik bluf wel bij de huidige aanbieder Als ze nu zeggen min 50% wil ik mis nog is na denken En trouwens doe nooit zulke impuls acties alles goed overwege;p
je kan ook zelf een briefje op de deur plakken met geen colpartage svp. En als iemand dan aanbelt daarvoor, naar het briefje wijzen en de deur dichtsmijten. Ik heb er geen moeite mee hoor. Ik zeg ook altijd gewoon "nee bedankt!" en gooi de deur dicht. Net zoals met telefonische verkoop. Hoor ook altijd dat mensen daar moeite mee hebben. Ik roep altijd halverwege zo een ellenlang verhaal "doe geen moeite, geen intresse" en hang dan gelijk op.
Trouwens komen ze nu steeds vaker aan de deur door het bel-me-niet-register ze moeten toch iemand lastig vallen.....
Ik snap er niets van want heb nog nooit mensen aan de deur gehad die me iets wouden verkopen, geen stroom en geen geloof En ik heb echt al veel verschillende adressen gehad en ook in veel verschillende wijken....gewoon geluk gehad denk ik? Als ik dit zo lees komt het veel voor. Collectanten vind ik niet erg om aan de deur te krijgen, die zijn zo weer weg, met of zonder geld.