Hai meiden, De afgelopen dagen (sinds zaterdag) voel ik me helemaal niet zo lekker. Zaterdagochtend (6uur) had ik na het plassen wat licht bloedverlies (geen slijm ofzo). Ik heb al hier bij de vk gevraagd of dit erg was en heb zelf ook wat gegoogled. Maar dit schijnt wel oke te zijn. Maar sinds zaterdag heb ik dus ook steeds krampen in mijn buik. Het doet niet super zeer ofzo maar ik wordt er zo beroerd van. Zijn dit nou die voorweeen? pfoeh...dan heb ik wel genoeg geoefend nu! Overigens had ik dat lichte bloedverlies vandaag weer, maar ik ga er vanuit dat dit nogsteeds oke is. ( heb dat dan twee keer na het plassen, beetje roze op het papiertje, daarna is het weg) Herkennen jullie dit ook? Groetjes Debby
ik ben nog niet zover, maar ik zou toch even de vk bellen. alleen al voor je eigen rust. sterkte ermee. kan het trouwens niet zo zijn, dat de bevalling is begonnen of zo
het kunnen idd voorweeen zijn ik heb daar ook heel veel last van gehad een paar weken van te voren al. maar zodra je echte weeen komen merk je dat wel . zou nog best ffies kunnen duren