Pfff, voorlopig geen appel meer!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sukke, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wel veel meer dan jij in elk geval;)

O ja ik ben verder ook geen meid. Meis mag maar geen meid ben een vrouw van 37.

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ja goed, kijk rapley is een methode, maar ook binnen die methode kijk ik wel wat ik wel en niet prettig vind om te doen. Ieder voor zich hoor, ik durf en wil daar niet over oordelen, want iedereen heeft ook daar denk ik weer zelf een gevoel bij als ze kijken naar hun kind of dat wel of niet kan. De meeste koken of raspen geloof ik wel.

3. Kwekijzer

Daar weet jij niets van Pnirmal, je kent me echt niet. En prima dat je een vrouw bent, maar dat klinkt zo stom in een zin "vrouw .......bla, bla....";)

4. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dat klopt ook wel...hier heb ik het geprobeerd bij de eerste maar zij stikte constant...hoelang ik ook probeerde....nu moet ik zeggen dat ik bij de tweede gemakkelijker ben hahaha....en wat vaker stukjes geef en al veeeel vroeger.
    Maar ik vindt het gewoon nog zo eng omdat het bij de eerste niet zo makkelijk ging allemaal.

En ieder kind is idd zo anders....je moet het zelf beslissen natuurlijk:D

5. fafje

fafje Niet meer actief

het is gewoon een combinatie, heo je er zelf in staat en hoe je kindje het doet..mijn kindje kon het ook niet direct vanaf 6 mnd als een rapley-ster hoor...

heeft al helemaal niets met leeftijd van moeder te maken...aangezien geen enkel kind hetzelfde is, reageert of doet is dat dus niet te beoordelen...

als het niet werkt voor jou als moeder omdat je het eng vindt...is het dus ook helemala geen "goede" methode...dan gaat het sowieso niet werken...

Soepstengels zijn heir ook een tijdje not done geweest, en dat kan je niet anders dan "rapley" geven....je hebt "sabbel"babies en "bijt"babies....nou mijn zoontje beet direct...en had het gedudl niet tot het flink zahct was...dus zat ook vaak genoeg wat vast....met rode ogen en weet ik het wat...maargoed even pauze en daarna weer proberen...maar ga hem nou geen ini mini stukjes geven, dan stikt ie sowieso

6. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja fafje dat herken ik wel...je hebt sabbel en bijt babies! Hier is de oudste dus echt een bijt baby en de jongste kan het heerlijk genietend opeten.

Maar dat rapley met de leeftijd van de moeder te maken zou hebben is al helemaal onzin natuurlijk...

Maar wie zegt dat dan eigenlijk?

7. fafje

fafje Niet meer actief

ja nee dat letterlijk niemand...maar denk niet dat je per se veel meer ervaring hebt als je ouder bent...wat betreft kinderne en fases enz...maargoe dtotaaal niet OT :) ben hier weg :p

8. Alita

Alita Niet meer actief

haha nee maar wel weet je toch dingen die wij nog moeten meemaken;)
    Dit merk ik nu duidelijk met de tweede dus dat weer wel...maar of je het dan nu ook beter weet:D

Hahaha....

@SUkke hoe is het nu met je kindje?

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Goed hoor! Gelukkig.

Hij is nog wel onwijs hees. Klinkt zo zielig. Gisteren schrok ik me rot. Hij lag te slapen en begon te huilen omdat hij wakker was. Alleen omdat ie zo hees is klinkt het begin van zijn huil heel raar, net alsof hij geen lucht krijgt. Gelukkig stond ie gewoon lachend in zijn bedje! ;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

Gelukkig maar....en zal vast even pijn doen nu de arme schat....

Jij al bijgekomen nu? Ik weet toen mijn dochter dit ook eens goed heeft gehad zo....el iets minder erg maar toch....dat ik de hele dag me *** voelde!

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja op zich ook wel goed hoor. Vertrouw er helemaal op dat hij het gewoon goed kan en het een incident was. Hij is wel wat verkouden aan het worden en verslikt zich wat meer nu. Ook in de fles. Hij hoest zichzelf achterover.
    Vannacht werd ik wakker omdat hij zo lag te hoesten en ik loop nu dus ook wat vaker naar zijn kamertje om te kijken of het allemaal goed gaat.

12. Alita

Alita Niet meer actief

Ja ik ben ook altijd erg alert s`nachts...hier zijn ze ook wat verkouden en ik ben dan gelijk wakker hoor...soms minder leuk...

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik denk dat we zo de HAP maar weer gaan bellen als sukkeman thuis is. Sukkebaby heeft van zijn 320cc aangeboden melk vandaag nog maar 120 op, (nog wel 25 cc thee) Is erg huilerig. Wil alleen maar bij me zijn heeft net niet in bed geslapen maar bij mij op de bankt wat hij nóóit doet. Naast de melk alleen 1 boterham op 1 banaan en hooguit 3 partjes mandarijn en daarnaast hoest ie onwijs, compleet met rode waterige ogen, verder niet snotterig of iets. Alleen zijn temp is 37 graden.

Ben ik een overbezorgde moeder als ik bel?

14. Alita

Alita Niet meer actief

Nou als jij wilt bellen gewoon doen meid....dat zie je zelf echt het beste toch?

Misschien kunnen ze je aan de telefoon vertellen wat te doen. Dat hij iets minder eet en drinkt kan natuurlijk best als hij zich niet lekker voelt. Maar als jij het niet vertrouwt gewoon bellen meid!

15. Kwekijzer

Ja, helemaal eens.

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou, niet gebeld. Na het avondeten was het al een heel stuk minder. Had goed gegeten en daarna zijn fles ook redelijk ver leeg. Nu vanochtend weer maar 60 cc op maar ik neem het maar even op de koop toe. Krijgt sinds een paar dagen pap door zijn fles. Morgen is kijken wat hij zonder die pap doet. Misschien vindt hij het gewoon niet lekker!

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hij kan natuurlijk gewoon verkouden zijn. Is het seizoen, mijn zoontje is het momenteel ook.

Geef hem maar te drinken wat hij lekker vindt en laat hem maar goed slapen. In de wachtkamer van de HAP loopt hij met een verminderde weerstand alleen maar erger op, bellen kan altijd natuurlijk!

Deel Deze Pagina