Bah vind het wel lang duren voordat we eindelijk de eerste echte bevestiging krijgen van de zwangerschap. Pas over ruim een week krijgen we de eerste echo. Ik merk aan mezelf hoe dichterbij we dat moment komen hoe onzekerder ik word. Een zwangerschapstest is toch veilig als die positief laat zien? Hij was overduidelijk trouwens. Bah wie herkend dit?
Herkenbaar! Dit zijn ontzettend moeilijke weken waar je even doorheen moet. Vond het de vervelendste periode van de hele zwangerschap, niet omdat ik zo ziek was maar omdat ik zo verdomde onzeker was! Nu bij de tweede heb ik het ook, maar wel in mindere mate. Nu vliegt de tijd voorbij en heb ik het druk zat. Sterkte nog even!
IK vind de eerste weken ook echt zo niet leuk...... Bij de eerste intake + echo met 9 weken en nu met 8.6. MAAAAAR je ziet dan ook veel meer, wat ook wel weer leuker is. Nog even volhouden!
ik ben nu bijna 9 weken en krijg pas in week 12 een echo, dus ik moet nog wel een poosje wachten.. ben ook wel bang hoor, ook of het kindje wel goed op z'n plaats zit etc..
Had ik met de eerste echo's ook, je haalt je vanalles in je hoofd of het wel goed zit enz enz. Dus heel erg herkenbaar
Ik krijg gelukkig met 6+4 al een echo en hoop dan al "iets" te kunnen zien. Ik herken je onzekerheid.. Pffff
Vreselijke eerste weken vond ik het! Nog geluk dat je met 9 weken al een echo krijgt, sommige doen de eerste echo pas met 12 weken
Heel herkenbaar. Ik krijg ook pas met 10,5 week de eerste echo. héél spannend en onzeker allemaal tot die tijd. Maar goed, met 9 á 10 weken zie en hoor je vast al een hoop meer dan met 7 of 8 weekjes. Wij zijn in elk geval erg benieuwd en wachten nog gespannen 3(!) weken af! Jullie ook allemaal succes die nog moeten wachten...
Ik herken het helemaal! Hier pas over 2 weken een echo en maak me ook wel zorgen.. Denk dat het erbij hoort (aan de reacties te lezen). Ik test ook niet meer.. Want de laatste kv2v5 test maakte me ook onzeker, omdat het geen overduidelijke streep was Diezelfde avond is MvM hier geweest en toen wel een heel duidelijke test! Vreemd.. Sterkte met het weekje wachten! En hopen dat alles goed is
Oh die eerste weken vond ik ook zoooooo lang duren! Helemaal totdat eindelijk de 12 weken voorbij zijn, pffff! Maar komt goed, hou vol! Ik ben nu bijna 30 weken en ik vraag me af waar de tijd is gebleven!
Herkenbaar. Soms heb ik van die momenten (vandaag dus) dat ik er maar vanuit ga dat de echo niet goed is. Beetje zelfbescherming. Ik kan nu ook echt niet genieten. Het komt denk ik ook omdat ik gewoon geen kwaaltjes heb. Vprige week had ik nog allrmaal pijntjes en steken in mn buik maat dat heb ik nu ook niet meer.