Hallo, Ik heb gewoon al 3 weken even geen zin in seks of alles wat erop lijkt, herkennen meer mensen dit? Ik zit nu op 7 weken.. Mijn partner vind het niet erg, maar wel jammer denk ik.. Het komt voornamelijk omdat ik continu dat zeurende gevoel in mn buik heb en daardoor geen zin heb.. Argh
Ik heb er ook (nog) geen behoefte aan. Ik heb ook een zeurende gevoel in me buik.. Ik geloof niet dat me vriend het erg vindt. Ben benieuwd hoelang hij het volhoud
Blij om te lezen dat ik niet de enige ben.. Ik hoop idd wel dat het nog terug komt.. zou het haast zonde vinden en idd lullig voor hem.. ik mis het nu niet want er gebeurd van alles in mn lijf qua gevoel.. maar snap dat het voor hem wel anders is
Oh hier ook, echt heel erg! Terwijl ik hiervoor juist vaak een hoger libido had als mijn vriend. Ik herken mezelf niet meer
Hier komt het langzaamaan een beetje terug.. mits ons meisje rustig slaapt.. anders voelt het een beetje vreemd
Hier ook de hele zwangerschap geen zin. Heb me er af en toe wel toe gezet, maar al met al heel weinig. Nu net twee weken geleden bevallen, de zin is iig wel weer terug, nou mag het alleen nog biet.
heel herkenbaar maar ik heb goed nieuws. heir is het wel terug gekomen. nu begint het weer wat minder te worden. maar mn man kon mij niet bijbenen hoor hahahaha dus zou het gewoon even afwachten. logisch dat als je steeds een zeurend gevoel hebt dat je dan geen zin hebt. hier was het na een week of 14 dat ik me beter begon te voelen en dat ook de zin in sex terug kwam.
hier ook totaal geen zin, ik slaap liever. heb ik veel meer behoefte aan. gewoon bij het idee van seks word ik al moe. vind het wel zielig voor m'n man..... hopelijk komt het binnenkort wel weer terug dan.
Haha ik heb ook geen zin hij blijft t wel vragen maar sorry ik heb echt geen zin ben veelste moe haha
Ik ben bijna 35 weken en ik moet er nog steeds niet aan denken. M'n vriend trouwens ook niet. Hij vindt het allemaal eng en raar of zo
Pfffff zo herkenbaar!!!! Ik ben pas 4 á 5 weken zwanger maar heb er zooooooooohoooooo geen zin in! Ben ook zo emotioneel als wat en kan wel janken als mijn vriend wel wilt en ik niet. Hahaha. Ach! Het hoort erbij en hopen dat het wel weer terug komt.
Ik ben zó blij met dit topic. Ik ben nu dus ruim 9 weken en ik heb totaal geen zin. De laatste keer is met het maken van dit kleintje. Ik ben gewoon veel te moe en ik vind het veel te veel gedoe. Ik hoop voor ML het dat het terug komt.
daar heb ik ook last van het is veel minder, maar er zijn soms dagen dat ik juist wel heel erg zin heb haha