Mijn dochter is druk aan het oefenen. Ze kan nu met ondersteuning lopen, maar los lopen gaat nog niet.
Hi, ook mijn zoontje is drukdoen met oefenen. Langs alle meubels, muren en kasten. Met zijn loopwagentje raced hij het hele huis door. Aan één handje zet hij ook al verschillende passen zelfstandig. Maar los lopen ... nee dat is nu nog een beetje eng. Alleen heb ik het vermoeden dat dat geen maanden meer gaat duren.
Rond lopen aan de meubels en dergelijk van af een maand of zeven/acht echt los lopen met 15/16 maanden. De oudste rond huppelen via meubels met zeven maanden en echt los lopen de week na zijn eerste verjaardag.
Hier laat. Ze stond los met een jaar, eerste stapjes met 13 maanden, maar uiteindelijk liep ze pas met 17 maanden echt los.
Hier wachten we nog steeds. Vorige week de eerste losse stapjes gezet (4 stuks). Maar inmidddels is hij bijna 20 maanden...
Ayla loop nog (steeds) niet. Ik was zelf ook een late loper (20 maanden), dus ze heeft het van geen vreemde. Als ze in december nog niet loopt ga ik toch eens contact opnemen met een fysio. Overigens staat ze ook nog niet en loopt dus ook niet langs tafels e.d.
Mijn oudste deed zijn eerste stappen los, een paar dagen voor zijn 1e verjaardag. De jongste deed dit toen ze 9 maanden en 6 dagen oud was. Allebei nogal vroeg dus. Echt langere stukken los lopen deden ze een maand of 2 later, dus met 14 resp 11 maanden.
De oudste was echt snel, nog geen 10 maanden!! (echt los) De jongste loopt nu echt goed los, hij is 13 maanden.
Ons mannetje liep met 8 maanden langs de tafel. Met precies 11 maanden de eerste losse stapjes. Met 13 maanden (en een paar dagen) liep hij echt goed los. Ook vrij vlot dus.
Hier is ie nu al een kleine 2 wkn rond om de tafel aan het lopen en aan het "oversteken" van dingen waar hij houvast aan heeft... Echt alleen lopen moet ie nog maar even mee wachten!
ik neem aandat je los lopen bedoeld zoonlief was echt heel erg snel en die liep met 9 maanden 2 weken los langs lopen met 7 maanden
Ik heb ook een snelle loper.. Met 7 1/2 mnd langs de meubels en met 11 mnd goed en stevig los.. En dan bedoel ik echt van de ene naar de andere kant van de kamer, om kunnen draaien en verder lopen...