pfff vliegangst

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Morgen vertrek ik met de kidz naar spanje met het vliegtuig ik heb alleen vliegangst dus ik ben nu al zenuwachtig pffffff heel erg.
    Meestal neem ik een pilletje om rustig te worden maar nu kan ik het niet maken omdat ik alleen vlieg met de twee kidz.
    En van dat pilletje wordt je erg sloom.

Ik maak me er echt druk over iemand tips? hoe je je een beetje rustig maakt?

2. noukie89

noukie89 Niet meer actief

oehhh vervelend kan je helaas niet helpen wat heb nog nooit gevlogen maar in iedergeval succes ;)

3. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

hou je vast aan de gedachte dat het vliegtuig het veiligste vervoermiddel is!!! dat heeft mij heel erg geholpen, probeer een beetje afleiding te zoeken door veel met je kinderen bezig te zijn. sterkte en succes!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    tnks het komt vast goed maar ik schijt peulen hahahahahahahahaha ben zoo bang dat ik naar beneden stort lijkt me verschrikkelijk

5. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind met de bus eerlijk gezegd enger dan vliegtuig vooral in Kroatië met die diepe afgronden maar moet ook toegeven dat ik niet naar buiten kijk als het vliegtuig opstijgt:D

6. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Hier ook iemand met een gigantische vliegangst.
    Slikte altijd oxazepam, maar vorig jaar voor het eerst niet gedaan.

Tips: zorg ervoor dat je een ontspannen ademhaling houdt; rustig in door je neus en rustig uit door je mond.
    Realiseer je inderdaad dat een vliegtuig tegenwoordig zo veilig is, hoevaak hoor je nog over vliegrampen.

Verder helpt het als je afleiding zoekt morgen, ga lekker kletsen o.i.d. Met je kids.

Succes hoor en geniet van je vakantie.

7. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Probeer lekker nuchter te zijn. Het vliegtuig stort toch wel neer als het moet of je nu bang bent of niet.

Maar dit vliegtuig gaat niet neerstorten, deze brengt je veilig naar Spanje, waar je een welverdiende vakantie gaat houden. Olé!!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ken het, heb ook heel heftige vliegangst. Vier jaar geleden toch naar australie geweest (wat had ik spijt na het boeken!) en dat ging eigenlijk goed. Maar toch is mijn angst steeds sterker geworden. Om te voorkomen dat ik helemaal niet meer vlieg heb ik dit najaar disney met vlucht geboekt. Zonder kinderen dus ik kan wel iets slikken.

Ik denk dat kinderen juist een goede afleiding zijn, niet? Bij de etos kun je ook natuurlijke kalmeringsmideelen halen waar je niet duf van wordt.

Deel Deze Pagina