Whaha ik jaag ze altijd weg! Heel gemeen maar ze staan altijd op de meest onchristelijke tijden voor de deur, wordt er gek van. Dus ik doe de deur open, dan beginnen ze met waar ze van zijn en zeg ik nee hoor, bedankt! En doe hem zo weer dicht. Goede doelen geef ik wel vaak wat aan, die collectanten gaan door weer en wind langs de deuren voor noppes. Dat alleen vind ik al lovenswaardig, naast het goede doel wat je dan ook steunt natuurlijk!
hier ook weleens maar blijf netjes tegen iedereen, het is logisch dat iemand die iets verkoopt langs de deur gaat. Je kunt meteen nee zeggen en de deur dicht doen toch als je niet wilt
Ik heb gewoon een heel simpel briefje zelf geschreven dat ze mogen bellen en als ik dan open doe en hun zie de deur weer dicht doe. Als ze dat de moeite waard vinden prima ga je gang zo niet probeer het bij de buurman En tot nu toe geen verkopers meer aan de deur gehad
Wij hadden laast iemand van oxxio aan de deur. Weggestuurd en vijf minuten later stond er ineens "homo" op onze brieven bus geschreven. Klacht ingediend bij oxxio, nooit meer iets van gehoord. Toppunt vond ik wel 2,5 jaar terug. Ik was twee dagen geleden bevallen, dat stond met koeieletters incl datum op de deur, en toen kwam er ook een energieverkoper aan de deur. Ik heb mijn man nog nooit zo woest gezien!
ik zeg altijd: man ( of vrouw) ik WIL helemaal niet besparen.. ik heb zoveel geld dat ik niet weet hoe ik het op moet krijgen.... meestal lachen ze dan als een schaap en gaan hahaha
Jenova getuigen heb ik ooit vriendelijk uitgelegd dat ze mijn zoon steeds wakker belden en dat ik echt niet geinteresseerd was. Aks zij de straat weer afgaan slaan ze me nu over
Hmm zit er toch aan te denken om zo sticker te bestellen. Collecte vind ik niet erg, maar we worden hier de laatste tijd doodgegooid met jehova getuige en verkopers van vanalles. Heb niks tegen geloof ieder zijn eigen zal je mij niks over horen zeggen, maar laat mij ook lekker in me eigen. En die verkopers van nuon en weet ik het allemaal die mogen van mij helemaal wel weg blijven. Als ik wat anders wil dan weet ik ze zelf wel te vinden!
ik heb een mooie nee sticker op de deur. bellen ze wel aan, dan doe ik open, wijs naar de sticker en doe de deur weer dicht.
ik heb ooit zo'n sticker op de duer gehad van essent... die had ik toen gratis besteld. er stond op: Wij zijn tevreden klacht van essent en doen niet open voor de concurrent... bellen die klojo's alsnog aan: Wat een leuke sticker mevrouw!
hier wel gelukkig! heb tot nu toe maar 2 x mensen aan de deur gehad en we wonen hier ruim 2 jaar. 1 x was jehovas en 2de x verkoper en die heb ik mooi even mijn sticker geshowd
Ik heb zo'n sticker maar helpt niks. Ze bellen nog aan. Zo irritant idd. Je kunt vaak al zien aan de persoon dat ze iets aan komen smeren. Dan zeg ik gelijk als je iets komt verkopen of informatie komt geven laat dan maar. Dan zijn ze meestal aardig stil en doe ik de deur dicht. Interesseert me niet meer of ze boos worden erom. Trok me dat eerder wel aan, maar ze zijn zo gehaaid en voor je het weet sta je een kwartier te koukleumen bij de deur om een verhaal aan te horen waar je toch niks mee doet. Dan zeg ik liever gelijk dat ik geen interesse heb. Kunnen zij ook verder.
Sorry,moest best lachen om dit topic hihi. Ik haaaat verkopers aan de deur! Had in december een keer een jonge gast aan die deur. Ik zei: hee geen verkoop aan de deur,ik heb toch een sticker hangen dat ik het niet wil? Zegt ie: wie zegt dat ik verkoop? Ik zo: wat wil je dan? Begint ie me een verkooppraatje af te steken. Ik zei tegen hem: ja daag,je bent gewoon een verkoper en ik deed de deur dicht terwijl hij nog bezig was. (ja sorry hoor!) Had ik die nacht een vette nachtmerrie over die gast hihi.