Mijn zoontje van ruim 10 maanden wordt de laatste ca. 2 weken regelmatig 's avonds of soms 's nachts wakker. Als we dan naar hem toe gaan (om bijvoorbeeld speen in de mond te doen) begint hij te huilen op het moment dat we de kamer uitlopen. Tot 10 maanden sliep hij altijd super goed, we hoorden heb echt helemaal nooit 's avonds of 's nachts en nu is het 's avonds bijna standaard dat hij wakker wordt en 's nachts soms. Wie kent dit rond deze leeftijd. Waar kan dit mee te maken hebben?
Hoi Heel herkenbaar....bij onze kleine meid was dat ook een weekje of 2,3. Ik dacht zelf eerst aan de prik voor de mg. Later bleken het toch tandjes....en volgens mij zitten ze rond die leeftijd in een sprongetje. Nu gaat het eigenlijk weer heel goed hier
Hier ook!! Hij heeft de afgelopen week oorontsteking gehad, maar nu wordt ie 's nachts nog steeds wakker en wil dan niet meer in eigen bedje verder slapen @ Murron, aan tandjes dacht ik ook ja. Van de eerste 6 heeft hij geen last gehad, maar wie weet. Maar ik mag bijv wel met mijn vinger in zijn mond komen en voelen, dus dan zal het dan wel niet zijn, toch? of kan dat toch wel?